Hirdetés
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Google Pixel 9a - a lapos munka
- Milyen okostelefont vegyek?
- Kezünkben a OnePlus 15 és az Oppo Find X9-ek
- Google Pixel topik
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Xiaomi 15T Pro - a téma nincs lezárva
- One mobilszolgáltatások
-
Mobilarena
JavaScript != Java (A JavaScript nem összekeverendő a Javával, két különböző programozási nyelvről van szó!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tomi_78
aktív tag
Sziasztok!
Zenét szeretnék lejátszani egy JS-es játékomban, amely zene OGG vagy MP3 formátumban van. Úgy tapasztaltam, hogy a JS alapban ezeket nem, csak WAV-okat képes lejátszani, így kénytelen vagyok letölteni valami audió bővítést.
Elsőre a howler.js-re esett a választásom, de nem boldogulok vele:
a howler.js állományt bemásoltam a játékom mellé, majd - ahogy a howler dokumentációjában is olvasható - beírtam a játékomba ezen sorokat:
<script src="/howler.js"></script>
<script> var zene = new Howl({ src: ['cimzene.mp3'] }); </script>
De hiába futtatom, mert nem érti a progi, hogy mi az a Howl. Beírtam utána még ezeket is:
import {Howl, Howler} from 'howler';
const {Howl, Howler} = require('howler');
de így sem működött.
Valaki ért ehhez, hogy leírhassa a megoldást nekem? Előre is köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A26 5G 256GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xbox Game Pass Ultimate előfizetések kedvező áron
- MacBook Pro 13, 14, 15, 16, MacBook Air M1, M2 M3 M4 bill magyarosítás lézerrel / sapkacserével
- HP Thunderbolt-dokkoló, 120W G4 (4J0A2AA)
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest


