Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Drizzt

    nagyúr

    válasz Apophis #2884 üzenetére

    Jajj, már megint itt vagyok vitázni... :D
    Hát, a doom 3-nak a környezeti textúrái még mindig nem tudom, hogy hol szépek, viszont maguk a környezeti modellek szépek. De a textúrák néhol 10*10-es felbontása azért 2004-es játéknál high grafikán nem túl jó...
    A HL2-es textúrák highon meg nem rosszak szerintem. Csak ott biza 1 giga ram alatt csak swappelést láthat az ember.
    Most az MPCM-ben amúgy pont vannak ilyen kiemelt részek, ahol az engine képességekről van szó FC, Doom, HL2, PK:BOOH viszonylatban.
    Namost, a HL2-ből olyan képeket mutatnak, ahol az örökkén távoli falak textúrái vannak. Na, azok néhol tényleg csúnyácskák, csak ekkor a játékban éppen a vizen kell szálguldozni, ami azért khm... A viz miatt sokkal érdekesebb, mintsem az ezer mérföldre lévő dolgok figyelése...
    Doom III-ban meg a 10x10-es textúrák ott viritanak az arcodban.

    I am having fun staying poor.

  • Dilikutya

    félisten

    válasz Apophis #2884 üzenetére

    Nálam valahogy nem sokat számított a sok belső tér, szarabbul ment sokkal, mint a HL2 a külterületeken. Csak tudnám, honnan tudod, mire képes a D3 fizikája.... ;] Szerintem a HL2-ben abszolút rendben volt a környezet is... én ledöbbentem, hogy az elég combos gépigényhez relativen gyér látvány társult... ilyenkor az sem vigasztal, hogy többre képes, mert a játékban én nem látok belőle semmi kézzelfoghatót. Én csak azt láttam, hogy tetűlassan fut ugyanolyan beállítások mellett, és ocsmányak a környezet textúrái közelről nézve. Messziről még kinéznek úgyahogy, de a lassúság így is megbocsáthatatlan.

    Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)

Új hozzászólás Aktív témák