Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Integra

    titán

    válasz VTI-Totya #11298 üzenetére

    hát...
    nem is maga a turbo, hanem az awd...
    a turbo viszont kell, hogy az állandó awd-re elég erő jusson és megfelelő vehemenciával..
    bazeg, még nincsen húzva sem a gép, de már így is olyanokat megy, hogy ijesztő hogy hagyom ott ezzel is a traktorokat meg más suv-okat.
    nem megy úgy, olyan agresszívan mint az inti (de majdnem ugyanúgy gyorsul), nem olyan vad és nyers, a váltója meg se közelíti az intiét, de a minden napokban sokkal kényelmesebb társ, magasan ülök, bőr, alcantara, digit klíma, átlátom a forgalmat, 5 személyes.. és kegggggyetlenül megy a méretéhez képest. ha nem tolom, 9-10 literrel eljár ez is.
    aztán ha lejár a gari, akkor lehet okoskodni.
    6 dugós 330as fék előre egy must have, de szerencsére a gyári mitsu brembo plug and play, turbonyomás 0.2-0.3-mal megemel, 260le kapásból, közel 360nm. talán kuplung és váltó tartó bakok is csere, többet nem szabad gyári alkatrészekkel emelni, de így még atomstabil..
    hát ez a nagy büdös helyzet.
    ha meg gyorsan akarok menni, ott a motor. és igazából ezért sem foglalkoztat a brutális autóerő már, mert mindegy mennyit költesz autóra, motor ellen édes kevés, gyorsan menni, kanyarogni, meg a motor az igazi.
    de egy ilyen ingázó suv-ot nagyon eltudnék képzelni, dr jekill és mr hyde:)

    [ Szerkesztve ]

    ...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

Új hozzászólás Aktív témák