Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
- 
			
			
válasz
							
							
								jorden06
							
							
								#15378
							
							üzenetére
						Ez hülyeség, ha a szervizes így látja, hát elég nagy amatőr lehet. Egy alaplap gyártási költsége kevesebb, mint egy sok órás, esetleg néhány munkanapos javítás munkabér-költsége, a technológiai és alkatrészellátási dolgokról nem is beszélve. Gyártói szinten egész más dimenziókban gondolkodnak, mint egy-egy kis szervizecske szintjén.
Talán az lehet, hogy a szervized nem teljesen hivatalos úton szerzi be az alkatrészeket, illetve önerőből javítgat rajtuk.
Egyébként most lehetne falakat döngetni az elitebook kategória és a pavilion kategória minőségének megítélése szempontjából. Ezek már többször lefutott körök, de jó példa a te eseted arra, hogy nem szabad mások véleményét feltétlenül elhinni, mert sajnos pórul járhatsz. És ha rájuk hallgattál, de mégis megtörtént a baj, már senki nem fog rajtad segíteni azok közül, akik a választásod előtt befolyásoltak a véleményükkel.
 - 
			
			
						Z86
őstag
válasz
							
							
								jorden06
							
							
								#15378
							
							üzenetére
						Hozzászólásodat olvasva és saját tapasztalataimból kiindulva bátran ki merem jelenteni, hogy ezek a szervizelős dolgok bizony egyáltalán nincsenek rendben. Kérdem én, rendben van-e az, hogy egy ilyen nagyon drága, a gyártó csúcsmodelleként emlegetett gépet, amihez elviekben kimagasló szervízháttér jár heteken keresztül nem képesek megjavítani?
Az én 8530w-mben laza 6 hétig tartott kicserélni egy vacak dvd írót. Ebből 2 hét ment el azért, mert a szerviz átvevője valami adminisztrációs kötelezettségét elmulasztotta, további 4 pedig azzal telt, hogy a szerviz várta az alkatrészt. Szerencsére magát a teljes gépet nem kellett leadnom, szóval nagyobb gondot nem okozott a dolog. Meg kell jegyeznem, hogy közben semmiféle tájékoztatást nem kaptam arról, hogy mégis hogy halad, vagy éppen nem halad a munka. Mondanom sem kell nem igazán voltam megelégedve a szolgáltatással, és majdnem biztos vagyok benne, hogy Te is ezzel a szervizzel javíttatod a géped. Azt le kell szögeznem, hogy nem az ott dolgozókat okolom a dologért (kivétel az átvevőt).
Ezzel ellentétben egy másik szervizben, ahova azért vittem a gépet, mert sípolt a töltője, végeztek a cserével kb. egy hét alatt, pedig ott is külön meg kellett rendelni az alkatrészt. Közben e-mailben és SMS-ben értesítettek a munka menetéről pont úgy ahogy az ember azt teljes joggal elvárhatja.
Amit írtál, hogy használt alkatrészeket építenek vissza a gépekbe lehetséges, de ismét saját tapasztalataimra hivatkozva, nem hiszem, hogy túl gyakori megoldás. Ha belegondolunk lehet, hogy nem is éri meg a dolog anyagilag. Volt szerencsém HP és Nokia szervizben dolgozni (diákmunka, gyakorlat), de ott sosem volt téma, hogy ilyesmit csinálnának. A másik, hogy pl. egy bármilyen drága mobiltelefon szervizelésénél az első lépés, hogy a gyanús egységet (IC) cserélik, ha a technikus nem tudja megoldani a problémát 20 perc alatt, akkor nincs több vacakolás, az alkatrész kuka, és csere újra. Pedig azok sem filléres dolgok.
Végezetül annyit, hogy az EliteBookok igazán remek gépek, a renew program révén pedig olyanok is megvásárolhatják ezeket a termékeket, akik egyébként nem tudnák. Ezek tények. Viszont szerintem a prémium kategóriába ezek az 1 hónap körüli javítási idők nem férnek bele. Sőt ha már itt tartunk, szerintem ez még a néhányak által annyira lesajnált MSI, Asus notebookokkal sem fordul elő túl gyakran. Mindezek után most olvasom a frissen megjelent cikket a Logouton, ami ezt írja:
"A HP-nak sok magyarországi szervize van és ehhez hasonlók biztosan nem fognak megtörténni!"
Erre én azt mondom: ó dehogynem...Bocs, hogy ilyen sokat írtam, de kikívánkozott

 - 
			
			
						adm
őstag
válasz
							
							
								jorden06
							
							
								#15378
							
							üzenetére
						van egy logikai bukfenc azért ebben a módszerben. az ide-oda küldözgetett hibás alkatrészek, a járulékos költségekkel (futár, szerviz munkadíj, központi javítások, anyagköltség) egy idő után simán kerülhetnek annyiba, mint egy új alkatrész. ráadásul eddig senki nem tapasztalt hasonlót se.
ráadásul ez egy viszonylag fiatal típus kb. 2 évesek lehetnek az első példányok. az sem merülhet fel hogy kifogytak a raktárkészletek.
privátban megírod a szerviz nevét?
 
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen joysticket vegyek?
 - gban: Ingyen kellene, de tegnapra
 - GoodSpeed: 24 éves a Windows XP! Nézzen ki úgy a Windows 11 mint az XP?
 - Gumi és felni topik
 - Xiaomi 15T - reakció nélkül nincs egyensúly
 - Milyen billentyűzetet vegyek?
 - Linux kezdőknek
 - Steam Deck
 - Pánikban a világ a Radeon RX 5000 és 6000 sorozat támogatása miatt
 - Jogsik - tanuljunk vezetni
 - További aktív témák...
 
- 4K ÉRINTŐS Dell,15,6"core i7 (8x3,3Ghz)GT750 2/4GB VGA,8-16GB RAM,Vil.bill,SSD,jó akku,Win.11,SZÉP
 - Acer 15.6",FullHD,core i3 8145U(4x3,9Ghz)MX230 2/4GB DDR5VGA,12-20GB RAM,SSD+HDD,szép állapot,Win.11
 - Nitro ANV15-41 15.6" FHD IPS Ryzen 5 7535HS RTX 4050 16GB 512GB NVMe gar
 - Microsoft Surface PRO 6 (256GB) + Billentyűzet
 - Dell Precision 15,6" FullHd IPS,Magyar,core i7,2/4GB VGA,8-16GB RAM,240GB-1TB SSD,jó akku,Win11,szép
 
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! Mini PC! I5 10600KF / RTX 3060 12GB/ 16GB DDR4 / 1TB SSD
 - BESZÁMÍTÁS! MSI H310M i5 9500 16GB DDR4 120GB SSD 2TB HDD RTX 3050 8GB Zalman T4 Plus AeroCool 550W
 - HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3829, 94% Akkumulátor
 - ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
 - MacBook felvásárlás!! Macbook, Macbook Air, Macbook Pro
 
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
								
							
								
								
 Pyttawrx

