- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
- Vodafone mobilszolgáltatások
- MIUI / HyperOS topik
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
-
Nézzük élőben az este folyamán érkező Xbox Games Showcase 2024-et!
gp A műsor kora este kezdődik, utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
it Két kriptocéget perel New York államügyésze, mert több mint 1 milliárd dollárral károsították meg az áldozatokat.
Aktív témák
-
P00By
nagyúr
válasz D@ni88 #28124 üzenetére
A szezon kellős közepén ne tiltsanak be egy olyan dolgot, amit már az előző szezonban is használtak. Ráadásul az idei autót is ennek fényében építették meg!
Ilyen drasztikus döntéseket max a jövőévre hozzanak!MOD: Nem csak az RB szívna, hanem gyakorlatilag mindenki.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz D@ni88 #29266 üzenetére
Brutál dugó volt. Már csak a második verseny rajtjára értünk ki (11 körül
elindulva), pedig az elsőt szerettük volna elérni. Viszont már az durva
volt, hogy tele vannak a lelátók (a Gold 4 messziről látszott/hallatszott)!Én eredetileg azt hittem, hogy kb. annyira lesz népszerű a dolog, mint
anno a Ferrari Racing Days volt (alig lézengtek az emberek): na ennél
nagyobbat nem is tévedhettem volna. Hallottuk a rajtot, ahogy elfordul
a mezőny az első kanyarban (kb. akkor voltunk mellette) - erre jött ez a
felhőszakadás, ami keresztbe tett mindennek: bőrig áztunk, míg vissza
kutyagoltunk a jó 1 km-re lévő parkolóban lévő autóhoz - a körülmények
alakulása miatt a pálya meglátogatása akkor került le a napirendről. Ha
van eszünk korábban adjuk fel, már a fóti dugónál. (Addig jól haladtunk.)Szerintem iszonyúan elcseszett a Hungaroring megközelíthetősége.
Oké, hogy az M3-asról kellett volna menni, de gyanítom, hogy onnan is
állt a sor, hiszen ~1-1sávos kertek alatti utakon lehet tovább közlekedni
a pálya felé: egyszerűen alkalmatlan az infrastruktúra az autósok gyors
érkezésére, távozására, ehhez mérten talán parkolóhely sincs elég, stb.Sokkal komolyabb úthálózattal kellene "megtámogatni" a pályát, habár
gondolom a versenyek relatíve kis száma miatt "nem igazán érné meg".
Neadjisten lehetne a HÉV-nél vállalhatóbb tömegközlekedési kapcsolat:
pl. vasúti megálló a pálya bejáratához közel, vagy valami hasonló. -
Motion_Blur
félisten
válasz D@ni88 #30490 üzenetére
Másik oldalról nézve minden SC fázis tőle vette el az előnyt és minden újrarajtolásnál rajta volt a legnagyobb nyomás.
Lehet ragozni, csak ha azt leírja az illető, hogy "na ennyit tud Vettel", akkor nézzen már kicsit szét a mezőnyben..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Oliverda
félisten
-
-
MPowerPH
félisten
válasz D@ni88 #35866 üzenetére
Először elgondolkodtam, melyik topicban is vagyok.
mod: Már megint Schumit piszkálják... Kicsit már ez is unalmas, lapozni kéne már. Elfelejtik, hogy már nem huszon vagy harminc éves.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
hoffman_
nagyúr
válasz D@ni88 #36485 üzenetére
Nem rinyál, nem keneget senkire semmit, megy, és a szarból várat épít. És ezt csak ő tudja. Ezt már mondtam párszor, szerintem a mezőnyben jelenleg ő a legjobb pilóta, és Hamilton. A különbség ott van, hogy durva nyomás alatt nem vagyok biztos benne, hogy Hamilton behozná a kocsit a szükséges(legyen első) helyen. Alonso igen. Button már hajaz erre, de még azért bőven nincsenek egy szinten. Mondom ezt úgy, hogy a McLaren két pilótájának szurkolok elsődlegesen. Ha esetleg, néha napján, tényleg rikán, de előfordulna, hogy Hamilton összetöri magát, akkor természetesen Alonso és Button az, akit az első kettőben akarok látni
Zsömi:
Úgy-úgy, én is hasonlóképp vélekedem. Beérett, úgy igazán.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
Sirpi
senior tag
válasz D@ni88 #37073 üzenetére
2014-ben az év során egyszer lehet majd (hátha nagyon mellényúl valaki), onnantól az évadok legelején kell rögzíteni az áttételt, és azzal tolni minden futamot. De ahogy írják is, ez az új turbómotorok miatt nem lesz annyira gáz.
Hazudnék, ha cáfolnám annak tagadását, hogy ez az ital nem nélkülözi a koffeinmentesség megnemlétének hiányát. Na most akkor van benne koffein, vagy nincs?!
-
sfdrakex
nagyúr
válasz D@ni88 #38195 üzenetére
Webber teljesítményét mivel magyarázod? Az valószínű hogy a mezőny Vb pilótái hozták volna a VB címet a Red Bullal, de nem mindig és nem mindenki képes egy autó teljesítményét 100%-osan kihasználni, Vettel megcsinálta idén, és még páran képesek erre, de nem mindenki. láthattuk Rubenst ahogy sehol nem volt Sumi mögött, vagy fisico a közelébe se ért Alonsonak, néha 1-1 futamon tudtak jól menni, de éves szinten nem tudták mindig a maximumot kihozni az autóikból, arra csak a legjobbak képesek, Vettel is ilyen.
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz D@ni88 #39310 üzenetére
Pilóták fizetése csökkenő sorrendben (bónusz nélkül):
1 - Fernando Alonso: 30M€
2 - Lewis Hamilton: 16M€
3 - Felipe Massa: 10M€
4 - Jenson Button: 10M€
5 - Michael Schumacher: 8M€
6 - Nico Rosberg: 8M€
7 - Sebastian Vettel: 8M€
8 - Mark Webber - 8M€
9 - Jarno Trulli: 3M€
10 - Heikki Kovalainen: 3M€
11 - Rubens Barrichello: 2.2M€
12 - Nick Heidfeld: 2M€
13 - Timo Glock: 2M€
14 - Adrian Sutil: 1M€
15 - Kamui Kobayashi: 1M€
16 - Vitaly Petrov: 0.5M€
17 - Sebastien Buemi: 0.4M€
18 - Alguersuari: 0.4M€
19 - Nairain Kathikeyan: 0.25M€
20 - Sergio Perez 0.2M€
21 - Paul di Resta: 0.2M€
22 - Tonio Liuzzi: 0.2M€
23 - Pastor Maldonado: 0.2M€
24 - Jerome D'Ambrosio: 0.2M€Van kérdés?
PumPi: Akkor Kimi jól tud lovat fejni...
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
KaraDani
addikt
válasz D@ni88 #39360 üzenetére
Webber meg rosszabb autót kapott? Ő azért annyira nem verte bucira a többieket. Nem vagyok különösebben oda Vettelért, de azért azt el kell ismerni, hogy valamit félelmetesen tud a srác, és nem lehet az egészet az autóra kenni, szerintem
És Webbernél nem tartom jobb pilótának Zsoltinkat (csak, hogy finoman fogalmazzak), szóval nem hiszem én azt, hogy akár egy redbullal is nyerne akármit is... -
KaraDani
addikt
válasz D@ni88 #39363 üzenetére
Fene tudja, általában nem hiszek ezekben az összeesküvés elméletekben. Nem tartom lehetetlennek, hogy a tavalyi év után Vettel igazán szárnyra kapott, Webber meg már kicsit kedvtelenebb lett. Azért az idő most még Vettelnek dolgozik, Webbernek meg nagyon nem. De az is lehet, hogy nálad a pont, sosem fogjuk megtudni valószínűleg
Amúgy én nem azt mondtam, hogy nem a RedBull messze a legjobb autó, hanem, hogy Zsoltit nem tartom olyan pilótának, hogy akár egy RedBullal is megverjen egy két ügyesebb srácot akik kicsit gyengébb autóban ülnek. Ebben se biztos, hogy igazam van, de engem nem győzött meg a fene nagy tehetségéről anno...
[ Szerkesztve ]
-
D@ni88
addikt
válasz D@ni88 #39597 üzenetére
Illetve ezt találtam a Formula1Club honlapján:
1.) Arany klubkártya: Klubtagsági díj: 8.000.- Ft/fõ/év
A kártyával a klubtribünre érvényes, 3 napos bérletet igényelhet. A felnõtt bérlet 20.000,- Ft, a gyermekbérlet 10.000,- Ft.
2.) Ezüst klubkártya: Klubtagsági díj: 5.000,- Ft/fõ/év
A kártyával az állóhelyre érvényes, 3 napos bérletet igényelhet. A felnõtt bérlet 5.000,- Ft, a gyermekbérlet 2.500,- Ft.Ezzel kapcsolatban az lenne a kérdésem, hogy melyik a klubtribün
-
hunnylander
őstag
válasz D@ni88 #40403 üzenetére
A fő oka a lépcsős orrnak, a lépcső az új maximum méretekben. Az autó első tengelye elé alacsonyabb maximum van már, de a monocoquenál maradt a magasabb megengedett érték, ami kb a kerék magasságával esik egybe. (Jegyezzük meg, azért, mert jó néhány csapat ellenkezett az ellen, hogy ez is csökkentve legyen. Nem csak az FIA a felelős a ronda autókért.)
Az orrok alját nézzed. Ezekkel a lépcsős megoldásokkal azt a rész akarják ideálissá tenni, hogy minél több és kedvezőbb levegő hajtsa a diffúzort, miután elhalad az oldaldobozok mellett.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz D@ni88 #40563 üzenetére
Ki kell ábrándítsalak. Ne várd, hogy szépüljön a Ferrari orra vagy akármelyiké.
Van két maximum magasság, az autó frontja, a monocoque, amelyhez az orrkúp csatlakozik, meg homologizálva van.
Így aztán már lehetetlen onnan fentről szebbet ívelve bemenni az orrkúp megengedett maximuma alá. Talán illusztrációval jobban megértenéd, mire utalok, de nem nehéz elképzelni.
www.HunnyF1.com
-
Xirtam
veterán
válasz D@ni88 #41063 üzenetére
Mire akarsz utalni? A Ferrari meg a McLaren mind a ketten 1 helyre nyomatják a kipufogót. Csak nálunk egyenlőre túlmelegedési problémák vannak. Folyamatosan mikor Alonso kijött a box-ból, a box végén várta 2 szerelő, és ott mérték járó motorral, hogy mennyire melegszik az autó.
Látszik is, hogy tele van senzorokkal pakolva a hátsó felfüggesztés.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
válasz D@ni88 #41071 üzenetére
Új koncepció. Ez benne volt/van a pakliban. Barcelona után biztos képet kapunk. Mondjuk én fogadni is szoktam a Ferrari-ra. Ezért is követem őket technikailag is ennyire. Amit Barcelona-ban nyújtanak abból okosabbak leszünk. De a gumi használat eddig oké. SETUP-okat kell megtalálni. Mert eddig végig minden autónk hajazott az előző évire. Így egyszerűbb volt bekalibrálni. Nem mondom, hogy rosszul állunk. De egyenlőre ez nem VB autó. Legalábbis amit Jerez-ben produkált.
De ha tényleg odateszik magukat. És hozzák a régi formát amit még Enzo képviselt. Hogy azonnal képesek voltak a módosításokkal akkor esélyes. Mert ez az év 20 futam, ha minden igaz. És azért 2 futam között rengetegszer lehet változtatni az autón. Pénz az meg van dögivel. Évről évre jobb piaci helyzetben van a Ferrari. Főleg mióta tele vagyunk olaj sejkekkel. Montezemolo-ban meg bízok. Nem hiába már majdnem 20 éve vezeti a Ferrari-t.
Mindenesetre hatalmas évad lesz ez már most látszik. Sokkal kiegyensúlyozottabb mint a tavalyi. És ebben a Pirelli is sokban hozzájárult/ fog.
[ Szerkesztve ]
Aktív témák
- DELL OPTIPLEX 3020 SFF PC, i5-4570 CPU, 8 GB DDR3 RAM
- Szép! HP ZBOOK 15 G6 Tervező Vágó Laptop -50% 15,6" i9-9880H 32/512 QUADRO RTX 3000 6GB FHD
- EVGA GeForce FTW3 ULTRA GAMING RTX 3080 Ti 12GB GDDR6X 384bit videokártya
- Laptopok piacvezető áron 1 év garanciával! - nexuslaptop.hu
- Sapphire RX 5500 XT 8GB - ÚJ - eladó!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen