- Vodafone mobilszolgáltatások
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- MIUI / HyperOS topik
Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeathAdder
veterán
Sziasztok.
HONDA fan vagyok.
21 eves,es ez mar a 4-ik Hondam.
Eloszor 2 motor (NSR 125R, es CBR 900RR).
Majd Honda Civic Coupe '95 ,es most egy 97-es VTI hatchback.Most vettem eszre h itt Honda rajongoi tabor is van
Most egy Integrara vagy egy utolso elotti generacios Civic Type-R -re gyurok
Sajnos nem tudom eloszlatni a ketelyeket hogy melyiket valasszam.
Hogyha valakinek esetleg barmilyen tapasztalata vagy barmi mas adodna ezzel kapcsolatba, azt nagyon szivesen meghallgatomKoszonom
-
DeathAdder
veterán
Hali.
Xenon témában kérnék segítséget.
Előző autómban ( '95 Civic EJ1) Xenon volt,és nyáron mikor autót váltottam ( '98 Civic VTI EK4),szinte képtelen voltam visszaszokni a hagyományos izzóra.
És sajnos még mindig aza helyzet
Hamarosan megyek műszakira és utána úgy döntöttem,hogy belerakok egy szettet.Egy a gondom,amiben a segítségeteket kérném.
Nemtudom,hogy azta 'kínai' HID-t vegyem,amivel 1 év garanciát kapok a trafóra,és 1 évet az izzóra 23ezerért,vagy a Philips szettet,amivel 3 év garancia jár a trafóra és 1 az izzóra., és 20ezerrel drágább,mint az előző. (természetesen H4es foglaltról van szó,és Bi-Xenon szettrőll)Vajon érhet annyival többet? ill más fényt adhat egy HID vs Philips ugyanazon Kelvinen?
Volt már 6-8 és 10 ezer kelvines izzóim a másik autómban, na mostmár elegem lett varriálásokból és a gyárinak megfelelő 4300k-t szeretném.
Esetleg,ha nemtudotok segíteni,akkor küldhettek egy ezzel kapcsolatos szakmai topicot,ha tudtok
De semmi képpen nem szeretném kereskedőtől kérdezni,mivel azok biztosan a drágábbra akarnak rásózni (még akkor is,ha véletlen nem éri meg +20k-t)[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
Sziasztok.
Autóváltás közelében vagyok.
Ünnepek után megyek is szétnézni az országban.Lehet ebben a topicban megfogtok kövezni, de még életembe nem láttam Integrát, de már sok-sok év óta egyik nagyon nagy álmom,hogy olyat vehessek.
Régebben vaciláltam a 7GEN Type-R és ITR között,de számomra mégis utóbbi az ami fő célom ,már évek óta.
Elég ritka járgány, és azt szeretném kérdezni,hogy van-e valami betegsége,amiről esetleg nem tudok,vagy amire illene odafigyelni?
Mégis itt vannak nagy Hondások,és akiknek volt dolguk ilyen járgánnyal azok bizonyára tudnak segíteni. ill. milyen változásra számíthatok az EK4-es JÓ állapotú VTI-mhez képest,ami a menetteljesítményt illeti? Sokkal jobban kell mennie egy jó állapotú ITR-nek??Azért mert emlékszem még anno,amikor a VTI-ket vadásztam, voltak olyan példányok,amik nem igazán VTI-hez megfelelő teljesítményt adtak le.
És mivel az ITR-ét nem ismerem,ezért bizonyára akik tapasztalták,azok könnyen tudnak választ adni a kérdésemre.Előre is nagyon köszönöm
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
Hali.
Haver a nyomdokaimba lépne és szeretne egy gülüszemű VTI -t
Erre a hirdetésre lett figyelmes, mint ár, mint pedig állapot szempontjából jónak ígérkezik (első látásra).
A valószínűleg valós kilómeterállás, az apróbb hibák felsorolása arra mer következtetni,hogy egy korrekt eledóval állunk szemben.
Ami megfogott a képeken, az az volt,hogy az az autó szegélyek (oldal,hátsó és első) mind az autó színére vannak festve, és ha jól tudom ezek gyárilag teljesen feketék.. de azis lehet hogy csak a design végett lett befestve..Az autó tőlünk kb. 150 km-re van, holnap felhívjuk a tulajdonost és ha tovább bátorít minket, akkor pénteken autbóba is ülünk.
