- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Yettel topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy A71 - elég ennyi?
- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
válasz JColee #39246 üzenetére
Nem kizáró ok, elolvasva a cikket:
"..A spanyol El Mundo Deportivo és az olasz Italiaracing is arról számolt be, hogy a 2007-es világbajnok nem kért teljesítményétől és más tényezőktől függő bónuszokat, ehelyett a Genii Capital tulajdonában álló csapatból kért egy szeletet."Ez amúgy is egy érdekes mondat, oké..szoktak kérni bónuszokat, de nem tudom a jövőre nézve milyen célkitűzéseket fogalmaztak meg....szal egész jó üzletnek tűnik azokról lemondva inkább részt szerezni a csapatban
[ Szerkesztve ]
-
Gabesz1019
senior tag
-
Motion_Blur
félisten
Jövőre SC fázis alatt a lekörözött pilóták vissza kell hogy vegyék a körüket és a mezőny végére kell felsorakozniuk.
Éljen! Csak tudnám hogy ezt a szabályt anno miért kellett megváltoztatni..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-Mike-
addikt
válasz Motion_Blur #39255 üzenetére
Talám azért, mert a lekörözöttek kerülgetésétől még több izgalmat vártak.
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #39255 üzenetére
Már én sem emlékszem, de talán sok idő ment el mire mindenki beállt a helyére.
-
Pá
addikt
Loool
Verstappennek is elgurult''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
prmcsk
addikt
"Sohasem győzött le gokartban",
A kis ostoba. Mióta szempont a F1 előtti gokartos múlt ?
Persze iróniával írom e sorokat, mert már itt is a sok "nagytudású fotelhuszáros szimulátorguru" megmondta: Az nem számít..."Vezettem párszor Michael autóját, például Hockenheimben, de kicsúsztam. Nem létezik, hogy ő ennyire gyors lehetett azokkal a beállításokkal. Azonban akkor, amikor én vezettem, nem szerelték be az autóba a segédeszközöket."
Kis butus. Eleve be lehetett integrálva az elektronikába, csak ő nem ismerte az ezt aktíváló kapcsoló helyét...
"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
Motion_Blur
félisten
Ha jól tudom az Olasz Nagydíj után hoztak egy olyan szabályt, hogy a védekező a féktávra visszahúzódhat az ideális ív közelébe (azaz középre), de úgy hogy egy autó szélességnyi helyet hagynia kell maga mellett. Nem értem ez miért nem volt elég? Most ha valaki az egyenesben úgy tudja védeni magát hogy kimegy a fehér vonalra a full poros ívre, akkor annak ott kell maradni és a fehér vonal mellett elfordulnia? Meg egyébként is, ez milyen szituációra érvényes, ha a másik mögötte van szélárnyékban a féktáv elején vagy esetleg kívülről mellette?
pl: ha valaki a 15 méter széles maláj célegyenes középén behúzódik jobbra a fehér vonalra akkor köteles ott maradni a kerékvetőig mondjuk lesz*rva azt hogy esetleg a boxból jönnek ki? És ha esetleg DRS-el közben elmennek mellette akkor se válthat pozíciót mögötte?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
sfdrakex
nagyúr
válasz Motion_Blur #39261 üzenetére
Tulajdonképpen tilos a pozíció védés, idióta új szabály, ha kimész a poros ívre védekezni maradj is ott a kanyarban, így tuti elmennek melletted, nagyon jó . . .
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
Pá
addikt
válasz Motion_Blur #39261 üzenetére
Pont most hoztak egy olyan szabályt, hogy ha valaki védekezés miatt elhagyja a pályát (pl levág egy kanyart), akkor a következő kanyarig nem mehet vissza az ideális ívre.
Nem lehet, hogy a cikkíró idióta és/vagy nem tud angolul és ezzel keveri?''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Nowhereman
őstag
-
Pá
addikt
válasz Motion_Blur #39265 üzenetére
akkor hülyeszabály
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
proof88
addikt
válasz Motion_Blur #39265 üzenetére
a fia ezt csak az f1re találja ki vagy minden más általa szabályozott versenysorozatra?!
-
Sandormaster
aktív tag
Szerintem teljesen egyértelmű, mikor Vettel Monzában Alonsot előzte fél autóval a füvön, akkor a következő kanyart ugyanúgy fél autóval a füvön kell megkezdenie
PS.: amennyiben Webbert előzte úgy a kör végéig vissza sem térhet az útra! -
JColee
őstag
Marko szívott valamit. Hogy mondhat ilyet a házi kedvencről?
[ Szerkesztve ]
-
Male
nagyúr
válasz Motion_Blur #39255 üzenetére
Emlékeim szerint az volt a magyarázat, hogy így az elöl haladó nemcsak az időbeli előnyét bukja el, hanem még azt is, hogy hány autót lekörözött már amit a mögötte jövő még nem. Ez pedig nagyon nem fair.
Az izgalmaknak kétségtelenül jót tesz, ha a lekörözöttek visszavehetik a körüket, és én is e mellett vagyok, de azért a fentiben is van valami...
-
Sirpi
senior tag
-
hermanyi
őstag
Alázzuk aki rosszabb autóba vagy esetleg rosszabb pilóta is ,had kapjon még 1 + kört nem mindegy ,hogy 1 vagy 2 kör hátrányban van
Szerintem így jó ahogy tervezik,hogy visszaveheti a körhátrányát az SC alatt.Aláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #39261 üzenetére
Sztem ez csak formai dolog.
Valahol arról lehet szó, hogy eddig a 'cikázást' lehetett úgy is magyarázni, hogy egyszer védekezett, aztán meg már csak az ideális ívre akart húzódni.
Most az lesz, hogy amíg pozíciót védel..azaz védekezel, addig nem lehet irányt változtatni...
Sztem a kulcsa a mondatnak a '...pozíciójuk megvédése érdekében'..azaz szvsz, ha már nem pozícióvédés van akkor term. olyan ívet választ amit akar...de amíg pozíció harcban van, addig ha eldöntötte melyik oldalt védi akkor ott is maradjon.
Én nem igen látom kirívó dolognak.. -
hoffman_
nagyúr
Visszanéztem, nem találtam, ha volt már, sry. Vettel, jóféle.
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
hoffman_
nagyúr
válasz hoffman_ #39278 üzenetére
9:20 körül Kimit utánozza, epic Eddig nem hittem volna, hogy valaha kedvelni fogom(bár Alonsot se), de ezután a videó után elkezdtem nem utálni, szóval még bármi lehet
mod:
Jóez a srác, most nőtt a szememben, végre nem csak azt láttam, hogy végigautózik a mezőny elején, hanem láttam valamit amit értékelek is. Hamiltont, Alonsot, Kimit is azért szeretem, mert emberileg olyan, amilyen, Vettel megtette az első lépéseket.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
Nowhereman
őstag
válasz #70869248 #39277 üzenetére
Majd tökmindegy, hogy mit találnak ki, amíg olyan "rugalmasan" értelmezik a szabályokat, mint eddig. A sikánt se lehetne levágni pozicióvédés miatt, mégis láttunk már arra is példát, hogy valaki többször is elkövette egyetlen versenyen, és még figyuszt se kapott. A sárgazászlóra még szektormérést is bevezettek, és el lehet mondani, hogy mindenki nyíltan leszarja - a versenyzők és a bírák is. Szerintem az egész max. arra lesz jó, hogy lesz még egy ürügy Lajost buzerálni...
Utánam a kondenzcsik!
-
MPowerPH
félisten
válasz Motion_Blur #39261 üzenetére
Ez az egész a DRS -el kezdődött, és most folytatódik. Védekezést már nem fogunk látni az F1-ben, csak kikerülést.... Nagy rakás kaki így az egész, a futamok is ennyit értek idén, mint ez a szabály. Nagy semmit.
Don't Tread On Me
-
rocket
nagyúr
A Sauber is kilepett a FOTA-bol.
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Motion_Blur
félisten
Romain Grosjean joins Kimi Raikkonen at Lotus Renault for 2012
Ezek szerint mégse Petrov fizeti Kimi sztárgázsiját..
Mindenesetre nekem szimpatikus ez a felállás
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
hermanyi
őstag
válasz Motion_Blur #39290 üzenetére
Petrov meg megy a hazai csapathoz Marusia Virgin.
Aláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
-Mike-
addikt
válasz Motion_Blur #39290 üzenetére
Tehát Petrovék döntöttek, Kubicának nem adták volna át a helyét év közben. Grosjean-nak kevés ideje lesz ha Kubica gyorsan felgyógyul.
-
-
MPowerPH
félisten
válasz Motion_Blur #39295 üzenetére
Jobb is, így végre megnyílt az út a Ferrarihoz. Így Massa -tól lassan elköszönhetünk. A Renault nagyon rendes volt egyébként végig Kubica -val, le a kalappal előttük.
Don't Tread On Me
-
ne_nezze
aktív tag
válasz Motion_Blur #39295 üzenetére
simán.
miért ne?Intelligence is not the privilege of old age. »»───(knee)───►
-
Motion_Blur
félisten
-
ne_nezze
aktív tag
válasz Motion_Blur #39298 üzenetére
kubicát külön kérvény nélkül visszaültetik az autóba ha készen áll rá grosjean meg örömmel aláírt még ennek tudatában is. szerintem.
Intelligence is not the privilege of old age. »»───(knee)───►
-
#70869248
törölt tag
válasz ne_nezze #39299 üzenetére
Én viszont nagyon bízok benne hogy Grosjean gyors lesz,...nem biztos hogy egyértelműen Kubica kerül az ülésbe, ez attól is függ hogy hogyan teljesít a két versenyző..és persze hogyan teljesít majd Kubica a szimulátorban és egy-két pénteken.
Petrov-nak egyébként szerződése volt, tehát valami kellett hogy történjen záradék szerint hogy ebből csak úgy ki tudnak lépni.
Érdekes egyébként, sztem Petrov akart menni, mert különben nem kellett volna határidőket szabnia a Renault-nak hogy döntsenek marad vagy megy...hiszen szerződése van.
Valszeg valamilyen szerződésben kikötött pont nem teljesült, hogy Petrov leléphetett...mert különben fizetnie kellett volna (vagy marad a szponzora), hogy ő csak úgy simán leléphessen az érvényben lévő szerződése ellenére.
Grosjean-ra nagyon kíváncsi leszek, Kimi gyors....de szvsz Grosjean is.