- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
- Android szakmai topik
- Mobil flották
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
Hirdetés
-
Akciófigyelő: kedvezményekkel indít az Ulefone Armor tablet/telefon páros
ma Az Armor Pad 3 Pro és az Armor 26 Ultra árából sokat enged a gyártó.
-
WitchSpring R - Nyár végén jönnek a konzolos kiadások
gp A remaster kiadás tavaly ősszel debütált PC-n, hamarosan végre újabb platformokra is befut.
-
A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
ph A szimulátorrajongók körében nem épp ismeretlen név követi a a Drop, az Elgato, az Origin PC és a SCUF Gaming által kitaposott ösvényt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Razzul
senior tag
válasz Gilthanas #2950 üzenetére
(#2950) Gilthanas:
"Annó jöttek szépen patchek sorban, mint a kóristalányok, javult is a játék meg nem is, de az illúzió megvolt, hogy készítik."
Az igaz, hogy manapság már ritkábban jönnek a patchek, de azok általában sokkal nagyobb, átfogóbb fejlesztések. Szóval régen is készítették és most is készítik a játékot. Bizonyíték.
"Ami a városokban történik optimalizálás szinten (10-15 fps) az vállalhatatlan és sértő ránk nézve. Egyszerűen dobálja/droppoltatja a bivaly erős VGA-k órajelét a játék). Hogy ezt nem bírták megoldani 2 év alatt az gyalázat."
Ez így nem igaz, ugyanis a játékon belül eddig semmilyen (nagyobb) optimalizálás nem történt sehol. Van ahol a játék még DirectX 7-et használ bizonyos elemek rendereléséhez. Már dolgoznak a DX11 és 12 supporton, meg az új renderer-en, motoron.
(#2951) z0l1ka:
"Rust nevezetű játék ez idő alatt 5x ennyit fejlődött ,pedig azt kevesebben fejlesztik"
Az összehasonlítás nem éppen fair, ugyanis a Rust a Unity motort használja.
[ Szerkesztve ]
Stat crux dum volvitur orbis
-
Razzul
senior tag
válasz Gilthanas #2967 üzenetére
Igen, volt már akkor is DX11, csak a DayZ SA-t nem az alapoktól kezdték el felépíteni, mint ahogy egy teljesen új játéknál szokás. Az ARMA 2-re és a DayZ modra építkezve álltak neki a fejlesztésnek, bizonyos dolgokat modernizálva vagy teljesen lecserélve. Ezt-azt az akkortájt fejlesztés alatt álló ARMA 3-ból nyúltak le.
Habár a DayZ-nek ma már nem sok köze van az ARMA-hoz és a régi modhoz, nem szabad elfelejteni, hogy a DayZ az ARMA-ra, az ARMA pedig az Operation Flashpoint-ra épül. Az OFP-ot még 1998-ban kezdte el hegeszteni a Bohemia. És bizony vannak megoldások, habár nagyon kevés, amik még akkorról maradtak ránk.
Ha arra célzol, hogy már a fejlesztés elején elkezdhették volna integrálni a DX11-et, ez sajnos nem ilyen egyszerű.
Stat crux dum volvitur orbis
Új hozzászólás Aktív témák
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Vallás
- Motorolaj és szűrő topik
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- YouTube
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- További aktív témák...
- Mikrotik RB941-2nd (Soho) router otthoni használatra
- Asus ROG Strix G17 (G712LWS) - 17.3"
- Szép! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS + Táska!
- Szép, és jó! HP EliteBook 840 G5 Laptop 14" -70% i5-8350U 4Mag 16Gb 512GB SSD FHD IPS + Táska!
- Zotac gaming amp airo Geforce RTX 4070ti 2026 végèig garanciás
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen