- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Kezünkben a Razr 50 Ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Három hónap hajlíthatóval (de most macskák helyett Mazdák)
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- BYD Atto 3 menetpróba
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Kiszivárgott anyagokon a még be sem jelentett Jet Set Radio remake
gp Úgy tűnik, hogy a SEGA egy teljes felújításon dolgozik, aminek nincs köze a free-to-play reboot változathoz.
-
Kezünkben a Razr 50 Ultra
ma Félmillió forint felett indít a csupa képernyős modell, nem olcsó a társa sem.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
válasz
#31600896 #24116 üzenetére
szoktak itt poénkodni a tartalékkal de tényleg a tartalék a különbség.
egy kicsit jobban megy, egy kicsit kevésbé kell neki nyomni, de amikor előzni kell kicsit élesebb helyzetben (klímával, rövid távon vagy emelkedőn) akkor pont azt rakja alád amivel akkor már lényegesen előrébb vagy.
ez természetesen minden lépcsőre igaz.
ettől élhető az 1.4 is teljesen nincs vele az ég világon semmi gond.
-
bajnokpityu
félisten