Azért írtam be a fórumba,hogy megkérdezzelek benneteket,hogy esetleg ismeritek ,vagy tudtok e erről a VTI-ről valamit, és hogy egyébként mi a véleményetek róla?
Köszi,
-
DeathAdder
veterán
Ez az első fórum ahol kérdezem
A CRX fórumon még nem próbáltam ,de köszi a tippetMég annyi,hogy a teljesen csupasz hátulja , se jel sem felirat , picit aggasztó kezd lenni
-
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #22426 üzenetére
Persze igaz.
Azért trippelek mert amikor 1 éve vettem az enyémet, azelőtt halálosan beszerettem egy ferdehátúba és amikor megláttam előben,egyből az jött a számra hogy úristen , és ezért utaztam több mint 300 km-t
Képen gyönyörű volt, de előben .. szinte ugyanezt látom ezen is, azért vagyok ilyen pesszimista.Azt azért megjegyezném hogy már alapból otthagytam volna azt az autót,ahogy ránéztem mert az egész átvolt festve és azis igénytelenül..
-
DeathAdder
veterán
Beírtam CRX fórumba a Civic topikba, de nem nagyon vesznek emberszámba egyelőre
Annyit sikerült megtudni a vasról,hogy ő a negyedik tulaj, a futómű kilett cserélve , valamint nyomva volt az eleje és a teteje(!), hogy milyen formában azt nem tudom ,nem én beszéltem vele, de később felhívom énis , hátha sikerül kihúzni belőle..
Mindenesetre gyanús,hogy az egész karosszéria újra van festve, szegélyektől kezdve egészen a csomagtartóig..Kérdés ,ha mindez jól megvan csinálva és állítása szerint valóban tökéletes a műszaki állapota, akkor 750 ezerért megérné e elvinni?
-
DeathAdder
veterán
Honda turbóval?
Jajj ne.. 100ezrig 600 szervízen átfog esni a hülye turbó miatt
Nem híresek a husszó életükről, főleg ha nyírja is az ember a vasat... -
DeathAdder
veterán
Aha értem.
Nos azért kérdezem mert eléggé eszi a Mobil-et Vékonyabb szerintem öngyilkosság lenne a vastagabb meg nemhiszem,hogy jót tenne a főtengely stb- nek..Nekem egy Hondás kolégám a Valvoline Max Life-ot ajánlotta, és nagyon leszólta a Mobil1-et.
A hengerben viszont minden tökéletes,olyan mint új korában.
Tavaly amikor leszedtük a fejet és belenéztünk, akkor az első henger olajos volt, de a karika rendben volt ellenben a szelepszár szimeringekkel, amit azonnal ki is cseréltem.
Igazság szerint azóta nem is kukkantottunk bele az egéstérbe, de nagyon magas fordulatnál első,másodikban fekete füstöt dob (és állítólag büdös égett szagot ad),valamint e két sebesség közti váláskor magas fordulaton is, és eszi az olajat.Nemtudom mire vélni, az autó Tényleg VTI-hez méltóan megy (hajtottam már jópárat) ez az egy baja amióta megvan. Hogyha valakinek panaszolni akarom,akkor meg csak leggyint egyet ,hogy soha nagyobb bajom ne legyen, de engem nem hagy nyugodni.
Lelkem mélyén bízom benne,hogy ezt a csorbát valamilyen szinten befolyásolni tudom, ha más olajat használnék.Szerintetek??
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz !Overdose! #22455 üzenetére
Igazság szerint rendesen utána kell löttyinteni ,ha több mint 1000 km-t belenyomok úgy ,hogy húzatom rendesen.
Nemtudok mit kitalálni már..
Gondolod ,hogy a gyűrűzés segítene annak ellenére ,hogy tökéletes állapotúnak tűntek és a hengerek is?[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz Winner_hun #22459 üzenetére
Átnézetem jövő héten valamikor normális helyen.
De ha sz@r lenne a kompresszió, akkor nem is menne úgy ahogy kellene,nem? -
DeathAdder
veterán
Értem, hát nekem sem hiányzik,hogy ráköltsek egy vagyont. Bajom nincs vele, menni megy, azt az 1000 forintot meg beleöntöm akkor minden hónapban..
Integra álmaim autója, abba minden vagyonomat beleölném ,de ebbe a kis hatchback-be nem -
DeathAdder
veterán
válasz Winner_hun #22523 üzenetére
Nyílván mind miniatűr motorral és turbóval érkeznek majd (ne legyen igazam)
"..a könnyű karosszéria lesz az új sportkocsink lényege."
