- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Fotók, videók mobillal
- Megérkeztek a Xiaomi 15T sorozatának telefonjai Magyarországra
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Nokia X30 - a frissesség ígérete
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
-
Mobilarena
JavaScript != Java (A JavaScript nem összekeverendő a Javával, két különböző programozási nyelvről van szó!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Aureal
őstag
válasz
sztanozs #6181 üzenetére
"De egyszerűbb lenne, ha egy kész fórummotort használnál és nem akarnád megírni az egészet az elejéről (hacsak nem tanulási céllal csinálod)."
Nem, én teljesen amatőr vagyok és nem is akarok pro szinten ezzel foglalkozni, csak azt szerettem volna tudni, hogy a magamfajta egyszerűséggel elég volna-e egy paramétert vmelyik fájlban amit betölt maga alá az oldal megváltoztatni és akkor mondjuk csak a kommenteket megjeleníteni egy blank pagen. Opera alatt Dragonflyal próbáltam nézegetni miket húzogat be a böngi az oldallal...
Bár anno régen tanultam suliban némi MySQL-t, de nem akarok én ebbe komolyan belefolyni, csak egyszerűen a kíváncsiság vezérel legtöbb esetben.
Új hozzászólás Aktív témák
- Tesla topik
- Eredeti játékok OFF topik
- ricshard444: iPhone 17 Pro Max - Kedves téglám
- Gitáros topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Építő/felújító topik
- További aktív témák...
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L520 - i3-2GEN I 4GB I 160GB I DVDRW I 15,6" HD I Cam I W10 I Garancia!
- BESZÁMÍTÁS! Asus A620M R5 7600X 64GB DDR5 1TB SSD RX 6900XT 16GB Zalman Z1 Plus Chieftec 850W
- PlayStation Network (PSN) ajándékkártyák, feltöltőkártyák áron alul!