Hirdetés
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Yettel topik
- Itt a Galaxy S26 széria: az Ultra fejlődött, a másik kettő alig
- MIUI / HyperOS topik
- Xiaomi 17 Ultra - jó az optikája
- Április bolondja? Csak egy lebegő mobiltálca
- Xiaomi 17 - még mindig tart
- Fotók, videók mobillal
- Milyen okostelefont vegyek?
- Szívós, szép és kitartó az új OnePlus óra
-
Mobilarena
JavaScript != Java (A JavaScript nem összekeverendő a Javával, két különböző programozási nyelvről van szó!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Aureal
őstag
válasz
sztanozs
üzenetére
"De egyszerűbb lenne, ha egy kész fórummotort használnál és nem akarnád megírni az egészet az elejéről (hacsak nem tanulási céllal csinálod)."
Nem, én teljesen amatőr vagyok és nem is akarok pro szinten ezzel foglalkozni, csak azt szerettem volna tudni, hogy a magamfajta egyszerűséggel elég volna-e egy paramétert vmelyik fájlban amit betölt maga alá az oldal megváltoztatni és akkor mondjuk csak a kommenteket megjeleníteni egy blank pagen. Opera alatt Dragonflyal próbáltam nézegetni miket húzogat be a böngi az oldallal...
Bár anno régen tanultam suliban némi MySQL-t, de nem akarok én ebbe komolyan belefolyni, csak egyszerűen a kíváncsiság vezérel legtöbb esetben.
Új hozzászólás Aktív témák
- Építő/felújító topik
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Kötelező frissítésnek számít a Microsoft legújabb csomagja a Windows 11-hez
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Milyen TV-t vegyek?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- PS5 Slim Digital (CFI-2016) Karcmentes, 1 kontroller
- ASUS ROG Zephyrus G14 Ryzen 9 / RTX 4070 / 32GB / 1 TB SSD 2K 165Hz PRÉMIUM
- Dobozod ÚJ Lenovo LOQ i7 / RTX 4050 / 144Hz / GARANCIA 2027.03.
- Ultra Rampage Mobile Gamer Csomag: Lenovo Legion Duel 2 + egyedi kiegészítők! 512GB EU verziós!
- Asus TUF RX 6900 XT