Hirdetés
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Dobja a némítókapcsolót a OnePlus
- Szívós, szép és kitartó az új OnePlus óra
- Bluetooth-headsetekről általában
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
-
Mobilarena
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
válasz
alphaville #65842 üzenetére
En szivbol gyuloltem, nagyon zajos.
-
szőröscica
addikt
Beirom ide is, lezarult a szivasom.
Megkaptam a cseregumit vegre (Continental TS870). 20 gramm sullyal kicentrirozva, x55-ig tesztelve az M3 kivezeton, tokeletes, suhan az auto, nincs razas hatulrol, nincs vibracio a gazpedalon.A Hungarogumi nagyon normalisan kezelte vegig az ugyet, pedig a Continental forgalmazoja nem konnyitette meg a dolgokat nekik, kettejuk kozt nincs meg leboxolva a dolog. Nagyon orulok, hogy naluk vettem, igaz picit dragabb volt igy, de hasonlo esetben egy webshoppal sokkal nehezebb lett volna ezt vegigjarni.
-
szőröscica
addikt
Felnik belsejen levo karcok (gondolom ahogy levakarjak a centrirsulyokat) kozmetikai kezelesere mit javasoltok? Van valami jofele javito/pottyozo festek?
-
szőröscica
addikt
Felni update: megneztek most mind a negyet a DeWheelsnel. Gorgozni igazabol egyiket se kell, a jobb hatso volt hatareset. Mivel az volt lehorzsolva, abban maradtunk, hogy azt gorgozik es fujjak. A tobbihez nem nyulnak, koromnyi serulesekert nem javasoltak. Elvileg holnapra kesz is, bar nekem nem surgos.
Gumi update: elvileg 30/31-en befut a cseredarab. A forgalmazo szivozik, hogy ok fenykepek meg az en meresi eredmenyeim alapjan nem cserelik, kell nekik az abroncs. Legalabb a hungarogumis holgy normalis volt, es mondta nekik, hogy 3 kereken nem megy az auto, es kivert beloluk egy cseredarabot. Mindenesetre nekem ez eleg volt ahhoz, hogy tobbet Continental abroncsot nem veszek. Eddig csak a Michelinnel nem volt soha semmi gondom. Nyarira bizonytalan vagyok, hogy PS5 vagy Asy6 legyen. A GY a tesztek alapjan szimpatikusabb, de nem akarok mar szivni…
-
szőröscica
addikt
Beirom ide is, relevans lehet ugyfelkezeles tapasztalatok kapcsan: voltam a gumi-profinal. Ez a Hunter9700 nagyon komoly gep, a szerelo srac is jo fej volt es az irodaban is normalisak voltak. A vegen nyomatekkulccsal huztak meg a kerekeket, en ilyet meg nem tapasztaltam. Ezzel nyertek egy ugyfelet maguknak, nyari gumizni itt fogok.
Viszont sajnos az egyik gumim cseres, 130N-nal ut. Probalta forgatni, de nem lett jobb. Vissza is mentem a Hungarogumihoz, akik szinten maximalisan korrektul alltak a dologhoz es elinditottak a garancialis ugyintezest.
Ebbol a tapasztalatbol kiindulva nekem megeri egy jo nevu gumisnal kicsit dragabban venni abroncsokat, mint akarmilyen webshopnal. Van hova menni, ha gond van es nem szivoznak. -
szőröscica
addikt
válasz
kardkovacsi #65261 üzenetére
100 evig taroltak?
-
szőröscica
addikt
Majd december 3-an beszamolok, hogy mi a helyzet ezekkel a gumikkal. Remelem, tenyleg csak a HG szerencsetlenkedett es egy ujraillesztessel, centrirral rendben lesz.
Az tuti, hogy most bent fogok allni a muhelyben a Gumiprofinal, ha kell zsebbe adok a mesternek, de csinaljuk vegig a gep teljes funkcionalitasaval a feltarast es javitast.
-
szőröscica
addikt
válasz
szabonagyur #64966 üzenetére
Igy mar ertheto, hogy miert eszik neked 2 literrel tobbet ugyanaz a motor, mint nekem a Kamiqban tette.
-
szőröscica
addikt
válasz
szőröscica #64650 üzenetére
Terhelo gorgos centrirozas elvileg.
-
szőröscica
addikt
Magyarul mi a road force balancing megnevezese?
-
szőröscica
addikt
válasz
tasiadam #64631 üzenetére
Nem tudom, barmilyen iranyban van lampa, az boven lakott terulet, en ott nem nyomom.
Kifele mentem, most este nem volt senki, de a korlatozasra valo tekintettel csak x50-ig probaltam. Jonak tunik - hogy perfekt-e, azt csak egy hosszabb uton tudom megmondani. Ha esetleg nem, akkor nem megyek tobbet oda, mert ha kettobol ketszer nem sikerult egy vadi uj felni+gumi kombot kicentirozni, akkor harmadjara se menne. -
szőröscica
addikt
Korrektek voltak a Hungaroguminal, ket idopontos koze beszoritottak es ujracentiroztak a kerekeket. Most talan jo lett, csak 125-ig tudtam gyorsitani az M3-on. Hetvegen ha megyunk valamerre, remelem ki tudom probalni 140-ig.
-
szőröscica
addikt
TS870 elso 200km utan eleg csendes abroncsnak tunik es komfortos is, de erezhetoen nyulosabb meg az oreg szetthez Asy 3-hoz kepest is.
Viszont sajnos lesz egy korom a hungarogumihoz, mert elsore nem sikerult megugraniuk a vadi uj felni + vadi uj gumi razasmentesre centirozasat. -
szőröscica
addikt
Voltam ma a Hungaroguminál. Nagyon normálisak voltak, tájékoztattak a különböző TPMS lehetőségekről, szerelésről, stb.
Rendeltem is egy szett TS870-es Contit, hét végén vagy jövő hét elején össze is rakják a kerekeket, aztán pár hét múlva begurulok, hogy feltegyék és feltanítsák az autóra. Nem szeretnék most a 25 fokokban télivel járni még.
Köszönöm a tippet, Gergőke88.
-
szőröscica
addikt
A telim TS870 lesz, naszut utan intezem.
Nyarra kellene majd 225/45 R18 illetve 255/40 R18 W indexu gumi. Van valami pro tipp? Nem feltetlen mennek el a Pilot Sport iranyba, inkabb sportosabb turaabroncs lenne jo szerintem, keveset lesz forszirozva ez az auto. Szoval zajszint prioritas, masodik helyen pedig a tapadas. Kopas szinte lenyegtelen, biztos hamarabb fog eloregedni, mint elkopni. Csak felsokategoria erdekel, koreai/kinai nem.
-
szőröscica
addikt
-
szőröscica
addikt
Beszéltem vele, ha szombatig nem viszik el, akkor elhozom. Hamarabb nem tudok lemenni érte Fehérvárra.
-
szőröscica
addikt
válasz
tboldi #63418 üzenetére
Nem ertem amugy, a gyari katalogusban pont van rola kep es elvileg igy nez ki. De a coc papirjan az autonak ET33 van.
Vadaszhatok majd egy szett teligumit is. Gondolom a szokasos Michelin Alpin es tarsaik az ajanlottak tovabbra is. Cel a tapadas es alacsony zajszint. Tartossag nem erdekel, hamarabb eloregszik majd, mint hogy elkopna. -
szőröscica
addikt
Sziasztok!
ET33 és 34 között óriási különbség van?
Két helyen találtam a Giuliára 17-es gyárinak mondott felnit (példa), de mindkettőnél E34-nek írják, miközben elvileg erre az autóra ET33 való. -
szőröscica
addikt
Lehet a téli gumi alacsonyabb sebességindexű mint az autó végsebessége?
Ma vettem észre, hogy a flottakezelő H-s abroncsot rakott a Kamiqra, pedig 210 felett tud menni és a gyári szerelése ennek megfelelően V-s.
-
szőröscica
addikt
válasz
tasiadam #56705 üzenetére
Attol meg lehet rossz, akar helytelen tarolas miatt is. Nekem anno a BMW-n egy vadi uj Dunlop teligumi picit utott, nem tudtak ugy kicentrirozni, hogy 130 korul ne razzon, hatra se volt jo, vissza kellett kuldenem es kicsereltetni. A BMW-k extra haklisak, zsenialis futomuvuk van, de minden tokeletes kell legyen hozza, a fektarcsa, a felni es a gumi is. Barmivel van kis gebasz, egybol razni fog.
-
szőröscica
addikt
válasz
[CS]Blade2 #56591 üzenetére
2 deci az nem kevés amúgy. Ha 50 ezer km-es élettartammal számolsz, az 100 liter üzemanyag megtakarítása. Mérettől függően 1-2 gumi ára.
-
szőröscica
addikt
-
szőröscica
addikt
Ma delutantol en is CC2-n gurulok. Made in Spain, DOT 1422.
Mintha halkabb lenne, mint a CC+ volt, illetve talan nemileg kevesbe nyulos erzetre, de persze lehet ez az 5 ev korkulonbsegbol adodik, meg ez most nem is XL verzio, mig a CC+ az volt.
Remelem esoben jobb lesz, tartossagban pedig hasonlo. -
szőröscica
addikt
válasz
rbalint88 #53341 üzenetére
Nem olcsó sajnos ez a méret (215/55 R17), de a Michelin eddig minden autómon bevált, a CC+ is elment több mint 60 ezer km-t, minta még mindig bőven van rajta, de 4 év használat után (DOT 5116) már elöregedett, nyálkás úton nagyon nem tapad.
Jobb alternatíva híján megtartom az Amperát és lejárok vele még egy szett gumit. Mivel magamnak veszem, nem a következő tulajnak, így bár jól nem esik, annyira azért nem is fáj a CC2 ára.
-
szőröscica
addikt
Sziasztok!
Kellene vennem egy szett CC2-t az autómra. Van megbízható, gyors boltra tippetek? Ha esetleg Dél-Kelet Budapesten (XV-XVII kerület vonalán) egy normális gumishoz ki is szállítanak, ahol átszerelik és átveszik a régi abroncsokat, az plusz pozitívum lenne.
Köszi
-
szőröscica
addikt
Mi most egy jo vetel negyevszakosban? 215/55 R17.
Fontos: halksag, tartossag, alacsony gordulesi ellenallas. Bonusz a jo ar/ertek arany, de az masodlagos, eddig is a legdragabb volt a kocsin (CC+). Evi 15-17 ezer km, ennek ketharmada Bp/M0, a maradek autopalya. Sielni nem jarok. -
szőröscica
addikt
válasz
Willie #50415 üzenetére
Ha elöl kapod a defektet, akkor is ideiglenesen tedd hátra a kis kereket és hátulról meg szereld át az elejére. Úgy ésszel közlekedve hazaérni/gumishoz jó lesz.
Ne úgy csapasd, mint egy Seat SUV-os idióta, aki mankókerékkel 130-al húzott el mellettem valamelyik nap a nulláson.
-
szőröscica
addikt
En is bevallalnam a CC+ utan a CC2-t. Hamarosan dontenem kell cegauto ugyben, ha nem adja ki a matek, akkor jovore behuzok egy garniturat osszel. Kb 50 ezer km van a mostani CC+ szettemben, meg ezt a telet es a jovo nyarat kihuzza, de meg egy telre mar nem mernem felrakni, addigra mar 70 ezer tajan fog jarni.
-
szőröscica
addikt
Helloka!
CC2-vel van valakinek tapasztalata? Bő 40 ezer km van már a CC+-omban, a télnek nem biztos, hogy nekimennék már vele, szóval kell vennem megint valami fasza all seasont 215/55 R17-ben, és mivel a CC+ bevált, maradnék a márkánál.
Köszike
-
szőröscica
addikt
válasz
Richard! #30913 üzenetére
+Doki16 7-es BMW-s kommentjere: nagyon sokszor az igazan gazdagok sokkal egyszerubb autokkal jarnak, mint azok, akik csak annak akarjak mutatni magukat. Rengeteg a lizingelt, hitelbol vett nagy premiumauto, ahol a tulajdonos valojaban csak reprezentalni kivan egy nem letezo vagyonossagot, ilyen esetben teljesen termeszetes, hogy nem tud 2-3-400 ezer forintert egy szett gumit megvenni ra.
Erdemes elolvasni a Millionaire Next Door cimu konyvet, ha erdekelnek az ilyesmi dolgok.
-
szőröscica
addikt
-
szőröscica
addikt
válasz
Kornel #30740 üzenetére
Jégen nem, jégbordás úton igen, ott stabil volt.
Illetve annyira letaposott havon, amin majdnem hanyattestem kiszálláskor - na ott siralmasan szar volt a tapadás, de ahogy az elhaladó autókat láttam, mindenki szenvedett.
Nem mondom, hogy ilyen erősen havas körülmények között hozza egy téli szintjét, érezhetően kisebb a vonóerő mint a BMW-n a Dunlop Winter Sport 5-tel, vagy a Nissanon a Nokian WR-D3-mal volt, de simán hazahoz.
Ha hegyekben laknék, valószínűleg nem ezt választanám, de oda mondjuk egy AWD-s autóval egy Quadrexer 2-t bevállalnék. Viszont nekem, aki télen napi 2*30km-t ingázik Bp-n, illetve max. Szegedre vagy Miskolcra megy el, mert síelni nem szoktunk mostanában, ez a CC+ tökéletes. Egyáltalán nem bántam meg.
