Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tsebacsi

    nagyúr

    válasz azbest #122666 üzenetére

    A Vostro atomszar minőségű lett, ez még 8 éve nem így volt, max kijelzőből tudtál silányat venni ha nem figyeltél, de a többi részével belépő üzleti szinten nem volt gond. Most meg egy olcsó zakóba öltöztetett Inspiron :(
    A hibaleírást minden alkalommal küldi a gyártó, mellékeli a hibajegyhez, ha a technikusnak fogalma sincs róla, az:
    1. Baj, mert nem olvassa el a rögzített hibaleírást csak tippel az alkatrészekből.
    2. Még nagyobb baj ha nem is rögzítik a saját rendszerükbe a hibaleírást amit kapnak.

    A telefonos részleg amúgy blfasz, csökken ott is a talpraesett emberek száma, már csak max 2 van, 1-2 éve még ez a szám 3-4 volt. Plusz gyakran hülyeséget mondanak az ügyfeleknek.
    Viszont a leggázabb user error okozta hibákat is szó nélkül befogadják, míg a szervizeket a webes felületen a másik csoport szivatja... Rettentő gáz, hogy a szerviznek jelentett hibára a szerviz esetenként kénytelen azt mondani, hogy nem engedélyezték, aztán meg dühödben felhívod a telefonos ügyfélszolit, ott átmegy és kiküldik azt a szervizt, amelyik előtte nemet mondott. Aztán számon kéred őket, a technikusnak erről persze fogalma sincs (mert nem ő intézi) és csak bután pislogni fog rád, de rajta csapódik le a dühöd, nem a fsz gyártón és a rendszerén. :(

    Amúgy a Lenovo-nál is lassan megszűnik a carry-in garancia, 1-2 éven belül.

Új hozzászólás Aktív témák