Hirdetés
- Garmin Tactix 8 AMOLED - bevetésre kész
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Poco F6 5G - Turbó Rudi
- Telekom mobilszolgáltatások
- Magisk
- Redmi Note 13 4G
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
-
Mobilarena
JavaScript != Java (A JavaScript nem összekeverendő a Javával, két különböző programozási nyelvről van szó!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Aureal
őstag
válasz
sztanozs #6181 üzenetére
"De egyszerűbb lenne, ha egy kész fórummotort használnál és nem akarnád megírni az egészet az elejéről (hacsak nem tanulási céllal csinálod)."
Nem, én teljesen amatőr vagyok és nem is akarok pro szinten ezzel foglalkozni, csak azt szerettem volna tudni, hogy a magamfajta egyszerűséggel elég volna-e egy paramétert vmelyik fájlban amit betölt maga alá az oldal megváltoztatni és akkor mondjuk csak a kommenteket megjeleníteni egy blank pagen. Opera alatt Dragonflyal próbáltam nézegetni miket húzogat be a böngi az oldallal...
Bár anno régen tanultam suliban némi MySQL-t, de nem akarok én ebbe komolyan belefolyni, csak egyszerűen a kíváncsiság vezérel legtöbb esetben.
Új hozzászólás Aktív témák
- Gigabyte GeForce RTX 4090 GAMING OC 24G
- Gigabyte AORUS RTX 3080 MASTER 10G
- LG Ultragear 34GN850P-B Ívelt Gamer monitor! 34"/3440x1440/Nano IPS/160hz/1ms/Gsync -Freesync/HDR
- BIOSTAR N68S3B AMD AM3 alaplap, + Phenom II X4 945 CPU, 16 GB DDR3 RAM
- Bontatlan ASUS TUF A16 felsőkategóriás gaming laptop jóval bolti ár alatt!!!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Alcatel TAB 10" 32GB LTE / Normál állapotban / 12 hónap jótállással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- Xiaomi Redmi Note 13 Pro 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok