- Google Pixel topik
- Android szakmai topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Hamarosan robottelefon figyelheti minden mozdulatod
- Apple iPhone 17 - alap
- A Vivo bemutatta az OriginOS 6-ot, ezekre a telefonokra lesz telepíthető
- AI-ra cserélte a concierge szolgáltatást a Vertu
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Határtalan erő - szabadjára engedve
- Yettel topik
-
Mobilarena
JavaScript != Java (A JavaScript nem összekeverendő a Javával, két különböző programozási nyelvről van szó!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Heló!
A példáidat sajnos nem tudtam az én kódommal összehozni, ezért úgy döntöttem, hogy csak az elméletet használom fel belőle (enclosure), és kerestem erre a neten példákat, és ez lett a működő eredmény:
{
var c=document.getElementById("myCanvas");
var ctx=c.getContext("2d");
var files = document.getElementById("files-upload").files;
var imageObj = [];
var betolt = function(i,b,a)
{
imageObj[i].onload = function ()
{
ctx.drawImage(imageObj[i], b, 0, d, a);
};
};
a = ( 1920 - (files.length - 1) ) / ( files.length );
for (var i = 0; i < files.length; i++)
{
b = ( a + 1 ) * i;
imageObj[i] = new Image();
imageObj[i].src = "útvonal"+files[i].name;
betolt(i,b,a);
}
}A problémát a te példáidnál az okozta, hogy nem értettem a három közti különbséget és a szintaktikát - pl. a kapcsos zárójel után írt (i), vagy az, hogy egy zárójelen belül van egy függvény az onload jobb oldalán, vagy a settimeout-os Image függvény értelmét sem értem. Ezt mind a kettes példából vettem.
Persze, utána fogok nézni mindegyiknek, mert ez így nem állapot, hogy ilyen alap dolgokat nem tudok, csak most nem hagyott nyugodni a dolog és működésre akartam bírni olyan módszerrel, amit értek.
Remélem, nem "csúnya" nagyon a kódom.Ezen kívül van még egy kérdésem: A betöltött képeket szeretném mouse scroll segítségével átméretezni úgy, hogy a kép nem lép ki a rendelkezésére álló keretből, hanem levágódik a széle, ami nem fér ki - persze egérrel lehetne drage-elni is a képet. További funkció lenne az egymás melletti képek közti választóvónal eltolása.
Összességében egyfajta montázs progit akarok csinálni - egyelőre csak egymás melletti képekkel, átfedés nélkül.
Egyelőre még nem jártam sikerrel, de felmerült egy kérdés ezzel kapcsolatban: elég ehhez egy canvas, vagy érdemesebb képenként klön canvas-t létrehozni?
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ!!! DDR5 GAMER PC: Intel Core Ultra 7 265KF +RX 9070/9070 XT +16-64GB DDR5! GAR/SZÁMLA!
- AKCIÓ! GAMER PC: i5-14400F (10mag/16szál) +RTX 5050/5060/5060Ti/5070/5080 +16-64GB DDR4! GAR/SZÁMLA!
- iPhone 13 Pro 126GB Gold Független 89% Gyári Akku iOS 17.3.
- Dell OptiPlex 7050 Micro i5-7500 / 8GB RAM / 256GB M.2 SSD
- Kompakt Gamer PC - i5-4750 + R9 380 4GB + 8 GB RAM
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 3600 / GTX 1080 8GB / 32GB DDR4 / 512 SSD!
- Windows, Office licencek kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól - Automata kézbesítés utalással is!
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch Series 6/Apple Watch Series 7/Apple Watch Series 8
- 35" ASUS ROG Swift PG35VQ curved GAMER monitor
- Lenovo ThinkPad P14s Gen 1 i7-10510U 32GB 512GB Nvidia Quadro P520 14" FHD Gar.: 1 év
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest