- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- One mobilszolgáltatások
- Mindenki Z Fold7-et akar
- CES 2025: Megjött az Amazfit Active 2
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Bivalyerős Snapdragon a láthatáron
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
Jamy25
csendes tag
Esemény fotózása:
Előrebocsájtom, nagyon amatőr vagyok és csak most barátkozom a technikával.
A fenti képtől függetlenül az a tapasztalatom így az első "éles bevetésen", hogy a polárszűrő alkalmazása csak akkor javasolt, ha van idő mojolni (lehet, hogy a j=ly) a beállításokkal, a téma nem sokat mozog és nem változnak gyorsan az események. Nem kell inprovizálni.
Egyszerűen nem volt időm a kinti és az épületen belüli felvételek között objektívet, polárszűrőt cserélni.
A fenti kép a hétvégi ballagáson készült. -
-
Jamy25
csendes tag
válasz
sanyixXx #28876 üzenetére
AF Objektívek digitális SLR kamerákhoz (DC) HUF
CANON NIKON
Telefotó zoom objektívek FOGY. ÁR
50-150mm F2,8 EX APO DC II. HSM 196.000 691954 691955
55-200mm F4-5,6 DC* 46.500 *** 684944
55-200mm F4-5,6 DC HSM 46.500 *** 685955
50-200mm F4-5,6 DC OS HSM 79.900 686954 686955 -
Jamy25
csendes tag
válasz
johnjohn #28871 üzenetére
Na ez most nagyon hasznos volt! Köszi.
Kipróbáltam itt a szobában, pedig nincs is sötét.
18-105/3,5-5,6- os objektív nem enged 3,5-nél nagyobb rekeszt. 1/15 mp záridő, vagy vaku ISO 200-nál. Ha feljebb állítom az ISO-t 800-ra, akkor 1/50-es záridő kell. Ez már valamivel jobb, de sport fotózáshoz nudli.
Ez be fog mozdulni.
A 70-300 -ast már meg sem merem próbálni.
A 70-200 / f 2,8-as obi meg fél milla
VR-II-esben meg 640-650 ezer!
Legalább már sejtem a korlátait.