Hirdetés
- Ez lehet az Apple hajlítható telefonjának formája, mérete
- MIUI / HyperOS topik
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Újra Realme telefont tervezett Fukaszava Naotó
- Honor Magic7 Pro - kifinomult, költséges képalkotás
- Apple Watch
- Xiaomi 15T - reakció nélkül nincs egyensúly
- Google Pixel topik
- Huawei Watch D2 - nyomás utána!
-
Mobilarena
JavaScript != Java (A JavaScript nem összekeverendő a Javával, két különböző programozási nyelvről van szó!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sk8erPeter
nagyúr
Jaja, ez jó workaround, igazából annyi a trükk, hogy setIntervallal 25 milliszekundumonként rajzoltatja újra a képet, és 5 egységgel mozgatja a négyzetet ide-oda a kurzorgombok lenyomására.
De figyelj azokra a dolgokra, amiket martonx említett.(#3500) martonx :
jaja, ez tényleg gáz, sajnos sokszor a fejlesztők nem figyelnek oda a felesleges overheadre, ami így kicsiben lehet, hogy nem érzékelhető, de eleve igénytelenül programozni elég gáz.
Meg a cikk mondanivalója nem kicsit félrevezető ezzel az "Until I realized I could just use jQuery." mondattal, amikor ezek a dolgok jQuery nélkül is különösebb macera nélkül megoldhatóak, legalábbis nem itt jön ki a jQuery előnye, az is biztos. Igazából mi az, ami itt rövidíti a kódot? Legfeljebb az eseménykezelés rövidebb egy picit, meg nem írt document.getElementById('canvas')-t, ami valóban hosszabb, mint a $('#canvas'), de nagyjából itt meg is áll a dolog... a többi ergo pontosan ugyanannyiból összehozható plain JS segítségével.De hogy ne csak a szám járjon, itt van az egész plain JS-ben, különösebb erőlködés és jQuery nélkül:
http://jsfiddle.net/Sk8erPeter/b5sxk/
Kipróbáltam, működik Chrome-ban, Firefoxban, Operában.
-
martonx
veterán
Jó ez a bejegyzés, csak azt nem értem minek ehhez jquery? A blogoló megspórolt a jquery-vel pár karakternyi gépelést?
Ráadásul ez a 3 sor mennyire gáz már?
context = $('#canvas')[0].getContext('2d');
WIDTH = $('#canvas').width();
HEIGHT = $('#canvas').height();Szerencsére ez csak egy init-ben van, de 3-szor meghívni a css selectort?
var element = document.GetElementById("canvas")
context = element[0].getContext('2d');
WIDTH = element.width(); //nyilván plain js-ben nem így kell beállítani a szélességét egy elemnek, csak lusta vagyok
HEIGHT = element.height();Amúgy maga ez a canvas-ban rajzolásós, játék készítés tök jó dolog, bárcsak lenne időm ilyeneket csinálni

Új hozzászólás Aktív témák
- Nintendo Switch OLED Mario Edition 21.1.0, 512GB MicroSD + Android + Atmosphere, 3 hó garanciával
- Xiaomi 12 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A51 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xiaomi 13T Pro 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A54 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- iPhone 17 256 GB Mist Blue - Bontatlan !! www.stylebolt.hu - Apple eszközök és tartozékok !!
- Samsung Galaxy Z Fold4 Graygreen Duplakijelzős produktivitás, 120 Hz, Garancia 2026. 03. 22-ig
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK B650M R7 7700 32GB DDR5 1TB SSD RX 6900XT 16GB Zalman Z1 PLUS Seasonic 750W
- BESZÁMÍTÁS! Apple Watch Ultra 2 49mm Cellular okosóra garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B760M i3 12100F 16GB DDR4 512GB SSD RX 7600 8GB Zalman T4Plus CoolerMaster 650W
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest



