Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zollí

    csendes tag

    válasz stifi #28975 üzenetére

    mivel céges környezet, nincs munkalap, szerződés van a 2 cég között, aminek a részleteit nem ismerem és nem is érdekel....
    hetente jön a kollega és hozza-viszi a hibás és javított cuccokat, nem is vesztünk vele össze és nem szoktunk anyázni, amikor ilyen dologgal találkozunk, kb csak nyomatékosan megköszönjük a precíz és gyors munkájukat :)

    céges környezetben mégjobben előjön ez a "húzzun le még jobban a felhasználót" mentalitás, ami sajnos egyre elterjettebb Magyarországon

  • MrSealRD

    veterán

    válasz stifi #28975 üzenetére

    Én ebbe a témába nem szeretnék nagyon belemenni DE, az a tapasztalatom általánosságban , hogy Magyarországon a "Örülj hogy kiszolgállak és megengedem, hogy nálam vásárolj nálam" típusú hozzáállás az uralkodó. Sajnos többnyire ezt élem meg. Míg külföldön az "Örülök, hogy nálam vásároltál és érez úgy mintha VIP lennél" az ami működik.
    Nyilván kivételes esetek előfordulnak...

    Az általad korábban említett "elpártolsz tőlük, mész máshova" szellem jegyében én mondjuk egészen külföldig is mehetek és megvehetem ott és annyiért.
    Szerintem a uniós meg globalizált világban azért ebbe belekötni, hogy hol veszem meg a terméket talán nem kéne...mert akkor ennyi erővel már abba is lehetne, hogy miért a kínai gazdasághoz járulnak hozzá azzal, hogy ott gyártják az itt forgalmazott terméket...felesleges ezzel foglalkozni.

    Veszel egy gépet X forintért, ami a gép+szervízszolgáltatás Y évre. Ezért fizetsz. Ha nem hajlandóak veled korrekt módon eljárni akkor az ügyfélkezelésük sz@r és nagyon sarkítva meglopnak mert nem azt adják amiért fizettél...
    A labda az szerviz térfelén pattog, mert nem az ügyfél kezdi el hülyeséget azzal, hogy a jogosan neki járó szolgáltatásért befárad, hanem pont a szerviz...aki hülyének néz, terel, és a végén lehülyézi az ügyfelet.

Új hozzászólás Aktív témák