Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Arti1

    aktív tag

    válasz Arti1 #18014 üzenetére

    Persze, nálam szakadt el a cérnája, fel sem adta, amint küldtem egy rövid kérdést ebay-en, már nyomta is a refundot, de a vámra fogta... Még azt sem kérdezte meg, hogy újraküldje-e vagy refund legyen... (Mondjuk ezt megértem, hogy ennyiért semmi kedve nem volt újraküldeni :) )
    Pffff.... Se az X5C nem jött meg, se a Jumpbo, úgy látszik, örökre minikre leszek ítélve... :O

    Dear valued buyer, Good day! We had been informed by the shipping company that the parcel had been retained by custom and unable to pass through customs clearance. Please allow me to express my deepest apologies for the inconvenience caused thereafter. We would like to give you a full refund. This is the least that we can do in the light of this unfortunate event. We will try our best but we are unable to promise this custom issue can be solved. We apologize for the interruption in service that you experienced. This outage was due to reasons beyond our control. We are looking forward to hear from you soon. Appreciate your understanding. Thank you very much. Best regards, Customer Service

    [ Szerkesztve ]

    http://www.shutterstock.com/g/Arti_Photo?rid=264901704

Új hozzászólás Aktív témák