Szerintem ha asszony vesz autót, neki feldobunk majd valami téliesebb 4 évszakost és jó lesz 4-5 évig, én meg maradok a nagy futás miatt a CC+ jellegű keverékeknél.
-
szőröscica
addikt
A CC+ kiraly volt ma. XIII-bol jottem a XVII-be, csak a Hungarianes az M3 kivezeto volt letakaritva, a nullason 95-re rakott tempomattal en voltam a leggyorsabb, vegig nagyon stabil volt, meg itthon a vastagon havas utakon is
-
szőröscica
addikt
válasz
belaazallat #30594 üzenetére
Nem Qru vagyok, de nalam most rohadt jok voltak - jegbordas&latyakos&havas kombinacion nagyon stabil volt, de siman a hoban is. A multkor viszont a letaposott havon nagyon gyenge volt, ott alig lassult - igaz, ahogy lattam mindenki szenvedett akkor az utcankban, en is majdnem hatast dobtam gyalog.
-
szőröscica
addikt
XVII-benncsak a csaladi hazas ovezetben nincsenekbtakaritva az utak. Egyebkent a BME-igbtiszta volt mindenhol
-
szőröscica
addikt
Lssu defekt okat megtalalja egy gumis? A jobb elsom szerintem ereszt, masfel het es 700km alatt kb. masfel bar elment belole. Majd holnap este jol megfujom, aztan figyelem a tpms-t.
-
szőröscica
addikt
válasz
Viszlát #30255 üzenetére
Én sem értem, az Ampera a gyakorlatilag nulláról rendelkezésre álló 370Nm-rével sem forgatja el a gumikat, pedig ugyanaz a 215/55 R17 a mérete. Még a hat éves, kőkemény Energy Saverekkel is csak nedves felületen volt gond, szárazon sosem.
Ugyanígy anno az 530d sem villogtatta a kipörgésgátlót, a csóró 525i-ről nem is beszélve.
De vezettem hasonló kategóriájú motorral szerelt autót, mint Kornélé (Skoda Octavia 3, 1.4 TSI 140 ló), az bérautó volt, téli útviszonyok között, kinyomtam a szemét, de nem pörgött el, pedig nagyon jól ment az az autó. És gondolom, hogy nem TS850-ek voltak rajta, mert az autóbérlős cégek azért inkább olcsóbb abroncsokat tesznek fel.
Szóval nem értem, vagy ezek a gumik nem az igaziak, vagy a Suzuki nem 220Nm-t tud, vagy buta a súlyelosztása/futóműve, mert azért nem olyan gyilkos számok azok, amik ezt kellene okozzák.
-
szőröscica
addikt
Az utcankban tukorjeg van, nem egy auto alig birt befordulni, ahhoz kepest a CC+ egesz korrekt volt. Volt egy Lexus RX, ami epphogy nem fogott fat. De persze a bambaja ahelyett, hogy nyitott volna a kormanyon, egyre jobban alaszedte.
-
szőröscica
addikt
Hasonlóan látom én is, porhóban és latyakban nagyon jó stabil volt, viszont keményre taposott hóban meglepődtem, az egyáltalán nem fekszik neki, veszettül csúszott. 4 éve lakom ezen a helyen, de nem jártam még úgy, mint tegnap éjjel, hogy csak lendületből tudtam kihajtani a kapubejárón.
-
szőröscica
addikt
válasz
BigBlackDog #30094 üzenetére
Nos, sztem nem a CC+ a hibas. Hazajottem, ugyanugy csuszott, alig lassult a kocsi. Kiszalltam es majdnem dobtam egy hatast. Mig bealltam az udvarra, minden autoban kemenyen daralt az ABS, ami elkanyarodott elottunk.
-
szőröscica
addikt
CC+ vonoerot szepen ad at, de fekezeskor szerintem eleg fos hoban. Persze lehet, hogy le is volt fagyva az utcank, ugyhogy egy nap tapasztalata alapjan nem mondanek vegleges eredmenyt.
-
szőröscica
addikt
válasz
stickermajom #30080 üzenetére
Durva, meg az Am/aban is csak 2.8 az eco
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Tudományos Pandémia Klub
- AMD Navi Radeon™ RX 5xxx sorozat
- Politika
- Mobil flották
- Lexus, Toyota topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- A beágyazott rendszerek területére is jön az új EPYC generáció
- SSD kibeszélő
- OLED TV topic
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest