Hirdetés

Aktív témák

  • g@bo

    nagyúr

    nos a kisker szerint a bios hiba nem garanciális probléma.
    ugyanis ha a felhasználó pl. frissités ( vagy egyéb tevékenység ) alkalmával ''tönkreteszi'' a bioszt, az egyéni szociális problémakörbe tartozik és nem garanciába. az alaplap a disztribútorhoz ment vissza, most az ő döntésük jön, 15 nap múlva.

    megjegyzem nem frisssités, hanem save&exit alkalmával feküdt ki a drága.

    erről mi a véleményetek??

    valóban nem lehet az alaplapon a bios közelébe menni?? pl. állitgatni benne, mert ha tönkremegy az a felhasználó hibája?

    az újabb -- korszerűbb -- biosok tartalmaznak olyan funkciót, ami pl. hibás frissités vagy bármilyen esemény alkalmával, ami valamilyen sérülést idéz/het elő a bios-ban újrainditás után lemezről frissiti annak tartalmat. Tehát ha eme funkció nem üzemel, akkor az alaplap hibátlannak tekinthető e?


    :(


Aktív témák