- Samsung Galaxy Watch8 - Classic - Ultra 2025
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- Honor Magic V5 - méret a kamera mögött
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Google Pixel topik
- Android szakmai topik
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
-
Mobilarena
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
TigerDzsó
tag
válasz
pictigjis #17364 üzenetére
Pontosan megnéztem, hogyan alakultak az elutasított tranzakciók*.
A virtuális Plutus kártyát először 2023 augusztus közepén regisztráltam a Curve-be, azóta 503 tranzakciót bonyolítottam le, ebből 10 volt az elutasítás, 4x Revolut és 1x ZEN feltöltési próbálkozás, a többit pedig másodjára ki tudtam fizetni.
*Timeline-on belül a virtuális Plutus kártya kiválasztása után rákerestem a "declined" szóra.Lehet, hogy csak szerencsés vagyok, de eddig elégedett vagyok a Curve-el.
-
TigerDzsó
tag
válasz
RoyalAirForc #17358 üzenetére
Megkérdezhetem melyik országban használod a kártyát?
Én Németországban használom elsődleges kártyaként (ez olyan heti 5-10 tranzakció) legalább 1 éve és 99%-os hatékonysággal működik, legrosszabb esetben is 2-ra sikerül vele fizetni. Fizikai kártya, paypass-al, ingyenes csomag.
-
TigerDzsó
tag
válasz
Viktor0610 #11560 üzenetére
Írok majd nekik, de ahogy néztem a Play áruházban páran írtak hasonló problémáról.
zeon.hu #11561
Be vagyok még lépve a régin.
Szürke képernyő jön csak be, bejelentkezési adatokat be sem tudok így írni. -
TigerDzsó
tag
Telefont váltottam és a Curve egyáltalán nem akar működni. Megnyitom majd a logó után szürke képernyő és semmi nem történik.
Újratelepítés és telefon újraindítás megvolt.
OnePlus 9 Pro az alany.A régi telefonon viszont továbbra is működik.
-
TigerDzsó
tag
Tényleg fura árfolyamot használ a Curve..
2 perc különbséggel volt 1-1 vásárlásom (Telekom feltöltés forintban eurós kártyára), 1500 Ft és 3000 Ft, előbbit 362,32, utóbbit 361,88 árfolyammal váltotta miközben Google alapján 366,80 volt.
Pár perccel később Revolut 366,66 árfolyammal váltott. -
TigerDzsó
tag
válasz
goblin1983 #9184 üzenetére
Amennyiben jól tudom HCE-re kell állítani.
-
TigerDzsó
tag
Megvolt az első elutasításos fizetésem. Aral kút, este a parkolást még tudtam vele fizetni, reggel a kaját már nem. Kártyával PayPass-al. Érdekes.
-
TigerDzsó
tag
válasz
LordRajZoL #4609 üzenetére
Kb. 1 órája fizettem érintéssel és gond nélkül működött. (OTP - Curve)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Építő/felújító topik
- Újabb videón a Mafia: The Old Country
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Hálózati / IP kamera
- Tőzsde és gazdaság
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- PlayStation 5
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3041, 96% Akkumulátor
- HIBÁTLAN iPhone 12 Pro 256GB Pacific Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3107, 100% Akkumulátor
- LG 48C4 - 48" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - A9 Gen7 CPU
- BESZÁMÍTÁS! MSI MAG 255XF FHD IPS 300Hz 0,5ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- Thinkpad X230 legenda: i7 CPU, IPS kijelző, 12 GB, dupla SSD, magyar villbill, webcam, fingerprint
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest