Új hozzászólás Aktív témák
-
Pá
addikt
válasz
Doky586 #51613 üzenetére
Igen, pont ezért nem is kértem hogy segítsetek adatot menteni, ez a második lépcső. De ezt már leírtam az előző hszben is.
Azért jöttem ide, hogy megkérdezzem hogy tudom kideríteni mi lehet a baja a hdd-nek, egyáltalan van-e baja, vagy csak valami egyszerű beállítás. Egyáltalán milyen lépések vannak, amit érdemes kipróbálni, mielőtt halottnak nyilvánítom stb.
Laikus vagyok és ez az első eset, de normalisan kérdeztem. Mire való ez a topic, ha nem erre? -
Pá
addikt
válasz
King Unique #51611 üzenetére
Sajnos lemezkezelőben ismeretlen.
Először történt velem ilyen, gondoltam első körben kiderítem, hogy tényleg kuka-e vagy egyáltalán mik az opciók. Vissza lehet-e hozni valahogy az életbe.
Ha nincs más hátra akkor jön az adatmentés a megfelelő topicban.köszi a hozzászólást
-
Pá
addikt
Sziasztok!
Van egy laptopom, benne egy SSD és egy HDD.
A system az SSD-n van, így a laptop bebootol és működik rendesen, de a HDD szerintem megmakkant.Indítás után egy ideig teker és kattog, de a windows nem ismeri fel. Egy ideig mutatta egy kérdőjellel a filekezelőben, de már meg sem jelenik egyáltalán. Lemezkezelőben ismeretlen eszközként mutatja, azt írja inicializálni kell. (ehhez két opciót ajánl fel - MBR / GPT)
Eszközkezelő szerint megfelelően működik, nem inicializált, nem használható. Illesztőprogram a standard windowsos.Szóval... azt sejtem, hogy kuka és cserélni kell, viszont nyilván az adataimat szeretném még megmenteni róla előtte. Kérdés, hogy erre van valami mód házilag? Pl lemezkezelőben inicializálni jó ötlet, vagy azzal csak rontok a helyzeten? Ezen kívül bármi praktika?
Pár nap múlva el tudom vinni szervízbe, de ha van bármi DIY megoldás addig is, akkor megpróbálnám, köszi előre is.
-
Pá
addikt
Most formázok egy merevlemet.
Kérdés: mekkora foglalási egységet érdemes megadni, akkor ha
1. kizárólag nagy fileok lesznek a lemezen(filmek - --> 300-1500MB)
2. kis fileok lesznek a lemezen (mp3 ---> 3-10MB)