- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Google Pixel topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- MIUI / HyperOS topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Honor 90 - modellalkat
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Tényleg jön a The Thing: Remastered
gp Egyelőre nem kaptunk megjelenési dátumot, de elvileg még idén megkapjuk az új változatot.
-
Új Reno12 modellek is érkeznek
ma A Reno12 Pro mellett belépő ajánlatokkal is készül az Oppo, a Reno12 F 4G-s és 5G-s verzióban is elérhető lesz.
-
A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
ph Tajpeji kiruccanásunk hetén többek között notebookok, monitorok, NAS, szimulátor-kiegészítő és kompakt hűtő igyekszik árnyékot találni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz Lortech #1127 üzenetére
van két osztályom (a harmadik nem érdekes):
SPRITECANVAS.JAVA
import javax.microedition.midlet.*;
import javax.microedition.lcdui.*;
import javax.microedition.lcdui.game.*;
import java.util.*;public class SpriteCanvas extends GameCanvas{
public Command exitCommand;
public Sprite1 sprite;BackgroundLayer bgLayer;
LayerManager lm;public SpriteCanvas() throws java.io.IOException {
super(false);exitCommand=new Command("Kilépés",Command.EXIT,0);
addCommand(exitCommand);sprite=new Sprite1();
sprite.setPosition(25,50);
bgLayer=new BackgroundLayer();
lm=new LayerManager();
lm.append(sprite);
lm.append(bgLayer);
}void render(){
Graphics g=getGraphics();g.setColor(255,255,255);
g.fillRect(0,0,getWidth(),getHeight());int dx=0,dy=0;
int[] tomb1={25,85,145,25,85,145,25,85,145};
int[] tomb2={50,50,50,110,110,110,170,170,170};
Random rnd=new Random();
int veletlen=rnd.nextInt(8);
dx=tomb1[veletlen];
dy=tomb2[veletlen];
sprite.next(dx,dy,getWidth(),getHeight(),veletlen);lm.paint(g,0,0);
flushGraphics();}
}SPRITE1.JAVA
import javax.microedition.midlet.*;
import javax.microedition.lcdui.*;
import javax.microedition.lcdui.game.*;
import java.util.*;public class Sprite1 extends Sprite{
static final int width=60;
static final int height=60;public int mode=0;
static Random rnd=new Random();
static int[] frame_sequence_1={0,1,2,3,4,5,6,7,8};int framecount=0;
public Sprite1() throws java.io.IOException{
super(Image.createImage("/hello/gomb2.png"),width,height);
setFrameSequence(frame_sequence_1);
}public void next(int dx, int dy, int maxX, int maxY, int randomize){
setPosition(dx,dy);
setFrame(randomize);
}
}A lényeg az lenne, hogy a render vagy next hivások között legyen monjuk egy másodpercnyi idő, amíg a lenyomott gombot (még nincs deklarálva) meg tudom vizsgálni, hogy mi volt az. Apropó létezik olyan függvény, amely a lenyomott gomb kódját adja vissza integerben? Mert keyPressed(int number) függvény van, csak az akkor fut le, ha az adott gombot nyomom meg, nekem meg pont fordítva kéne, hogy lenyomás után el tudjam dönteni, hogy melyik számú (49-57 [KEY_NUM1-KEY_NUM9]) gomb volt az és ennek megfelelően csinálni egy szép nagy case elágazást.
A MainMidlet osztályban az egyik menüponthoz hozzárendeltem ezt az eseményt:
try{
spritecanvas=new SpriteCanvas();
spritecanvas.setCommandListener(this);
Display.getDisplay(this).setCurrent(spritecanvas);
thread=new Thread(this);
thread.start();
} catch (IOException E){
destroyApp(true);
}A Runnable interfész miatt kell bele még egy Run metódus is, ezt a Midlet legvégére szúrtam be és így néz ki:
public void run(){
try{
while((thread.isAlive())&&(spritecanvas!=null)){
spritecanvas.render();
thread.sleep(1000);}
} catch (InterruptedException E1){}
}[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topicot kiemeltem. Valaki nem akar egy nyitó hsz-t írni?:))
- LG OLED55C37LA GYÁRI GARANCIA 3 ÉV
- APPLE Mac Studio M1 Max 10C CPU, 24C GPU, 32G RAM, 512GB SSD
- Kingston A400 960GB (SA400S37/960G)
- Ohh! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS + Táska!
- Szép! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 8GB 512GB SSD FHD IPS + Táska!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen