Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • fero02

    veterán

    válasz darvinya #64576 üzenetére

    Szinte teljesen mindegy melyik szolgáltatóról beszélünk, a technológiában számottevő különbség nincs. Kizárt dolognak tartom, hogy 5 év alatt ne tudták volna megoldani (ahol a technológiai feltételek adottak), mikor más szolgáltatóknál napi szinten, üzemszerűen működnek.

    Előfizetős mérőben nincs sim. Az első beüzemelés alkalmával a mérőhöz egy (ún. komfort kártya) számot rendelnek hozzá (a partnerszámmal együtt) és a későbbiekben "egység" vásárlásakor ezen komfortkártya szám alapján generálnak 1-1 új kódot, ami a kifizetett kWh jelenti és csak annyit tud felhasználni.

    Az ISO tanúsítvány/minősítés/megfelelőség egy dolog, de amíg csak 1 bejelentés van, addig nem tudja senki megmondani a diszpécser szolgálatnál/üzemirányításnál/koordinációnál, hogy egyedi a hiba, vagy csoportos, ennek megfelelően a javítás időtartama (Garantált szolgáltatás) is más. Illetve az üzemzavaros hibaelhárítás megint egy harmadik dolog. Kis hazánkban pedig sajnos bevett szokás, hogy mindig másra várnak, "majd a szomszéd bejelenti és akkor kijönnek megcsinálni, majd akkor szólok nekik én is"...

Új hozzászólás Aktív témák