Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DeathAdder

    veterán

    válasz BlacKSouL #31927 üzenetére

    Világos, mondjuk 3x elolvastam és nem mobilról mint elsőre hogy minden kitisztuljon :D
    Érdekes elmélet, vagyis én teljes mértékben megengedem hogy így van, mert józan paraszti ésszel belegondolva is van benne igazság. Erre ez előtt nem is gondoltam egyáltalán, de valóban... :)

    A másik viszont ami kérdést vet fel bennem, hogy akkor miért hallom több embertől (akik újan vásárolnak autót) hogy 200+ ezer után a computer és számolás után is növekszik az átlagfogyasztás az új korához képest? Nagyjából +0.3-0.5 liter a konstans eltérés az új korában tapasztaltakhoz :U
    Mert akkor a fenti elmélet szerint (ha a motor is kopottabb) akkor kompressziógyűrűk kevésbé vannak nekifeszítve a henger falának amivel a súrlódás és a motor fogyasztása is csökken, nem pedig növekszik.

    Na majd megnézem egy fehér papírtörlőn, egyébként nekem még nem a plasztik rikító narancssárga olajpálcám van hanem a békebeli :)

    (bocs h csak most, kicsit elvoltam a napokban)

    [ Szerkesztve ]

  • SKoresz

    csendes tag

    válasz BlacKSouL #31927 üzenetére

    Szervusz/Szuasztok!
    Gyakorlati kérdésem lenne:
    Ergo milyen viszkozitasu olaj lenne a legmegfelelobb? Vmi 0w-s?
    Az automban Honda civic 7gen 1.6 247.000 km van, ebbol 6000et én raktam bele 10w40es olajjal. (Elottte nem tudom milyen volt benne) nem fogy semmi belőle.
    Utólag derült csak ki h az előző gazdája felújította a motort, ami viszont szerelőm velemenye szerint jól sikerült.
    Munkám miatt hamar fel kell menjek a pályára, és csak kb. 10 kmt megyek a melóhelyemig.
    Milyen olajat ajánlanál? Én esetleg .Motul 0w40-esre gondoltam.
    Válaszodat előre is köszönöm! :R

    [ Szerkesztve ]

    "Van a trón mögött valami, ami a királynál is hatalmasabb." - Sir William Pitt

Új hozzászólás Aktív témák