- Mobil flották
- One mobilszolgáltatások
- Netfone
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Honor Magic V3 - mágikus realizmus
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Szilícium-szén teleppel készül a Galaxy S26
Új hozzászólás Aktív témák
-
biga
őstag
Valoszinüleg a szilardtest akkuk nem fogjak vefolyasolni a ma vasarolt autok értékcsökkenését. Mire az tömegtermelésben megjelenik, amit ma vehetsz mar nem fog veszteni az értékéböl (de bar ne lenne igazam)...
Az LFP viszont az atlag szamara nem képvisel annyi különbséget, nem lesz szignifikans különbség a töltésben, cserébe viszont nehezebb, ergo biztosan kisebb autonomiaval jar ua. kapacitas. Persze (talan) tartosabb lesz, igy idös korban valoszinüleg jobb értéküek lesznek, mint a LiNMC tarsai, de ezt az atlag csak annyiban fogja latni, hogy az utobbi akkuja mondjuk 70%-os, mig az elsö ua. km-el/korban mondjuk 75%-os.Ja, meg esetleg a média, aki a LiNMC akkukat potencialis bombaként abrazolja
De ma még épp csak megjelent az LFP is, igy szerintem ez majd a következö autogeneraciokban kezdi el éreztetni a hatasat, mar persze, ha addig nem jelenik meg egy még ujabb kémia, ami meg az LFP-t teszi majd zarojelbe...Par éve az üzemanyagcella is lehetséges alternativanak tünt az autozasban, ma meg probalj meg eladni egy Murai-t
Szerintem jelenleg felesleges ezen aggodni, ehhez egyszerüen nincs eléggé letisztulva a kép. Lehet valasztani valamit, ami valamilyen szempontrendszer szerint jo valasztas lesz, aztan bizni benne, hogy az auto tervezett hasznalati idejében ez nem valtozik.
[ Szerkesztve ]
''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest