Aktív témák

  • Illu81

    újonc

    Sziasztok!

    Nem tudom, hogy ide lehet e írni a gondom a telefonnal!
    A gond az, hogy rettenetesen rosszul hallom a másik felet a telefonba!
    Erre van valami megoldás vagy vigyem vissza? Tegnap vettem!

  • macskah117

    újonc

    Sziasztok!

    Telekom függő huawei p8 lite telefont második napja használom. Első nap tökéletesen működött, aztán 24 órája egyes alkalmazások használat közben befagynak, egyes funkciók nem működnek. Pl.: Viber esetében az alkalmazást megnyitja, bepötyögöm az üzenetet és amikor a küldésre nyomok befagy, nem reagál, be kell zárjam az alkalmazást. Próbáltam letörölni, vissza tenni viszont itt jön a másik probléma hogy a Google play áruházat nem is nyitja meg.. szinkonizálva van, 2 napja 3-4 alkalmazást töltöttem le, de az elmúlt 24 órája semmi reakció. Elég kiábrándító a helyzet, főleg hogy két napos a telefon. Mit tehetnék? Köszönöm előre is a válaszokat!

  • Mythos1223

    újonc

    Sziasztok!

    Nekem szintén hálózati problémám van a telefonommal (Teló független, hálózat Telekom). Van akinek megoldódott már ez a problémája? (Szoftver frissítés megvolt, de a hiba továbbra is fennáll, naponta többször is :'( )

    Köszi.

  • bristol777

    csendes tag

    válasz JoGyulas #9 üzenetére

    Sajnos nekem is ugyanez a probléma. A weboldalukon lévő helpről azt a választ kaptam, hogy 1szoftverfrissítés, 2. gyári újraindítás, 3. Szervíz, ha nem javul meg. Nem hiszem el, hogy ezzel a telefonnal csak telefonálni nem tudok.

  • Hege991

    újonc

    válasz csipi94 #10 üzenetére

    Sajnos nekem is csinál furcsaságokat a telefonom a hálózattal. Én független telefonként vettem és telekomos szolgálatónál vagyok. Én azt csináltam, hogy letöröltem a facebookot és a messengert, majd újraindítottam telefont.Azóta kevesebb a panaszom a hálózatra, viszont egy nap eltelte után újra jelentkeznek a furcsaságok, én se tudom mitévő legyek.

  • csipi94

    újonc

    Sajnos nálam is hasonló problémák észlelhetőek. Valakinek sikerült megoldást találni rá?

  • JoGyulas

    csendes tag

    válasz Huawei HUN #7 üzenetére

    Kedves Huawei, megtisztelő lenne, ha nekem is tudnátok válaszolni, segíteni. Köszönöm!

  • Huawei HUN

    Hivatalos

    válasz Funthomi #5 üzenetére

    Kedves Funthomi!

    Kérdéseidre az alábbi válaszokkal tudunk szolgálni:

    - Ami a jelszavas védelmet illeti a készülék rendelkezik pl.: 'vendégjelszó' funckióval, melyet a beállítások biztonsággal kapcsolatos menüjében tudsz beállítani, a jelszavaknál. Ezen kívül a 'Safe' funkciót is szeretnénk figyelmedbe ajánlani, melyet a Files - Categories vagy Local manüpont alatt találsz és külön hozzáadhatsz olyan fájlokat, melyeket jelszóval védetté szeretnél tenni. Az üzenetek külön jelszavas védelmére nincs lehetőség, azt javasoljuk nézz utána hasonló jellegű letölthető alkalmazásoknak. A jegyzettömb kódolásával kapcsolatban: valószínűleg el kell telnie pár másodpercnek, hogy a telefon érzékelje a kilépést és újra belépést mielőtt kéri a kódot.

    - A Gmail üzenetekkel kapcsolatban: azt javasoljuk próbálkozz meg a Gmail fiók újratelepítésével/-szinkornizálásával, ill. ami az értesítési sáv színét illeti, próbálj ki más témákat, melyekben esetleg jobban láthatóak az üzenetek tárgyai!

    - Az ikonszámláló valóban csak a gyárilag fejalánlott appoknál lehet beállítani, de javasoljuk egy külön alkalmazás letöltését, hogy megoldódjon a probléma

    - A LED-ek beállításait a telefon megjelenésével kapcsolatos beállításoknál tudod módosítani, de arra sajnos nincs lehetőséged, hogy külön hozzárendeld a színeket az adott értesítés típusához.

    Reméljük segítségedre voltunk, de ha további kérdéseid lennének kollégáinkat a +36 40 38 66 38-as hotline vonalunkon is el tudod érni ill. javasoljuk hogy kövesd hivatalos Facebook oldalunkat is a legfrissebb információkért: https://www.facebook.com/#!/HuaweiDeviceHungary?fref=ts
    Üdv, a Huawei csapata

  • JoGyulas

    csendes tag

    válasz Huawei HUN #3 üzenetére

    Kedves Huawei,

    Köszönöm a választ és elnézést, hogy csak most írok. A telefont azóta folyamatosan teszteltük. Szoftver frissítés előtt az automatikus hálózat választás (2G/3G/4G) helyett a telefont fix 2G-re állítottam. A készülék napokon keresztül hibátlanul működött. Majd vasárnap szükség volt a net kapcsolatra, ezért a telefont újra auto módra állítottam. 1-2 óra múlva a hiba újra jelentkezett, hálózatot mutatja, de hívást indítani, illetve fogadni nem lehet. Olykor-olykor csak segélyhívás érhető el a készüléken. Vasárnap a telefonon megjelent a szoftver frissítésnek lehetősége. Frissítés megtörtént. Telefon kb. 1,5 napig működött. Majd 1x csak újra jelentkezik a probléma, de most már fix 2G-n sem lehet hívást indítani vagy fogadni. Random működik, ami eléggé frusztráló mert egy hamis képet közöl magáról a telefon: "van hálózat, de még sincs. Mindenki elérhet, de még sem. Épp most kellene telefonálnom, igen, de még sem tudok telefonálni. Telefon újra indítás, nem oldotta meg. telefon újra indítás, na most már jó. Majd a hívás indításának gondolatától kb. 3 perc múlva már telefonálni is tudok". Szeretnék kérni egy hivatalos állásfoglalást, hogy mi okozza ezt, amivel a szolgáltató felé is tudunk menni. Pár héttel korábban lett vásárolva a készülék. Már a 2. napon jelentkezett, de sajnos a vásárlás helyszínen nem cserélték ki a telefont, mivel náluk 2 napi tesztelés után nem okozta a problémát. Hivatalos Huawei szervizbe sem szeretném leadni a készüléket. Ha jól tudom ez a Telemax lenne, de ott kb. 4 hetes szervizelési időről tájékoztattak. Eléggé elszomorító. Kérem segítsenek. Szép telefon, jó telefon, szeretem, de jelenleg a telefon alapfunkciójának számító beszélgetésre alkalmatlan!

    Köszönöm!

  • Funthomi

    aktív tag

    válasz Huawei HUN #4 üzenetére

    Tisztelt Huawei csapat!

    Köszönöm szépen a választ. Azóta még több tesztet elvégezve arra jutottam, hogy vélhetően a szolgáltató lefedettsége okozza ezt.
    Azonban ha már kontaktban vagyunk, lenne néhány kérdésem:
    1. Jól látom, h az Üzenetek elérését nem lehet kóddal levédeni?
    2. Az értesítési sávban a Gmail üzenetek tárgya fekete színű, így a legtöbb esetben az nem olvasható el. Ezt lehet javítani?
    3. Ha több e-mail is érkezik a Gmailben (példaként említve 6 db), akkor azokat az értesítési sávban mutatja egyszer úgy, h 6 db új üzenet érkezett, illetve jelzi a 6 üzenetet külön-külön is.
    4. Ikonszámlálót csak a gyárilag felajánlott appoknál lehet beállítani?
    5. A LED-ek színét be lehet állítani vhol?
    6. Ha kóddal levédem a Jegyzettömböt, akkor azt bezárva, majd rögtön újra megnyitva nem kéri a kódot. Azonban ha kicsit várok az újbóli megnyitással, akkor kéri a kódot.

    Köszönöm szépen a válaszokat előre is!

    Üdv:
    Funthomi

  • Huawei HUN

    Hivatalos

    válasz Funthomi #2 üzenetére

    Frissítés: 2015 július óta a Huawei P8 Lite több karbantartási frissítést kapott, amelyeknek köszönhetően a lenti információ már elavultnak számít.

    Kedves Funthomi!
    A teszt mérési eredményeit sajnos nem áll módunkban hivatalosnak elismerni, de szeretnénk rámutatni, hogy az eredményeket ugyanannyira befolyásolja a szolgáltató által biztosított sávszélesség, ill. a jelerősség, mint a telefon adottságai. A P8Lite 4-es kategóriájú antennával rendelkezik, mely akár 150Mbps letöltési ill. 50Mbps feltöltési sebességet is tud biztosítani - ez önmagában nem befolyásolja a készülék sebességét - annál inkább a szolgáltatód által biztosított 4G tulajdonságai. Készséggel állunk rendelkezésedre hotline vonalunkon ha további kérdéseid lennének: +36 40 38 66 38 ill. azt javasoljuk, hogy egyeztess szolgáltatóddal is, hogy minél potosabb információkhoz juss! Üdv, a Huawei csapata

    [ Módosította: Bocha ]

  • Huawei HUN

    Hivatalos

    válasz JoGyulas #1 üzenetére

    Kedves JoGyulas!
    A problémát az okozza, hogy a P8 Lite egy hibrid NIC antennával rendelkezik, amely FDD és TDD frekvenciákkal is kompatibilis, azonban ez pár szolgáltató hálózatával időnként összeférési problémákat okoz. Azt javasoljuk, hogy ellenőrizd, hogy elérhető-e a telefonodra szoftverfrissítés (amennyiben igen, akkor frissítsd a készüléket) ill. kérjük, hogy egyeztess a szolgáltatóddal is a problémáról! Reméljük sikerül megoldást találni! Üdv, a Huawei csapata

  • Funthomi

    aktív tag

    Nekem más jellegű problémám van:
    Próbáltam mérni sebességet, 4G-vel a speedtesttel, de elég karcsú lett (29ms, 9,71Mbps/17,35Mbps és Vodafone). Illetve az Adatforgalom-kezelés menüben konkrétan 0 byte-ot mutat a mobilnetre. Nekem ez így nem tűnik frankónak. Nektek esetleg ötlet?

  • JoGyulas

    csendes tag

    Sziasztok,

    Egy kis segítséget szeretnék kérni, hátha valakinek több tapasztalata van az adott témával kapcsolatosan mint nekem. Probléma a következő lenne. Adott egy független Huawei P8 Lite. A készülékben egy T-mobile-os sim kártya van. Számomra random-nak tűnő alkalomkor (ez naponta több alkalom is lehet) eldobja a hálózatot. A készülék mutatja a térerőt + a szolgáltatót, de hívást indítani illetve fogadni nem lehet. Van olyan, hogy kiírja, csak segélyhívás indítható, ilyenkor már a szolgáltatót sem mutatja. Sim kártya lett cserélve, új kártyával a probléma ugyan az. A telefonkészülékbe egy másik sim kártyát téve (telenor) hibátlanul működik, a probléma több nap után sem tapasztalható. Adott T-mobile-os sim kártya másik telefonban szintén jól működik. Kicsit tanácstalan lettem, mert nem tudom eldönteni, hogy hol keressem a hibát, mert külön-külön, telefon másik simmel, sim másik telefonnal jól megy, de az adott Huawei P8 Lite + T-mobil sim problémás. Segítségeteket előre is köszönöm!

Aktív témák