- Yettel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Új Trónok Harca telefon érkezik
- Magisk
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- Fotók, videók mobillal
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
Hirdetés
-
Mobilarena
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
huliganboy #14955 üzenetére
marpedig valami nem stimmel a kartyaadatokkal. torold es add hozza ujra
-
dredjudge84
őstag
válasz
huliganboy #14955 üzenetére
Chip+pin tranzakció hiánya?
-
kapasz
tag
válasz
huliganboy #13399 üzenetére
2. Igen, működik a fizetés egyszerre több telefonon is.
-
zerodot
aktív tag
válasz
huliganboy #13399 üzenetére
1. nem, erre továbbra is elég az ingyenes tier.
-
lucky07
aktív tag
válasz
huliganboy #7356 üzenetére
Köszi!
-
Blamazs
senior tag
válasz
huliganboy #7244 üzenetére
Ma lidl-ben fizettem. Elsőre nem volt ok, de nem terhelt be semmit. Másodikra jó lett GPay-en keresztül.
-
Somatom
veterán
válasz
huliganboy #7235 üzenetére
Igen, gondoltam, hogy ez a szitu. Csak az a fura, hogy az első után egyszer fizettem és a következőnél megint kellett neki. Mondjuk, az a második 15 rugó fölötti volt. Majd figyelem, hogy mikor kéri megint.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
huliganboy #7230 üzenetére
ez is egy nagyon gyakori hiba mostanában sajnos. itt kéne látnod a konkrét limitjeidet (napi, havi és éves, bár a középső jelenleg ki van lőve néhány usernél. a feleségemnek ezzel szemben továbbra is van olyanja, szóval elég nagy a szórás abban, mit mutat az a menü. az, hogy semmit nem mutat, az viszont hiba)
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
huliganboy #7228 üzenetére
csak ez a szöveg jön be? semmi más nincs ott? card limits -› see details (ha van)
-
PitareNeyba
újonc
válasz
huliganboy #7219 üzenetére
Az appban a kártyalimitre mutat Neked valamit/bármit?
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
huliganboy #7224 üzenetére
neked kell kiválasztanod három üzletet az appban, ezekben 90 napig egy százalék visszatérítést kapsz
az egy százalékokat a curve cash egyenlegen írják jóvá fontalapú elszámolással (100 curve pont = 1 font)
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
huliganboy #7222 üzenetére
hihetetlen, hogy akkor ilyet kaphattál, nagyon vigyázz rá
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
huliganboy #7219 üzenetére
mekkora mázlid van! október végén rendelve ezek szerint uk bin-es kártyát kaptál
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- DELL PowerEdge R730xd 16LFF 160TB+400GB 2U rack - 2xE5-2683v4 (16c/32t),256GB RAM,2x10G NET,HBA330
- Gamer PC - Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 6700 / 32GB DDR4 / RTX 2060 / 256SSD+500GB HDD
- LG 65C4 - 65" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - 1000 Nits
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T470 - i5-G6 I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- LG UltraGear Gaming Monitorok -30%
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest