- Telekom mobilszolgáltatások
- MIUI / HyperOS topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Mobil flották
- Magyarországra jött a Honor szuperzoomos mobilja
- Egy titkos - eSIM-es - favorit, Moto G34 5G ( ~ 100 EUR)
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Milyen okostelefont vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kai_Rong
senior tag
Kellemesre sikerult a DLC, most ertem a vegere, jo 10-12 ora tartalom volt benne. Akinek az alapjatek bejott, es tobbre vagyna belole, az semmikeppen se hagyja ki.
A Legendshez az uj Rivals mod szeptember 3-an startol, arra is kivancsi vagyok, hogy fog majd muzsikalni. Alapvetoen a PvP egyik jatekban se nagy kedvenc, de hatha itt jol csinaljak majd a Sucker Punchos sracok.
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
Ez a multiplayer módja a játéknak. Különálló sztorija van, 5 küldetésen és egy raiden keresztül meséli el a játék, de abszolút nem kötődik Jinhez. Fogd fel úgy, hogy egy jópofa plusz a játékhoz Kipróbálni mindenképp érdemes, aztán ha nem jön be, akkor nem kell erőltetni.
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
Így van, egy hosszú mellékküldetéssorozatnak lehet felfogni, ami a raiddel ér véget. Élvezetes, és főleg a raid elég nehéz is, tényleg új szintre emeli a coop fogalmát
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
Elég grindy lett a multiplayer mód. Egy-egy kasztot felhúzni 20-asra örökké tartó folyamat, nekem egyedül a ronint sikerült komoly farmolással felhúzni (minden sztori missiont megcsináltam vele + eleget grindeltem ahhoz hogy a gold survivalt is meg tudjam csinálni). Mondjuk az is tény, hogy a lootot meg lehet osztani a karakterek között, szóval talán a második / harmadik kaszt már egyszerűbb lesz.
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
-
Kai_Rong
senior tag
Meg senki nem oromkodott azon, hogy kapunk coop multit a jatekba, raadasul ingyen
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
válasz #20411392 #713 üzenetére
Ja tényleg, annyit tologatták már, hogy el is felejtettem, hogy az még idén jön Szerintem a novemberi launch-csal azt is be fogják jelenteni, hogy jön a következő generációra is, szóval én azt eleve már PS5-re terveztem. Más viszont nagyon nem jön, nálam már csak a Yakuza 7 első napos, esetleg a Nier Remaster, ha tényleg kijön idén.
A nehézség alapú trófeákat én se kedvelem, meg a speedrunt sem. Főleg azért, mert általában az ilyen trófeák nem teszik lehetővé, hogy rögtön az elejétől a tényleges legnehezebb nehézséget válaszd ki, valamint ha speedrun kell, akkor az tényleg +1 tök felesleges végigjátszást jelent. A Kingdom Hearts játékok ebből a szempontból a leginkább arckaparósabbak.
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
válasz #20411392 #711 üzenetére
Milyen címeket vársz még idénre? Szerintem az év második fele csont üres, a PS5 részleteiről még info sincs
Egyébként minden játék ilyen, meg kell csinálni mindent, és kész. Ez a platina egyébként a nagyon könnyű kategóriába esett, sok kihívás nem volt benne. De nincs ezzel baj, nem kell minden játékban olyan trófea, hogy "vidd végig a játékot 5 óra alatt egy ágyékkötőben level 1-es fegyverrel sebződés nélkül", mert az meg már a mazochizmus határait feszegeti.
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
Tegnap este a vegere ertem en is, az utolso sztori trofeaval pedig a platina is csillant. Remek elmeny volt ez az elmult ket es fel het, es orulok, hogy vegre nagy primary Sony studiotol is ki tudott jonni olyan jatek, ami a kedvemre valo (sajnos se a Last of Us, se a Days Gone, se a Horizon, se a GoW nem tudott beszippantani). Az a szep ebben a jatekban, hogy ugy tud jo lenni, hogy azert olyan egetrengeto ujitasokat nem hozott, viszont a megszokott open world paneleket mesteri szintre csiszolta. Nekem a mufajban a kedvenc tovabbra is a Witcher 3, de ez all a legkozelebb hozza minosegben.
A sztori tetszett, a moralizalas azert nem lett annyira tultolva, mint nehany teszt alapjan vartam volna. A karakterspecifikus mellekkuldik kozul Norio meg Ishikawa volt jo, a tobbi elegge meh filler sztori lett, foleg a Masakoe volt nagy csalodas.
A legutolso sztorimissionben, ahol donteni kellki mit valasztott? En megkimeltem az oreget, egyreszt ugy voltam vele, hogy a sztori kanon szerint mar nem a becsuletkodex vezeti Jin donteseit, ezert a becsulettel teli halalt adni mar kivul esik az o komfortzonajan, plane, hogy itt kvazi csaladtag van a masik vegen. Plusz a mellekkuldikben is sok helyen a csalad volt fokuszban, ahol tobb tag is meghalt, nem tunt logikusnak, hogy Jin is folytassa az ertelmetlen verontast. Mas kerdes, hogy igy valoszinuleg a shogun fogja majd kivegezni Shimurat vagy elvarja majd tole a seppukut. Kicsit a vege focim utani resz is ezt sejteti, mert Jin bodejaban ott van Shimura pancelja. Persze lehet, hogy az csak a secondary armor. Viszont megnezve a masik endinget Youtube-on, rajottem, hogy az erzelmileg egy joval erosebb jelenet, meg szebben van megkomponalva.
A trofea neve a vegen pedig kulonosen tetszett, mert a kedvenc japan kifejezesem:Mono no aware, ami egy lefordithatatlanul komplex jelentestartalommal bir, leginkabb a “minden mulando” forditassal szoktak elni a forditok. Tokre passzol mindket endinghez, mert jelzi azt, hogy minden kor erenyei valtoznak, a szamurajok se orok idokig leteznek, illetve a csalad mint olyan sem allando, es becsuljuk meg a szep emlekeket. En szivesen adnek egy sztori DLCert meg 15 eurot, remelem, lesz valami bovites a jatekhoz.
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
En is a veget rugom mar, meg 3 inari shrine, 1 bambusz, 1 vilagitotorony, 1 shinto shrine, 1 hot spring, 2 haiku, 5 mongol artefact, 4 record meg vagy 17 zaszlo van hatra. Elfogytak a mellekkuldik is, beadta a trofeat is erte, mar csak ket tabort kell kipucolni, meg az utolso fokuldi sort lenyomni. Valahogy a random encounter rate-en lehet allitani? Nulla ertelme van mar hadakoznom barkivel, meg lethal mod ide vagy oda, fullos maxos cuccokkal nincs sok kihivas a lethal modban sem. Raadasul itt a harmadik regioban 50 meterenkent van mongol csapat, eleg idegesito. Bar valahogy tudat alatt meg szeretnem meg elhuzni, mert hianyozni fog a jatek pedig kozben mar a Nioh 2-t is nyomnam.
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
válasz hyggelig #682 üzenetére
Act 3-nál már ugye háromszor is ijeszthetnek Amúgy a legegyszerűbb módja az, hogy ha elrontod, akkor újratöltöd a checkpointot, arrébb mész 40-50 métert, és a random Mongol csapat megint ott lesz. Optimalizálj az első ijesztés utáni reakcióra, hátha bejön
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
-
Kai_Rong
senior tag
Act II vegen jarok, meg mindig a Yarikawa questline megy. Azon kivul mar csak harom sidequest villog. Mennyi van meg a vegeig?
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
Ez a lethal nehezseg mar tetszik, bar csak ket oratvtudtam jatszani tegnap. Itt mar van ertelme hasznalni a kulonfele pancelokat, mert traveller’s attireben mar egy eltevedt nyilvesszo is eltunteti a HP barom 95%-at Volt olyan mongol csapat, aki ellen fube haraptam. Mondjuk Jin katanaja is buffolva lett benne, tehat a one hit stagger killek maradtak.
Most lett meg a csaladi pancel, szep lassan haladok a vege fele. PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
válasz bagyulajuve #586 üzenetére
Így is túl van tolva a collectibe gyűjtögetés, ha mind a nyolcvan zászlót meg ötven mongol bizbaszt is meg kellene szerezni, az azért fájna Ez direkt egy ilyen gyógyplatina lett, mint a többi Sony exkluzív, semmi nehézség meg ráderőltetett grind meg trófeaguide használat nem kell hozzá, ami nem is baj.
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
Ez ebben a formában így nem igaz, mert csak rendes nemesi vezetéknevük nem volt, adott nevük. Azért az az igény, hogy egymást megkülönböztessék már megvolt az emberekben ősidők óta, ezért a commonereknek is volt neve, leginkább beszédes neve. Mivel az egyes területeken belül valóban többen használhatták / kaphatták ugyanazt a nevet, ezért amikor a Meiji reformmal polgárosodni kezdett Japán, igény született arra is, hogy vezetéknevük is legyen, mert így egyértelműbbé lehetett tenni a közigazgatást (földnyilvántartás).
Itt a játékban is van, hogy a parasztlányt nevén nevezik, de aztán a későbbi találkozáskor vagy a feliratozáskor simán Peasantként fut, és szerintem inkább a lustaság, mint a történelmi hűség az oka. Bár lehet, hogy Jinnek mint szamuráj úrnak tényleg mindenki csak paraszt vagy kereskedő, aki nem szamurájPSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
Kijott mar az update? Este mikor bekapcsoltam a PSt nem toltott le semmit. Atallitanam vegre a nehezseget, mert nagyon OP vagyok, meg ugyis, hogy direkt Traveller’s Attireben jatszom vegig meg nem hasznalom a ninja toolokat egyaltalan. Masodik sziget kozepen jarok, de csak a mellekkuldiket csinaltam + felfedeztem / tisztogattam. A kardom meg a tantom mar maxos, a meglevo armorok kozul egyedul a Tadayorit nem maxos meg, fogalmam sincs, melyik legend szinten lehetek, de a skillek kozul is mar csak par 2 TPs hianyzik meg a felfedezosok. Parbajok kozul meg egy szalmakalapos Jozsi van valahol, de nagy kar, hogy ezeket nem csinaltak nehezebbre, lehetne hosszabb HP barjuk vagy valami.
Tok jo, hogy az egyes nagyobb falvakba visszaterve a mellekkuldikbol megmentett / megsegitett arcok is megjelennek es lehet veluk beszelgetni. Bar ido nem mindig volt ezeket normalisan kidolgozni, sokszor meg a nevesitett arcok is csak Peasant meg Monk neven futnak lol A gyujtogetos cuccokat lejjebb vehettek volna a fejlesztok, a Fox Denektol mar szabalyosan rosszul vagyok, pedig van meg vagy 16 belole, a bannereket meg artefactokat pedig nem is emlitem. Foleg az idegesito, amikor egy nagyobb taborba betevedek es nem talalom a cuccokat, pedig a kontroller ugy rezeg hogy majd kiesik a kezembol. Kicsit kiemelkedhetnenek a kornyezetbol ezek a cuccok, vagy nem tudom... bezzeg a virag meg a bambusz egy kilometerrol fenylik, mert ugye az fontosPSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
válasz hyggelig #515 üzenetére
Én ezeket a trófeákat full random kaptam meg, nem is tudtam, hogy van ilyen Act II-ben egyébként engem csomószor fogadtak banditák vagy mongolok az ilyen tekergőzős hegyi utakon, és egy jump kickkel lett meg, meg is lepődtem, hogy mi ez.
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
-
Kai_Rong
senior tag
válasz Nandinagy #373 üzenetére
Miért lenne túltolva? A mostani generáció akció kaszabolda zsánerében a nehezebbek között van, ahogy a többi Soulslike is. Amit írsz (progress + megszokás, azaz a learning curve) után nyilván minden könnyű, az a nem mindegy, hogy ilyen Kirby szintről indítunk, ami a 4 éves keresztlányomnak is a rohadt könnyű kategória, vagy pedig eleve "nehézről" indítunk.
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
A japán/kínai/koreai filmművészetben ez a színkombináció nem kifejezetten ritka, de tény, hogy a Hős ezt egész jól alkalmazta. Meg annak ellenére, hogy egy vérbeli kínai sarló-kalapács propagandafilm az egész, még Nyugaton is népszerű lett (amit csak arra tudok fogni, hogy az itteni nézőközönség elveszett a látványban és a tartalmat és annak kontextusát senki nem emésztgette).
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
Csak a japán hang, mérföldekkel jobb, mint az angol (és ez általában mindenre elmondható, amiben van angol hang, mint opcionális elem...). Egy igazi anime seiyuu szupersztárt szerződtettek le Jin szerepére, Nakai Kazuyát (One Piece - Roronoa Zoro, Samurai Champloo - Mugen, Sengoku BASARA - Date Masamune, Gintama - Toshiro Hijikata).
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
-
Kai_Rong
senior tag
En is meg csak a felszint kapargatom, 4 ora ment bele eddig, de tobb mellekest csinaltam, mint fo szalat tipikus Witcher effektus, eldontom, hogy xy iranyba megyek, majd utkozben beesik egy csomo minden, ami miatt elkakandozom es a terkep teljesen masik pontjan kotok ki.
Hardon kezdtem neki, de szerintem nem kifejezetten nehez (bar mondom ezt a Sekiro meg Nioh jatekok utan). Az ijasz ellenfelek OP-k egyedul, de lattam a skill treen, hogy lehet deflectelni a nyilvesszoket az egyik skillel, az remelem segit majd a balanszirozasban. Nekem ebben a generacioban az elso olyan Sony first party exkluziv, ami tenyleg tetszik, a platinaig azert egy par ora beleeg majd. Gondolom, a Horizonhoz hasonloan itt is lesz DLC meg ultra hard mode meg egyeb nyalanksagokPSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Energiaital topic
- BestBuy topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Elemlámpa, zseblámpa
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Melyik tápegységet vegyem?
- CES 2025: AI a grillsütőben
- További aktív témák...
- ELKELT - Steam Deck LCD 256 GB
- Nintendo Switch OLED 19.0.1. Dual-Boot Cfw + 256GB MicroSD + Atmosphere 1.8.0, 3 hó garival
- Nintendo Switch Lite 32GB + 128GB SD kártya CFW okosított + tok + üvegfólia
- Bezámítás! Sony PlayStation 5 Slim 1TB SSD lemezes konzol garanciával hibátlan működéssel
- Mint az új! Steam Deck 1TB SSD + 64GB SSD + műanyag tok + hordozó tok + üvegfólia + Windows 11 Pro