Hirdetés
- A piac legerősebb kameráját ígéri a Xiaomi 17 Ultra
- Yettel topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Karácsonykor nyerte meg a Honor az üzemidőcsatát
- Vivo X300 - kicsiben jobban megéri
- iPhone topik
- Ez lehet az Apple hajlítható telefonjának formája, mérete
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Külföldi prepaid SIM-ek itthon
- Milyen okostelefont vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz
loszerafin
#1135
üzenetére
megcsináltam az alábbi módon
(remélem jól értelmeztem a mondani valódat
)int[] tomb1={25,85,145,25,85,145,25,85,145};
int[] tomb2={50,50,50,110,110,110,170,170,170};
int[] gombtomb={512,2,1024,4,256,32,2048,64,4096};
Random rnd=new Random();
int veletlen=rnd.nextInt(8);
dx=tomb1[veletlen];
dy=tomb2[veletlen];
sprite.next(dx,dy,veletlen);
lm.paint(g,0,0);
flushGraphics();
int keyStates=getKeyStates();
if (keyStates==gombtomb[veletlen]){
pontszam++;
}
else{
if(keyStates!=0){
pontszam=(pontszam)-1;
}
}Apró szépséghiba, hogy az időzítések össze-visszasága miatt a jó billentyűleütéseket is néha rossznak veszi és fordítva, illetve valamiért a 2,4,5,6,8 gombok értéke nulla
Pedig tudomásom szerint azok felveszik a LEFT_PRESSED, RIGHT_PRESSED, UP_PRESSED, DOWN_PRESSED és FIRE_PRESSED értékeit is. A gombtomb[]-ben a gombok sorrendjében tároltam le a koordinátákat, tehát az index maga a gomb száma. Lehet az a gond, hogy a paint és/vagy flushgraphics után tettem a feltételeket?
Új hozzászólás Aktív témák
A topicot kiemeltem. Valaki nem akar egy nyitó hsz-t írni?:))
- LG 27GR95UM - 27" MiniLED - UHD 4K - 160Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium PRO - HDR 1000
- Dell Precision 7560 - Intel Core i9-11950H RTX A4000 32GB 1TB SSD FHD
- Asus Zenbook 14 Laptop UX3402Z i7
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE A520M R3 3100 8GB DDR4 256GB SSD 1TB HDD GTX 1650 4GB ZALMAN N4 RGB 450W
- iPhone 17 256 GB Sage - Bontatlan !! www.stylebolt.hu - Apple eszközök és tartozékok !!
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
(remélem jól értelmeztem a mondani valódat
)
Pedig tudomásom szerint azok felveszik a LEFT_PRESSED, RIGHT_PRESSED, UP_PRESSED, DOWN_PRESSED és FIRE_PRESSED értékeit is. A gombtomb[]-ben a gombok sorrendjében tároltam le a koordinátákat, tehát az index maga a gomb száma. Lehet az a gond, hogy a paint és/vagy flushgraphics után tettem a feltételeket?

