- Yettel topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- One mobilszolgáltatások
- Nagyon erős ajánlat lett CMF Phone 2 Pro
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- iOS alkalmazások
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Dilikutya #4517 üzenetére
Nálam írja szépen. Főleg VR-hez használatos update, és a bétában stabilnak bizonyult kisebb dolgok.
Kipróbálnám Ravenholmot egy Oculus Rifttel...Half-Life 2 (including Lost Coast, Episode 1, Episode 2, and Half-Life: Source) has been updated. This includes all the changes in the Beta since November 2013.
The following changes are included:
Improved readability of the UI in VR
Removed the IPD calibration tool. TF2 will now obey the Oculus configuration file. Use the Oculus calibration tool in your SDK or install and run "OpenVR" under Tools in Steam to calibrate your IPD.
Added dropdown to enable VR mode in the Video options. Removed the -vr command line option.
Added the ability to switch in and out of VR mode without quitting the game
By default VR mode will run full screen. To switch back to a borderless window set the vr_force_windowed convar.
Added support for VR mode on Linux
Added VR support to Half-Life: Source
Fix for an issue some players were seeing for the second train in Route Kanal getting stuck and blocking forward progress. -
Dilikutya
félisten
válasz
Dilikutya #4431 üzenetére
Közben kiderítettem: a Steam kliens nyelve inkább maradjon angol... ilyet se láttam még, hogy kidobál egy program olyan nyelvi támogatás miatt, ami hivatalosan benne van a keret kliensben. Amúgy teljes mértékben egyetértek a Steam ellen felszólalókkal. Szenteste hajnalban egy paraszt kibelezte a T-Home nagy szekrényét a sarkon, egész Karácsony alatt nem volt se net, se telefon, így Steam sem. Jól esett volna pedig kis szabadidőmben egy picit GTA-t játszani. De ugyanígy a Games for Windows is faszság.
-
F-ECT$
titán
válasz
Dilikutya #2917 üzenetére
Szerintem a dosos q1 is támogatta a nagy felbontásokat. Egyébként volt vmi konzol parancs, aminek hatására megjelent egy teknős a jobb felső sarokban ha az fps 10 alá esett
Az akkori gépem Cyrix 120+, 16 MB ram, S3Virge 2MB viszont lazán vitte 320-ban
A voodoo 1-gyel pedig még a q2 is ment 30 fpst 640-ben(igaz ekkorra már Cyrix 166+-om és 32 MB ramom volt.) -
tool
tag
válasz
Dilikutya #2890 üzenetére
A Doom3 fejlettebb motorja egyszerűen többet igényel. Ezt el kell fogadni. Egy év múlva már nagyon jól fog a legtöbb konfigon menni. Szerintem már túlzottan el vagyunk kényeztetve. A mai tizenéves korosztály el se tudja képzelni mi volt a hardveres helyzet 8-10 éve. Anno a Quake1 a megjelenésekor semmilyen gépen nem volt hajlandó 640x480-ban normálisan futni. Emlékszem később 3dfx kártyával is csak 30 frame-re tudtam feltornászni (óriási sebességnek számított). Mégis mindenki játszotta...
-
Apophis
őstag
válasz
Dilikutya #2885 üzenetére
Tudom és kész...
Mondom: nézd csak meg közelről a HL2 falait, tárgyait. Szánalmasan kis felbontás, szögletes, mint egy kocka (ezt aztán megmondtam...), a belső terek java meg kietlen, sivár, monoton lövöldözés: ugyanaz, mint a DOOM3, csak bénább, és nem ez volt az eredeti koncepció.. Aztán azzal jössz, hogy a DOOM3 -egyébként messzemenően eddigi legélethűbb- környezete randa? Minimumon persze, hogy az. Arra azért kíváncsi lennék, mit tud a DOOM külső tereknél. Mert eddig nem láttuk...
Faster: a HL2-ben miért ennyire bénák a bump-mapek (a szörnyeken) ? Borzasztó...
[Szerkesztve] -
faster
nagyúr
válasz
Dilikutya #2885 üzenetére
A lassúsága Doom3-nak megbocsájtható, egész más megvilágítási modellt használ, mint az eddigi játékok, bár az az érzésem, csak belső terekre lehet igazán hatékonyan használni. Valaki említette, hogy a bump sokkal jobban kijön a Doom3-ban. Hát persze, hogy sokkal jobban kijön, nagyobb felbontásúak a normal mapjei, és az ambient light a doom3-ban 0.
[Szerkesztve] -
Apophis
őstag
válasz
Dilikutya #2883 üzenetére
Ezért mondtam, hogy elméletileg, nem használták ki. Majd a kiegben, Quake 4-ben kiderül, mire képes a motor, a Source viszont már csúnyán beégett.
Mindenki ezzel a ''rondák a falak'' dumával jön, akkor nézd meg a HL2-ben milyen ocsmány helyenként, szögletes állandóan a fal. Sokkal szebb a DOOM3. És nálam valamiért jobban fut, igaz, hogy csak belső terek vannak benne. De ott a Vampire, ami siralmasan ment, és nagyon ronda is.
[Szerkesztve]
[Szerkesztve] -
MUŁĐER
addikt
válasz
Dilikutya #1425 üzenetére
Bővebben: link
itt látszik a különbség rendesen -
MUŁĐER
addikt
válasz
Dilikutya #76 üzenetére
ez baromság.
csak azoknál volt lassú a steam akik amint megjelent a game elkezdték tölteni stb...
nálam gyors volt,gyorsan indul a game, semmi bug nincs benn,alapból jár hozzá a CS:S,és nem is drága.10e.A legtöbb mai megjelenő game ott kezdődik hogy 12990.
Az eredeti tökéletes volt nálam,semmi hiba,fagyás,bug,imádtam,és szuper játékélményt ad.
Persze majd az jön le a HL2-ből hogy bugos,meg A.I kikapcsol,de szar játék,fujj...hát így én sem tudnám élvezni
10e-ret nekem simán megért.
5 éven keresztül csinálták,40 mill.dollárba került,és amit csináltak simén megéri a pénzt.Bőven.De mind1,fölösleges tépni itt a számat...
humanoidok,furcsa egy faj...na mind1.
[Szerkesztve]
Új hozzászólás Aktív témák
- TAVASZI BOMBA AKCIÓK! STEAM, UBISOFT CONNECT, EA APP, XBOX EREDETI KULCSOK 100% GARANCIA
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Apple iPhone 14 Pro Max 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felváráslás!! Samsung Galaxy S22/Samsung Galaxy S22+/Samsung Galaxy S22 Ultra
- DDR3 BAZÁR! 8GB 16GB 1333MHz 1600MHz 2400MHz DDR3 memória garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest