- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Fotók, videók mobillal
- Android szakmai topik
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- iPhone topik
- Netfone
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Eleglide C1 - a középérték
Hirdetés
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Mobilarena
A topikban az apróhirdetés, csere-bere, és hirdetés linkelés tilos. Hardveraprón a megfelelő kategóriában van erre lehetőség Hardverapró/Drón
Társtopik - Quadkopterek, felső tagozat
Drón, multikopter, quadcopter, hexacopter.. számos kifejezéssel találkozhatnak a hobbi távirányítós repülés rajongói. De pontosan melyik mit jelent, és melyiket érdemes beszerezni?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Arti1
aktív tag
Persze, nálam szakadt el a cérnája, fel sem adta, amint küldtem egy rövid kérdést ebay-en, már nyomta is a refundot, de a vámra fogta... Még azt sem kérdezte meg, hogy újraküldje-e vagy refund legyen... (Mondjuk ezt megértem, hogy ennyiért semmi kedve nem volt újraküldeni )
Pffff.... Se az X5C nem jött meg, se a Jumpbo, úgy látszik, örökre minikre leszek ítélve...Dear valued buyer, Good day! We had been informed by the shipping company that the parcel had been retained by custom and unable to pass through customs clearance. Please allow me to express my deepest apologies for the inconvenience caused thereafter. We would like to give you a full refund. This is the least that we can do in the light of this unfortunate event. We will try our best but we are unable to promise this custom issue can be solved. We apologize for the interruption in service that you experienced. This outage was due to reasons beyond our control. We are looking forward to hear from you soon. Appreciate your understanding. Thank you very much. Best regards, Customer Service
[ Szerkesztve ]
http://www.shutterstock.com/g/Arti_Photo?rid=264901704
Új hozzászólás Aktív témák
Egyéb, hasonló témájú topikok:
● Quadkopterek, felső tagozat
● Fimi drónok
● DJI topic
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Fűnyíró topik
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Projektor topic
- Fotók, videók mobillal
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen