Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
robag88
csendes tag
válasz
Kernel
üzenetére
Köszönöm a segítséged!
A gép szinte állandóan megy amikor a tv is, ezzel nem lenne baj. De nagy a távolság a gép és a tv között. A gép szinte állandó használatban van, nem akarom még jobban terhelni, hogy két eszközt használjon csak a tv .
Lehet, hogy félre értettelek, de az optibox, amit írtam az nem egy beltéri egység, hanem egy pci tuner. Amin tényleg hurkon keresztül van kimenet.
[link]Nézegettem boxokat is, de ott is megszaladnak az árak, ami már jó. Vagy HTPC ami a legjobb lenne, de megint csak az árak, ennél a változatnál meg aztán pláne.
-
robag88
csendes tag
Helló!
Mostanság kezdtem el ismerkedni a műholdas tv-zéssel. Szóval igen kezdő vagyok még! Gondolkodom egy pci-os DVB-S tuner vásárlásán. Csak az az elképzelésem, hogy nem csak pc-n hanem tv-n is, sőt tv-n néznék többet műholdas adásokat. Na meg persze kódolt csatornákat is. Megoldható ez egyetlen tuner-ral? Nézegettem már, de nem sokat találtam, ami árban nem jár az egekben. Pl: OPTIBOX RAPTOR DVB-S2 ezen van elvileg kimenet (coax)- így a tv-n is tudnék csatornát váltani? Erről a kártyáról nem sok leírást találtam, amit találtam számomra az még elég száraz szám értékek.
Vagy ez a kártya is tudná ezt: My Cinema-PS3-100/PTS/FM/AV/RC?Tippek, ötletek? Egyáltalán életképes az elképzelésem?

Új hozzászólás Aktív témák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- alza vélemények - tapasztalatok
- Androidos tablet topic
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- PlayStation 5
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Melyik tápegységet vegyem?
- Poco F7 – bajnokesélyes
- További aktív témák...
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 2nd - i7-7G I 8GB I 256GB SSD I 14" WQHD Sérült I W11 I CAM I Garancia!
- Ikea Eilif Paraván, asztali elválasztó
- AZONNALI SZÁLLÍTÁS Eredeti Microsoft Office 2019 Professional Plus