Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz huskydog17 #3 üzenetére

    Semmi zavar nincs benne, csak szövegértési problémáid vannak. Ezek itt konkrét mérések. Ezeket méri más is. Ha te megnézed ugyanez a helyzet. És el is magyaráztam, hogy miért. A DirectStorage GPU-s dekódolás mellett a GPU-t dolgoztatja olyan extra feladatokkal, amelyek nem lennének rajta, ha nem lenne GPU-s dekódolás. Hát persze, hogy lassabb lesz, ha a hardver többet számol.

    Kérlek ne hagyd, hogy az érzelmeid befolyásolják a látásmódod, mert csak hülyeséget fogsz beírni, és teljesen úgy fog tűnni, hogy fáj az, hogy valami nem úgy van, ahogy azt elgondoltad. Egyszerűbb elfogadni a tényeket. A DirectStorage API GPU-s dekódolása valamennyit lassít a hardverek sebességén. Architektúrától függően ez lehet 1%, vagy akár 25% is. De valamennyit lassítani fog, mert így működik maga az API.

    #4 Sinesol : A DirectStorage-nek sok értelme van, ha megértitek, hogy mire hozták létre. De tisztán látszik a te hozzászólásodból is, hogy nem érted. A fő cél az, hogy a töltőképernyőt lerövidítsék pár másodpercre. A hardver majd on-the-fly elintézi a szükséges feladatokat, amiket akkor csinálna, ha 10 percig beragadó töltőképernyő lenne a játék előtt. Ez volt a cél, és ezt tökéletesen teljesíti. Sosem volt arról szó, hogy a GPU-s dekódolás nem fogja valamennyire lassítani a sebességet, mert irreális volt eleve is elvárni, hiszen valami, amit korábban a CPU csinált, az átkerül a GPU-ra. Hát persze, hogy lassulni fog valamennyit, mert a GPU-nak több munkája lesz. Ott csúszott ez félre, hogy gyorsulást vártatok egy olyan dologtól, amit nem erre találtak ki.

Új hozzászólás Aktív témák