- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- iPhone topik
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Friss koncepciót hoz a Nothing Phone (3)
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sajti84
csendes tag
válasz
wandor0930 #63 üzenetére
Valoban, bar a mondandom lenyegen nem valtoztat, ha megnezel pl egy decathlonos (most hogy az milyen minoseg ne menjunk bele, otletem sincs) pedalasszisztenses bringat, ott latszik, hogy nem a km/h-ban van meghatarozva a rasegitesi fokozat, hanem a leadott "eroben", 1-esben kevesebbet segit, mint maxon, de mindket esetben segit 25km/h-ig.
-
Sajti84
csendes tag
Nyomatekszenzoros az igaz, de ha megnezed a reszletes adatait ott van, hogy a rasegites merteke valojaban annal sem rasegites merteke, hanem rasegites felso hatara sebessegben. Tehat elso fokozatban 12km/h-ig van segitseged, utana meg nincs. Egy jo bringanal pont az lenne a lenyeg, hogy (az EU-s 25km/h-s limitet leszamitva) mindegy mennyivel megyek, azt allithatom, hogy mennyivel legyen konyebb tekerni. En pl 20km/h alatt nem akarok menni, de rasegitesbol emelkedot es extrem idojarasi korulmenyeket leszamitva minimalis is eleg, igy pl. eco modban sok-sok km lehet a hatotav, ez a Citycrosser bringajuknal tok jol mukodik is.
-
Sajti84
csendes tag
Csak en nem ertem mi ertelme van ennek a fajta rasegitesnek?
Ha 20 folott akarok tekerni, akkor mindenkeppen maxon kell jaratni, mert nem a segitseg merteket allitom, hanem hogy milyen sebessegnel kapcsol ki?
Normalisan a pedalszenzornal is a rasegites merteket szoktak allitani, nem a max sebesseget :/
(Egyebkent paromnak egy citycrossere van az eleglidetol, az nyomatekszenzoros es szuper, en ramentem volna erre, de akkor emiatt skippelni fogom. Meg ugy latom az uj kozepmotoros C1-et is, mert hiaba kozepmotoros, a rasegites ugyanez a tipus)
-
zuzo66
friss újonc
Karácsonyra vettünk 2 db Eleglide M2 kerékpárt az egyik sajna nem megy az aksija jó mert kipróbáltuk a másikon és amikor rátesszük a séta üzemodót akkor is jól működik mi lehet a probléma 😌 Válaszomat előre is köszönöm
-
Submarine
senior tag
válasz
eladohardver #56 üzenetére
-
FeniX-
senior tag
Ezt simán a magyar viszonteladótól lehet megrendelni? /a wp-s oldalon keresztül?/
-
hevgab
csendes tag
Amit észrevettem, hogy egyik termékükön sincs kulacstartónak hely a vázon, pedig azért pár modelljüknél elférne... ha már a túrákról írtatok, nekem alap, hogy viszek magammal folyadékot, még egy kisebb körre is. Hátizsákot pedig nem szoktam vinni, zavar.
-
fatalista22
tag
válasz
Napfénysüti #41 üzenetére
Priviben leírtam. Nem akarom a magyar gyártót túlságosan lejáratni, mert örülök, hogy van itthon is e-bike-építés. Talán csak az én példányom selejtes. Az viszont elszomorító, hogy nem lehet velük alkudozni, mert el kellene, hogy ismerjék: ez nem normális állapot. A Prophet német gyártó, annak írtam, hogy a komputer tartója elrepedt. Számla nélkül küldtek egy vadonatújat. Mert miért ne lenne úgy, ha megírtam? (Mondjuk képet küldtem róla.)
-
válasz
mindthecrap #48 üzenetére
Van olyan bringa, ami visszatölt, de nem igazán népszerű a funkció. Még a gyártók szerint is csak 10-20% extra üzemidőt jelent, és ez már nyilván egy optimistább use case. Lehet, hogy jobban jársz, ha abból a költségből / súlyból viszel magaddal egy extra akkut. Ill. ahogy utaltam rá, a BuBa mellett vagy fél tucat helyen tudsz tölteni, 4 db 15 perces pihenő mellett az már egy óra, ami pl. nekem az akku harmada - ingyen, plusz súly cipelése nélkül
-
kenand
veterán
válasz
wandor0930 #45 üzenetére
Nekem is jobban tetszik egy trekking rejtett akksival, mint egy utólagos MTB.
MFT 6.2 Roadom kimondottan szép, citycrosser is megfelelően néz ki, talán az első csomagtartó fura egy kicsit . 260 000FT volt, annyit megért. (kicsit bosszantó volt, hogy hibásan jött, de miután rájöttem mi a hiba küldtek cserealkatrészt) -
válasz
Napfénysüti #44 üzenetére
Igen, a helyismeret mindig előny - elsőre vszleg két részletben csinálom, aztán eldöntöm, akarom-e egybe
-
gubacsino
aktív tag
"Akár egy BuBa is bevállalható vele"
Annak biztos, aki szeretné ha Fehérvár után csak plusz súly legyen a "rásegítő" rendszer.
"A gyártó “akár” 125 kilométeres hatótávot is meghatároz, de ez kettes fokozatban (15 km/h), sík terepen, 75 kilós emberrel jön össze...
-A BUBA Etyek után, minden csak nem sík. Az egész szakaszt nézve van néhány 100m-es szintkülönbség (sztem, nem családi bringázásra, és ebike-nak való vidék)
-A BUBA hossza ~120 km - ez több mint 10 órás netto tekerést jelent.. pihenő nélkül!?
Már ha szeretnék a gyártói adatokat tesztelni... hogy klasszikust idézzek:
Ez élménynek dús...
Azt gondolom, ezzel a vassal csak azok vágjanak neki hosszabb túráknak akik nagyon szeretik a kihívásokat. (velencei tó-ig talán)
A tesztet köszönöm!!! Amíg a térdeim bírják, BUBA-ra maradok a hagyományos bringánál.
Addig meg csak érkezik egy olyan ebike aminek a nyergében nem kell anorexiásanmegöregedni, ha két keréken Budapestről szeretnék lemenni Akarattyáig.
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz
fatalista22 #33 üzenetére
Ez milyen bringa?
-
kenand
veterán
válasz
wandor0930 #7 üzenetére
Nekem van, hibásan érkezett, de meg tudtam oldani. ( hibás volt egy kábel, így nem ment a rásegítés) . Gyári 42T-s lánckerékkel nehéz 25km/h-nál gyorsabban menni vele (hiába állítod a rásegítést 32KM/h-ra), de viszonylag könnyű 4x104-es nagyobb lánckereket rátenni. Motornak van hangja, de kibírható.
Városban vagy aszfalt kerékpárúton biztosan jobban használható mint egy MTB. (pl a tesztpéldány), főleg ha nagyobb lánckereket kap előre a citycrosser.
MTF 6.2-es bringám sokkal jobb a citycrossernél (de 2-3x annyiba kerül), ár/értékben jó a nyomatékszenzoros citycrosser. T1ben van ami vonzóbb, de pedálszenzoros... -
Sirus86
aktív tag
válasz
fatalista22 #38 üzenetére
Altalaban nem is a motorral van gond (kiveve par omiozus gyarto variansai, lasd pls Shimano forumok). Elektronika, akku es az aprosagok, mint pl. nalad. Itt a legtobb hibas e-bike azert elado, mert a tulaj hagyta kisulni az akkut, mert nem hasznlja evekig es aztan meg uj akku/vagy javitas kell neki.
-
fatalista22
tag
Minden e-bike motorja ugyanonnan van szerintem, akár német, akár magyar. A gond, hogy a Prophete odafigyelt arra, hogy az első agymotor kábelei ne jöhessenek könnyen ki, a magyar gyártó viszont nem oldotta meg, így a vásárlás után 3 hónappal már gond volt, aztán következő szezon elején újra, 3 hónap múlva most újra. És minden javítás legalább 2 hét. Alig tudtam idén szezonban használni a kerékpárt, annyit van szervizben. Most már összesen 5 hetet, de még nem kaptam vissza az utolsó javításból. Kértem, hogy ráfizetéssel adjanak egy másik típust, mert szerintem ez rejtett hibának minősül, de nem mennek bele. Az tény, hogy én szinte a legolcsóbbat vettem, de az árnak nem lenne szabad a hibamennyiséget tükrözni.
-
Sirus86
aktív tag
válasz
fatalista22 #35 üzenetére
Es gondolj bele, az a cangak alja! Nekem Kalkhoff-ok , Rixe (Klakhoff kvazi, csak noi es konnyebb) vannak es 10+ evesek, kozepmotoros, nyomatekszenzorosak, es meg mindig mennek!
-
Sirus86
aktív tag
válasz
fatalista22 #35 üzenetére
Vannak belsos informaciom sok helyrol, hogy Magyarorszagra direkt rosszabb minosegu dolgokat importalnak, mert a magyar arerzekeny es politikailkag, emberileg/szocialisan/kulturalisan is jobban at lehet tolni a vacakot a magyarok torkan. De ez soktenyezos dolog. Pl a nemet HP lapotopok is masak, mint a magyarorszagba szantak. Ez altalaban a helyi importor vegett van igy. De pl wc papir es mososzer eseten is csakis Müller, DM-ben van a nemet minoseg. De ne menjunk bele itt
-
fatalista22
tag
-
Sirus86
aktív tag
Nem tudom, Magyarorszagon van-e, de Nemetorszagban 5 ev garanciaval veheto ez az ebike: https://www.lidl.de/p/crivit-urban-e-bike-y/p100363302 De cirkca 200 Euroval olcsobban is van ertelmezhetobb ebike, 2 ev teljeskoru garanciaval: https://www.lidl.de/p/zuendapp-e-bike-trekking-z810-700c-28-zoll/p100343297
Csak otlet gyanant...
Amugy canga ar/ teljesitmenyben tenyleg nem rossz.
-
fatalista22
tag
Ha belegondolok, hogy én még az e-bike támogatáskor 2 éve 370-ért vettem egy beugrószintű kerékpárt, ami még a támogatással együtt sem volt sokkal olcsóbb, akkor most szívhatom a fogamat. Alapszintű, még teleszkópot sem tudtak akkor rá adni, az első lámpája egy vicc. Ráadásul két év alatt már negyedszer van szervizben, harmadszor ugyanazzal az érintkezőhibával.
Ez sokkal jobb választás lett volna, ha tudok még két évet várni. Persze az még kérdés, hogy ennek mennyi hibája jön majd elő két év alatt, s azt hol tudják majd javítani.
Az biztos, hog a jelenlegi kerékpáromnál rosszabbat nemigen lehet találni. -
Crafter32
őstag
Használtan szabad ilyet venni? Eleglide M-et néztem, de félek aksi kuka és azért árulják őket.
-
Alchemist
addikt
válasz
eladohardver #21 üzenetére
Az XC könnyű terepre szánt és mellette aszfalton is használható, hasonlóan a gravel-hez.
Persze elvben a trekking való inkább aszfaltra, pl. a gumiköpenye is vékonyabb... ezt lecserélve pl. egy slick-re kifejezetten aszfaltosítható. -
-
saril
senior tag
Van egy olyan sanda gyanúm hogy a cikkben elírás történt, ugyanis nem 21600 hanem 21700-as cellákkal szerelik ezeket az akkupakkokat, ha jól sejtem.
-
-
eladohardver
őstag
"míg az Eleglide jóval inkább városi és települések közötti, aszfaltos útra szánt"
Ez mi ez??
Ez egy alap xc gép amin ott a motor... abszolút nem aszfaltos útra szánt eszköz... -
Az 570W a csúcsteljesítménye, a folyamatosan leadott 250W, belül a limiten. A gázkar meg nincs rajta gyárilag - amint ráteszed, rögtön kilóg a kerékpár kategóriából, de addig nem.
Amúgy ha ráteszed a gázkart, attól nem SMKP lesz, hanem egy SMKP katagóriába beleférő, de SMKP-ként nem "törzskönyvezett" szabálytalan jármű, amivel hivatalosan nem lehet kimenni közútra. Just saying. -
baryll
tag
De érted, hogy ez a patacamping már kismotor, mert gázkar, meg 500 W-os motor van benne? Az, hogy még le is szabályoz 25 km/h-nál és nem 40 km/h-nál, csak "hab" a tortán. Az szép is lenne, ha csak a 25 km/h-t néznék, de nem így van megalkotva a törvényi szabályozás.
"Minél több a rendelet, annál nagyobb a rendetlenség."
-
Geller72
veterán
Amikor ilyen teszteket olvasgatok kínai ebájkokról, mindig az marad meg bennem, hogy megérte gyűjteni egy drágább, nem kínaira.
.
-
Degeczi
nagyúr
válasz
Mezga Aladár #16 üzenetére
Ez a fajta rögzítés mindig a kormányszár végére szorít rá, vagyis nem állítható csak a kormányszárból levágással (annál pedig már egyszerűbb egy állítható tagot tartalmazó stucnit rátenni)
-
Degeczi
nagyúr
válasz
Mezga Aladár #14 üzenetére
-
Degeczi
nagyúr
válasz
Mezga Aladár #12 üzenetére
Mit kellene ezen részletezni?
A képekről is látható, h nem állítható A-head rögzítése van a kormánynak.
-
Mezga Aladár
veterán
'viszont a kormány magassága nem, csak az ülésé állítható."
Ezt légyszíves kifejteni!
-
Némileg ellentmondásos az "a termék üzemkész és szabályos." konklúzió, amikor pár sorral feljebb ott is van, miért nem az: hátsó lámpa nélkül nem szabályos.
"A váz korrekt. Normális a mérete, jók az arányai," erősen szubjektív, de 1. ránézésre már az összes gyerekünknek is kicsi, 2. az ennyire hátra lejtő váz cső sem túl biztató, ha valaki nem "easy rider"-esen akarja megülni, hanem kb. nyújtott lábbal akarja tekerni.
@baryll: Ha csak 25 km/h (és max. X teljesítmény), akkor nem kismotor. Épp ez a korlátozás lényege. Mint ahogyan az évek óta vajúdó e-rolleres szabályok is húznának egy elválasztót.
-
baryll
tag
Jó lehet bukóban 25 km/h-val perecelni egy ilyen patacampinggel. Nem értem a törvényalkotót, hogy ezeket a bicikliket miért kell kismotor, segédmotoros kerékpár kategóriába pakolni. A Sun-Ron, Talaria, Segway, stb. crossmotorok esetébent értem, de ezek sokkal inkább kerékpárok, mint segédmotoros kerékpárok (max 25 km/h).
(Frankó volt az összecsukási hang, meg a beletépett csavar esete. "Easy rider öcsém".
)
-
Degeczi
nagyúr
válasz
Napfénysüti #5 üzenetére
Városban fölösleges ilyen vastag gumiköpeny (és teleszkóp), ellenben sárvédő muszáj egy mindennapos használathoz de csomagtartó is hasznos lenne, h ne hátizsák alá kelljen beizzadni
-
^Andrew^
csendes tag
A t1 talán nem tűnik ennyire fapadosnak és nem is sokkal drágább. Esetleg tervezitek a jövőben tesztelni? Erősen szemezek vele, hogy hasznos lenne egy ilyen a városban és még az ára is korrekt a konkurenciához képest.
-
Napfénysüti
nagyúr
Ez messze normálisabb kerékpárnak tűnik mint az Engwe.
Ott már maga a koncepció is halott volt számomra ez meg városi rohangálásra elég lehet. -
beef
őstag
Külön köszönet, hogy sárvédő és nem sárhányó, mint az előző cikknél.
Ez már láthatóan egy vállalhatóbb modell.
-
Bog
HÁZIGAZDA
válasz
Jack Hunter #1 üzenetére
Be lehetett, de ott a zero start volt ON/OFF, a többit nem tudtam értelmezni (és ugye nem adtak hozzá értelmes kézikönyvet sem, az Eleglide-nál ez is benne volt a leírásban).
-
Jack Hunter
tag
A melléállított Engwe Pro- nak nem lehet valahogy bemenni a szervizmenüjébe? Gomb hosszan nyomásával, vagy gomb+ gázkar teljes meghúzásával, tartásával? Hátha állítható a rásegítés ereje.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- OTP Bank topic
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Autós topik
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Xbox tulajok OFF topicja
- Hisense LCD és LED TV-k
- Kuponkunyeráló
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Linux kezdőknek
- További aktív témák...
- FÉL ÁR ALATT! Lian Li UNI FAN SL120 RGB 1db-os és 3db-os ventilátor szett garanciával
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T480s - i7-8GEN I 16GB I 256GB I 14" WQHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Készpénzes számítógép PC félkonfig alkatrész hardver felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- Honor Magic5 Lite 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B250 i5 6600 16GB DDR4 256 SSD 500GB HDD GTX 1050 2GB Zalman Z1 Njoy 550W
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest