Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sb

    veterán

    válasz cocka #5561 üzenetére

    Ahogy írták ez bármilyen banknál előfordulhat.
    Nálam most a Gránit nem megy kb. 3 napja normálisan, nem tudok utalni, kb. semmit.
    Sokkal inkább gáz mint valami dupla terhelés amit lehet korrigálni.

    Nálam egyébként ilyen fals terheléses eset előfordult 1-2x Curve-vel és Gránit bankkártyával is. Fizettem a boltban, kijött az elutasító cetli miközben az Curve/Gránit app-ban azonnal láttam a terhelést.
    Próbáltam a pénztárban egyeztetni, hogy sikeres terhelést látok de ott nyilván nem tudtak ezzel mit kezdeni. Széttárták a karjukat, hogy a terminál szerint sikertelen: fizessem ki újra.
    Kifizettem, másodszorra sikeres volt, a dupla terhelés azonnal látszott.

    Ennek ellenére mire oda jutottam 0.5-1 óra múlva, hogy felvessem a problémát már rég rendezve volt kérés nélkül.

    Curve-től anno jött még pár refund üzenet tavaly más esetekben is. Volt ami duplán terhelődött de a fenti látványos jel nélkül, nem is tudtam róla. Nemrég végignéztem a régi kivonatokat, minden a helyén van ott is.
    Szóval nem olyan szörnyű a helyzet.

Új hozzászólás Aktív témák