- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Google Pixel topik
- Huawei Watch D2 - nyomás utána!
- MiLi MiTag, MiLi LiTag bluetooth trackerek
- Egyesíti a Google az Android és a ChromeOS rendszereket
- Huawei P9 Lite (2017) - nevezzük nevén
- Sony WF-C710N - átlátok rajta
- Igazi csúcskészülék lett a Poco F7 Ultra
- Huawei P20 Pro - profit csinál minden fotósból
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
Aktív témák
-
csusza`
senior tag
Természetesen úgy gondoltam, hogy minőségre és az "értékek" alapján melyik jobb. Én is abszolút kezdő vagyok a témakörben, gondoltam megkérdezem a hozzáértőket. Valaki azt mondja a Fujiról, hogy NE, valaki ajánlja, mert bejött Neki. A két gépnek (Kodak ZD710 és Fuji S5700) ahogy én értettem, körülbelül hasonló a tudása. Ezért inkább az okosabbaktól kérdezek!
Meg most képbe jött a Z612-es Kodak is...
-
ottkar
addikt
Azért nem mindennap születnek teljesen új és jobban használható technikai megoldások. És az is eléggé elterjedt hogy egy gép új verziója az esetek többségében még rosszabb lesz mint a megelőző mert sokszor az új verzióból az előzőben jól bevált opciókat az újból teljesen logikátlanul kihagynak, vagy éppen rosszabb megoldást alkalmaznak.
-
Dare2Live
félisten
Én márkát nem kedvelek mint te saját bevallásod szerint is ellenben kifejezetten jó ár/értékkel rendelkező gépeknek tartom a Fuji F20/F30/6500öt.
Ellenben a Fuji 5700/5800/8000 gépeket különösen kerülendő gépeknek tartom: Minek ilyen szart venni amikor uennyiért sokkal jobbat is lehet kapni?
-
Dare2Live
félisten
és milyen lett az eredmény?
és már hogyne kéne a stabi egy kompaktba... a stabis kattint pl 1/60el 80mmen uaz az ember nem stabiva kb 3stop -ban van ergo iso100 helyett használ iso800at. Elso emberunk képe csodaszép másikunké zajtenger vagy vizfestmény.
Egyébként föleg a nagy zoomokba kell a stabi...Volt mondatod vmi amivel egyetértettem volna?
-
Szten Márs
nagyúr