Remélem nem megy a sportmotorok irányába ez az elv, mert akkor undorító lesz.. -
DeathAdder
veterán
Hali.
CRX fórumban is feltettem a kérdést, ide is kiírom ,hátha találkozott már valaki hasonlóval és tudna nekem segíteni.Tegnapi napon furcsa dologra lettem figyelmes az EK4 VTI mmel.
Amikor 5 ezer fölé nyomom a gázt (akár finoman, félgázzal lassan is), akkor a fordulatmérő mutató elkezd le fel ugrálni elég erősen. Van ,hogy 9 fölé ugrik ,majd vissza. Tehát abszolút követhetetlen a fordulat olvasása 5 ezer felett.Mi lehet a probléma?
ill valaki találkozott már hasonlóval?Minden választ/tanácsot szívesen fogadok.
Köszi előre is.Persze mit mond minden "szerelő" akit megkérdezek?
"Minek húzod 5 ezer fölé?" laikus bunkók[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
Hali.
Karbon fóliázásról mi a véleményetek?
Az autó optikailag nincs tuningolva (és nem is akarom, majd az Integrát ha egyszer találok egyet) , de be kellene festeni mindenképp a két visszapillantót és az első lökhárító is elég karcos.
Egy ferdehátú 6gen metál sötétzöld civicről van szó.
A fóliázást még olcsóbban is megúsznám és gondolom optikailag is jobbat mutatna.Kérdés megcsináljam e , és ha a tükröket igen, akkor gondolom illene máshova is karbont varázsolni..szerintetek?
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
Hali.
Milyen kipufogóleömlöt ajânlanâtok 97es VTi hez?
Szeretnék kicsit vadítani a gépen , ês úgy gondoltam itt kezdem.
Hâtsó dob és egy sportlégszürö már megvan , minden más gyári az autón!
Idövel gondolom a katalizator,középsö dob és a csövek cseréje is ajánlatos lesz..Ja és milyen teljesitménybeli változásokra számithatok egy leömlö csere esetén?
-
DeathAdder
veterán
-
DeathAdder
veterán
Napfénysüti; Snoop-y- Mihez képest "nem valami" a type R teljesítménye nektek?
Egy m5öshöz vagy egy VTI hez?Nekem sajnos nem volt még alkalmam typeR t vezetni
-
DeathAdder
veterán
Hali.
Napokban olvastam a népitéleteket az EP3 Civic Type R ekről.
Noha magánszemélyektől (kettőtől is) , de azt olvastam hogy a 2004 előtti modellek Angliában lettek összerakva, amik gondosabb odafigyelést kívánnak és jobban előbújhatnak belőlük egyes betegségek.
Valamint kitértek a teljesítményre is, ami 180 lóerőre lett mérve (padon) , még a 2004 felettiek amik Suzukában lettek összerakva már teljesíteni tudták a Civic 2.0 Type R gyári adatait.Ez előző soroban csakis magánszemélyek véleményét merítettem, ezért írok ide a topikba , hogy ezt megerősíteni esetleg megcáfolni tudnátok?
Én így üresben azt kell hogy mondjam ,hogy ezt nem igazán hiszem el, mivel akkor egy ITR porig alázná a Civicet nembeszélve, hogy talán a VTI mtől sem lenne sokkal jobb (ha egyáltalán jobb lenne, mert többek véleménye szerint nem érezhető számottevő gyorsulás egy 200 lovas CTR től).
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz Napfénysüti #23040 üzenetére
Az asszonynak vette karácsonyra
Eszméletlen szép valóban, én CRX fórumon láttam még annó. Rengeteg képet tett fel róla
De ő sem szégyenkezhet a 450ezres VTi-jével -
DeathAdder
veterán
Hali.
Civic 1.6 VTi-m van és tavasszal szeretnék valami komolyabb két első gumit rá.
Mit ajánlanátok?
Mik azok amik beválltak ezen az autón?Én a Toyo Proxes R888 és Kumho V70A típusokal szemezek egyelőre.
Nektek mi a véleményetek ezekről, vagy esetleg ezeken kívül?
(Hátsót egyelőre sajnálom bántani, majdnem tiszta újak)
Köszi
-
DeathAdder
veterán
válasz MacCaine #23103 üzenetére
Nehéz választani,
Sok fórumot olvastam, amióta beírtam a topicba, legtöbbjük japán gumira esküszik.Szeretem szelni a kanyarokat, meg gyorsulgatni, de pályára nem járok, kb márciustól november,decemberig használnám , ez alapján szeretném megtudni melyik lenne számomra a legmegfelelőbb.
Proxes T1R és Yokohama Paradaról elolszlanak a vélemények.
Gumidoki ajánlja a Yokohama AS01-et is..(#23104) !Overdose!- Értem. Épp olvasom én is, hogy csak száraz tiszta úton nyújtana többet
Hátul egy fél szezont futott Continentalok vannak, bár egyáltalán nem tartom rossz ötletnek xcbiker kolega véleményét, inkább veszek egy szettet ezt kettőt pedig eladomKérdés, hogy milyen szettben gondolkozzak
-
DeathAdder
veterán
válasz MacCaine #23107 üzenetére
Néztem a Ventus V12-t is 16-17 ezer körül láttam őket, viszont ez a link alatt Proxes T1-R -t 18.189-ért találtam szállítással együtt!
Szerintetek ez az ár valós lehet?
Írtam nekik egy mailt mindenesetre(#23108) Integra- Megvagyok győzve Mindenki a T1-R-t ajánlotta a Hondásoknak és ők is maximálisan meg vannak elégedve vele
PZero Nero-t nem találok 15" méretben -
DeathAdder
veterán
-
DeathAdder
veterán
Hali.
Gyors kérdés;
VTi felnire felmenne 205/50-15 ös gumi? -
DeathAdder
veterán
válasz DeathAdder #23120 üzenetére
Valaki?
Egy istenért nem tudom megtalálni, hogy 6 vagy 6.5 jotás a gyári 6gen VTi alufelni
Olvastam már ezt is ,meg azt is..
A felni meg nincs nálam ,hogy leolvassam róla[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz !Overdose! #23131 üzenetére
Azaz
Köszi -
DeathAdder
veterán
válasz Integra #23274 üzenetére
Jelezd a topikba, ha el akarod adni majd valamikor.
Noha csak annyit tudok róla, hogy fehér, biztos vagyok benne, hogy nagyon rendben tartod
VTi-t ITR-re akarom majd egyszer váltani, vagy inkább mellé. A VTi-t inkább odaadom anyámnak.
Szaré -húgyé mennek már azok is, és nekem nem ér annyit ,hogy egy ilyen legyűrhetetlen gépet eladjak -
DeathAdder
veterán
válasz Winner_hun #23297 üzenetére
Városon kívül az 1.6 VTi-vel nekem sikerül a 6.9-es fogyasztás.
Szigorúan a sebességkorlátozásokat betarva ,úgy hogy utántankoltam 100 km után a full tankra.
Nem egyszer sikerült hoznom és jéé tényleg 6.9Ami a várost illeti, nálam az 12 lityó ahogyan én hajtom, de vegyesen valóban 8 körül van!
Én azon néztem nagyot, hogy a 4 ajtós jobbat megy mint a 3 ajtós
8.2 a 3D-jéTéligumikkal 7.7 eddig a legjobb időm a 3D EK4 VTi-vel és úgy érzem a Proxessel 1-2 tizedet még faraghatok is (na jó van benne egy KN betét, meg egy nyitott hátsó dob), de ennyi.
Száraztömeg
Ezek hihető adatok? -
DeathAdder
veterán
Hali.
Ma elkaptam egy haverom külföldi rokonának Integráját egy körre és teljesen betetőzte a napomat
Nagy ITR fan vagyok bla.bla.bla és már hétfőn megbeszéltük, hogyha jön akkor elkapom egy körreAzt mondta a tulaj, hogy nem volt motorfelújítva (mondván ezeket nem kell ) , én azért bekukkantottam a motorháztető alá és a hengerfej bal sarkánál a B18C blokkfelirat felett láttam olyan szürkés fehéres színű tömítésnek a sarkát.
Létezik, hogy ez gyárilag ilyen?
Egyébként nagyon szépen dolgozik a motorja és váltója is eszméletlen precíz, pillanatra el is feledtette velem ,hogy van egy VTi-m amit azért nagy becsben tartok és nagyon szeretem
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz DeathAdder #23397 üzenetére
..közben már kiderítettem
-
DeathAdder
veterán
válasz MacCaine #23436 üzenetére
Épp tegnap jött szóba a haverral, hogy szerinte milyen autó imponálna a
ribiknek.
Ha azt mondod neki Subaru Impreza WRX STi és meglobogtatsz egy kék alapon 6 fehér csilaggal ellátott kulcstartót, vagy azt mondod neki BMW kabrió és egy bmw logós kulcstartót Bár az audi is kezd egész jól elterjedni ilyen téren, ha jól tudom már a bmw-t is beelőzte -
DeathAdder
veterán
-
DeathAdder
veterán
Csókolom!
Tudna valaki pár szót mondani arról a takony állagú "folyadékról" ami arra van kitalálva, hogy motorolajhoz öntsék, ezzel mérsékelve az olajfogyasztást és a jobb sűrítés elérését?
Nagyon nem fűlne a fogamhoz, hogy ilyesmit öntsek a VTi-be, de lehet tévedek
-
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #23466 üzenetére
Injector cleanert én szoktam néha használni a benzinbe tankolás előtt.
Szerintem oktánnövelő is van benne, mert akárhányszor cleanerrel mentem éreztem, hogy VTEC-nél jobban ugrik.Ezt a mézagot az olajhoz öntik amikor az olajat cserélik, ami betömíti a henger falán képződött apró hibákat, csökkeni az olajfogyasztást stb.. háát nem tudom, nekem ez olyan szép mesének tűnik
(#23465) vbbb - Nem szívárog sehol, még az b*szna be
-
DeathAdder
veterán
Tanulságos válasz olajdokitól.
Én is kérdeztem már tőle, de valamiért szerintem nem kapják meg a levelemet, mert egyszer sem adták a tudtomra, hogy írtam nekik..Bezzeg újabbnál-újabb kérdésre érkező válaszok jönnek pistabácsinak aki 600adszorra is megkérdezi, hogy önthet e a Ladájába más gyártó által forgalmazott olajat
-
DeathAdder
veterán
Ja, lehet mi nem kérdezünk olyan okosakat
Azóta elmélyültem olajdokiban és mit olvasok:
A SAE 10W-40 viszkozitású félszintetikus motorolajok nem igazán viselik jól a magas igénybevétellel járó hőterhelést, így lebeszélnélek róla. Egy-egy pörgetős akcióddal komoly szerkezeti károkat okozol a motorolajban.WTF?
Lehet én is rossz olajat használok?
-
DeathAdder
veterán
Én is úgy tudom és be is tartom, de ezt akkor sem értem
"Kifejezetten nehézlábú autótulajdonosoknak fejlesztik az olajtársaságok versenyolajaikat, amelyek közül ajánlok néhányat: Total Quartz Racing 10W-50, Castrol Edge Sport 0W-40, Motul 300V Power 5W-40."
Én nehéz lábú vagyok és akkor a 10w40-nek a 8000+ rpm nem okés?
-
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #23507 üzenetére
Hát akinek jobban tetszik egy 08-as Corsa mint egy Jazz..
Épp héten vett az egyik kocka haverom egy 2008-as Corsát, az volt az első gondolatom, hogy úristen ennyi pénzt képes voltál adni, Ezért? ( s közben rámutattam)
Képen még elmegy, de élőben te agyagatya Főleg egy hímnemű egyénnek.
Jazzt se rajongom körbe, de szerintem 100x különb egy Corsánál.
Lehet szubjektív ,de ezek az új autók közül se nagyon tudnék válogatni, még a merci meg a bmw az aki szép autókat tud csinálni[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #23535 üzenetére
Megmutatom majd akkor.
Hát én is hasonló cipőben jártam , eredetileg Spoon volt de felújított és az is enyhén horpadt ami következtében pénzügyileg szintén kiváló vétel volt.(#23534) !Overdose! - Igen ezt mondták épp ma is, mert beszéltem róla egy szakival, de majd megmutatom neki
-
DeathAdder
veterán
válasz Napfénysüti #23625 üzenetére
Én háromszor mértem falun és városon, de nagyrészt autópályán bicikli kigyorsításokkal szigorúan mindent szabályt betartva 6.9-re jött ki egészen pontosan.
Érdekes hogy egyszer ketten mentünk és volt is csomag hátul dögivel és akkor is 6.9-et mértem.
Egyébként általában 8 körül szokott kijönni az én hajtásommal és 9-10 ha nem útra megyek
Ja és a klímát sosem használom.
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik