Hirdetés
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Az Oppo Find X8 Ultra lett a legvékonyabb kameramobil
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Google Pixel topik
- CES 2025: Megjött az Amazfit Active 2
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Google Pixel 10 Pro XL – tíz kicsi Pixel
-
Mobilarena
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Flinter
tag
Megjött a Helpdesk válasza (tegnap, pár órán belül):
"~Kiválasztottam-e a (hozzáadott új virtual) kártyát a Curve-ban terhelendőnek, mikor a tranzakciók történtek?"Nos erre nem emlékszem: Lehet, hogy nem, azaz hogy úgy távolítottam el a debit kártyát, hogy sem előtte, sem utána nem állítottam át az alapértelmezett kártyát az újonnan hozzáadott virtualra. [Mivel ilyen-olyan - utólag már úgy gondolom, hogy valszeg Curve-n kívülálló - okok miatt nem voltak sima ügyek az ATM kp. felvételek, ezért időközben állítgattam a Curve-ban "mindent", s tegnap amikor megnéztem, már az új virtual kártya volt a kiválasztott. Mindenesetre eddig bennem fel sem merült, hogy ha eltávolítok egy kártyát a Curve-ből, akkor az hogy a bűbánatba maradhat "alapértelmezett"?]
Ma reggel teszteltem, immár rendben működött a rendszer, egy ATM felvétel a beállított (Curve-ban egyetlenként felvett) virtual kártyáról ment végbe.
Azért ez nem teljesen nyugtat meg: Ez azt jelenti, hogy a Curve (vagy az app, vagy a szerver) továbbra is rendelkezik a régi, onnan törölt kártyaadataimmal...
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy Note 10+/Samsung Galaxy Note 20/Samsung Galaxy Note 20 Ultra
- Xiaomi Redmi Note 14 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Lenovo ThinkPad Z13 G1 (ELKELT)
- Xiaomi Redmi Note 7 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- GYÖNYÖRŰ iPhone 15 Pro Max 256GB Black Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3067
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest