Hirdetés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Google Pixel topik
- Yettel topik
- Xiaomi Mi 9T Pro - tizenegyes!
- A Gemini húzza ki a Sirit a csávából
- Amazfit Bip 6 - jót olcsón
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Apple iPhone 17 Pro Max – fennsík
- Lecsap az S26 Ultra az Exynos 2600-ra
- iPhone topik
-
Mobilarena
FIGYELEM

A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
kokokka
addikt
válasz
Lex Icon
#2046
üzenetére
Nem értelek! Az a rinyálás, hogy leírtam : nem használom, mert többször egymás után csalódtam benne, mert nem működött? Nem nem jól működött, hanem egyáltalán sehogy sem. Leírom, hogy értsd :
Nem működik = elutasít, megszakad, ledob úgy, hogy egyébként minden feltétel adott a fizetéshez, kivéve a Curve alkalmatlanságát. Persze, hogy szeretném használni, szerinted mi a fenének regisztráltam és kértem? Három kártyám van alatta, és csak azért nem négy, mert az OTP-s Maestro-t nem lehet regelni. De amikor többedszerre sem sikerül vele fizetnem, akkor miért ne tenném félre és használnám a bevált kártyákat? Ha téged folyton cserbehagy az autód és napokon keresztül minden nap áldott lerohad az út szélén, attól még ugyan úgy használod? Beleülsz bizalommal, hátha ma nem fogja megtenni? Szerintem nem, hanem megvárod, mígy a szerelőd aki ért hozzá megjavítja. Azt nem tudom, hogy a Curve szerelői hogy állnak de mivel, mint írtam nem dísznek szerettem volna a kártyát, majd megpróbálom megint használni. És reménykedni, hogy működni is fog. Hogy amire kitalálták, amivel bevonzottak minket, ami a szlogenjük az működhet napi szinten is.
Ez a véleményem, ezt írtam már korábban is, erre jött a fürdőskurvázás. Mi a fene ebben a rinyálás? Miért nevezed annak? Komolyan mondom, SW fejlesztőként lehet, hogy egy kis fórumetikát is át kéne venned, mert nem csak itt, de más topikokban is úgy szólsz hozzá számodra ismeretlen emberekhez, ami (lehet, hogy csak nekem, de) igencsak szemet szúr. Fennhéjazós vagy lekezelő és lenéző! Azt persze nem tudhatom, hogy a valóságban is ilyen vagy-e vagy csak az ismeretlenség mögé bújva játszod ezt, de nagyon nem szmpatikus, Mégha Téged ez nem is érkelel esetleg....
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- BestBuy topik
- Milyen videókártyát?
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- Google Pixel topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- LEGO klub
- Yettel topik
- LordAthis: RETRÓnia - RETRÓ Mánia - Úton van hozzám egy csodás történelmi darab!
- További aktív témák...
- MacBook Air 13" M1 16gb ram
- -ÚJ,2 ÉV GAR- GAMER PC: RYZEN 5 4500-5600X +RX 6600/6700XT +16-64GB DDR4! SZÁMLA! 70 féle ház!
- Asus Rog Strix G531GV /i7-9750H/2060 6 GB/16 GB/120hz/
- Vadonatúj, bontatlan iPhone AIR 256GB minden szín KÁRTYAFÜGGETLEN! 1 év Apple garancia!
- Lenovo ThinkStation P3 Tiny MINI PC/i7-14700T vPro/32GB/512GB SSD/Nvidia T400 4GB/Új
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő


pictigjis

