- Vodafone mobilszolgáltatások
- 20 milliárd kameraszenzornál jár a Sony
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Bemutatkozott a Realme 14x
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy Watch - időtálló
- Yettel topik
- iPhone topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Astroboy
őstag
Mint ha az egész játék fluidabb lenne futást tekintve.
Nem is csoda, jó kövér patch volt, rengeteg mindent javítottak vagy állítottak, nekem elsőre a színek tűntek fel.Kapták az ívet rendesen a fórumokon a havas fehér alapon szinte láthatatlan postaládák / övezethatárok miatt, ezen hál'Istennek változtattak mert néha tényleg kifolyt az ember szeme.
Most a hajókkal szenvedek. Mármint azok útkeresésével.
Ha a kikötő közvetlenül rálát a távoli város kikötőjére no para, a gond akkor kezdődik amikor pl. útban van egy sziget és azt meg kéne kerülni.Folyamatosan megy a pathfinding pedig ki vannak húzva nekik a legszélesebb útvonalak, persze ha telepítek még egy kikötőt arra az oldalra amelyikkel bajuk van, egyből mennének.
Olyan, mint ha a hajók AI-ja túl buta lenne az egyenesnél bonyolultabb útvonalak kereséséhez...Szerk: az a lötybülős mod szerinted bekerül majd a játékba?
[ Szerkesztve ]
-
Astroboy
őstag
És ezzel el is érkeztünk a játék achilles-inához.
Legjobb lenne a map széleire telepíteni minden szennyező dolgot, hogy az általad említett off-map terület felé áramoljon.
No de az elején (hacsak nem unlimited a money) képtelenség megvenni az összes területet a map széléig, tehát marad a városközeli építés majd későbbi áttelepítés, aztán egy egész generáción keresztül hallgathatom, ahogy a virtual greenpeace veri az asztalt az aszbesztes humusz miatt. -
Astroboy
őstag
Youtube-on az egyik csóka is játszadozott a szennyezések eltűntetésével, és a következőket tapasztalta:
- ahogy te is írtad felettem, a forrás megszűntetése ellenére csak nagyon lassan csökkennek a szennyeződések. A levegő is, de a talaj még annál is 10x lassabban;
- légszennyezés annál gyorsabban múlik, minél szelesebb területet érint;
- talajszennyezés csökkenését meg lehet gyorsítani ha az adott területre fákat ültet az ember, persze azoknak is idő kell, hogy megnőjenek és érdemben segítsék a tisztulást;
- vízszennyezésnél viszont ugyanúgy tehetetlenül vár az ember mint a levegőnél, viszont ugyanúgy érvényes: ahol gyorsabban áramlik a víz ott gyorsabban is tisztul.Nekem az egyik városnál egy vékony csatornából áthelyezett szennyvízkiömlő hagyott maga után méretes sárga pisinyomot. Abban a kis csatornában viszont alig volt vízáramlás, úgyhogy sok-sok óra játékkal és +100 000 lakossal később is még mindig látni a húgyot patkó alakban a város szélén a tenger felé araszolni.
Mondjuk ahogy észrevettem, a rádió reklámmal való szennyeződése se oldható meg egykönnyen..
-
Astroboy
őstag
Evva.
Azért a CO megérdemelné, hogy farfekvéses tüskés kerti kisemlőst sz@rjon.
Mehá' értem én, hogy nekem procit kell fejlesztenem az öreg rizsáról, de ezek szerint millás lakosság felett még egy 5800x3d-vel is összefossa magát?
Ja, a patchet meg a mikulás hozza csak beb@sztak a nyuszival vagy mi?? -
Astroboy
őstag
Ohh köszi!
Na most meg az van, hogy ~100k lakosnál előjött nálam a lassulás ami nálad is régebben.
Akkor azt írtad, hogy bugos a kis aszfaltos predestrian street, ki kell törölni és ok.
Keveset raktam le, azt is kitöröltem, de ugyanaz. Még az óra se folyamatos, hanem "röcög" tehát egyszerre ugrik perceket, olyankor a szimuláció is felgyorsul de csak míg utol nem éri magát.
Neked 700k-nál minden oké? -
Astroboy
őstag
Biztosan, mert nekem szűz játékkal nem csinálja. Mondjuk csihuhum nincs még.
Amúgy amit írtatok a játék nehézségével kapcsolatban fentebb az igaz. Mármint a hiánya.Totál csőd nincs, de az elején egy ideig kihívás úgy balanszolni a szolgáltatásokat, hogy ne kerüljek negatív spirálba.
Pár ezernek is örültem havonta, nagyon óvatosan bántam a pénzzabáló projektekkel.
Csak villamos és taxi-hálózatot építettem, erre 30k felett mikor leraktam az egyetemet és az első pár high office/resi régiót, hirtelen nem havi pár ezer jött be hanem kapásból 2.5 millió.Mintha tényleg eltűnne minden nehézség, előtte százalékonként adagoltam a szolgáltatások pénzkeretét, de ettől a ponttól kezdve mehet minden 100% fölé, a díjakat is lehet csökkenteni, annak örülnek igazán a jobbágyok.
[ Szerkesztve ]
-
Astroboy
őstag
Ez bekerül patch keretében, vagy külön mod-ként telepítetted?
Potyka03: Köszi, végül a CDkeys oldalán vettem 27 ojróért, ami a steames ár majnem fele.
Ahogy írtad valóban kevés már az R5 2600 hozzá, fullon megy az összes mag.
Mivel AM4 így bőven van lehetőségem feljebb lépni, legszívesebben persze egy 5800x3d-t pattintanék bele, az faja lenne nagyon csak drága.
Az RTX2070 még úgy-ahogy elmuzsikál, pár dolgot kikapcsoltam, így míg nem éri el a város a ~15000 főt, addig megvan a kellemes 60-80 fps FHD-ban.
40000 felett viszont már rengeteg mindenből kell lejjebb vegyek, egy erősebb proci fogadok ezen is segítene...Szerk: ledgeri! Betehetnéd összefoglalóba, hogy pl. CDkeys oldalán olcsóbban beszerezhető a játék, ilyen sz@r forint mellett biztos más is örülne ennek a spórolós infónak.
[ Szerkesztve ]
-
Astroboy
őstag
Köszönöm! Pont erre voltam kíváncsi.
Igen ahogy írod, a régebbi címeknél vannak jó nagy kedvezmények, egy alig 2 hónapos játéknál az ember ne várjon csodát...
Azt hiszem a legjobb lesz ha rácsapok, mert bár nem írják mikor lesz vége az akciónak, még a végén ezt a 10%-ot is bukom, addig tökölök.FHD-ban játszanék, kicsit elavult konfiggal, kiwi leszek a teljesítményre.(R5 2600/16GB DDR4 3000Mhz/RTX 2070)
-
Raysen623
addikt
-
Raymond
félisten
Heh, epp linkelni akartam hogy ugy latszik a CEO lassan nem birja a nyomast:
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Locutus
veterán
Na a napokban nekiálltam kísérletezni, hogy mi az a limit ahol megmihálylik a szimuláció sebessége.
Arra jöttem rá, hogy nem a lakosságom számától függött.
Egész részeket dezone-oltam, visszaesett a populáció 300k-ra, mégsem lett gyorsabb.És nem is telített metróktól lett, mert azokat a lineokat is töröltem, és nem változott semmi.
Aztán eszembe jutott, hogy egy bizonyos útfajtát is nemrég kezdtem csak használni, méghozzá a 2 irányú pedestrian streetet, amin service vehiclek is közlekedhetnek. Erre már írták egyik fórumon, hogy bugos. Mert hogy más járművek is simán rámennek, és csigalassan mennek végig rajta. Gondoltam próba cseresznye, kitörlöm ezket, mert szerencsére 3 helyen kötöttem csak össze vele különálló kerületeket.
És hopp visszatért duplájára a szimuláció sebessége![ Szerkesztve ]
Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
-
-
czundermák
aktív tag
Szintén zenész, 100 ezer főig kíváncsiságból elengedtem a várost, bár valahol 80 ezer körül halt le a rendszerem végleg alatta. 1070Ti nem erre lett szerződtetve anno, hogy bezoomolva 900+ vonatra váró embert rajzoljon Cities Skylines II-ben.
80k felett már az árnyékokat is ki kellett kapcsolni, minden más medium-low beállításon 15-25 fps közt éppen eldöcögött. Viszont a szimuláció nem lassult be, ami elég meglepő volt.Konklúzióként annyi, hogy 90 ezer felett már annyi pénzt hoz a város(233-250 ezer / óra), hogy a kihívás minden morzsája eltűnik, ennyi erővel sandbox módban is mehetne. 120 millióval a bankszámlán hagytam abba, pedig mindent megépítettem, jó vaskosan költekezősre voltak belőve a kerületek, és így is.
Persze ez csak vágyálom, de egy olyan mód, vagy gyári hard fokozat elférne, amiben, feltételezve a normális szimulációt, nem töm ki pénzzel a játék, a hidaknak és autópályáknak reálisabb költsége van. A kerületekben buldózerrel házak bontása a későbbi átalakítás miatt okozhatna lakossági felháborodást, hogy tényleg át gondoltabban kelljen már az elején is építkezni. Lehetne tényleges tétje a városi közművek karbantartásának, és az sem lenne rossz, ha a szegényebbek nem a legfelkapottabb belvárosi luxuslakásokban laknának, ha már egyszer van egy-egy családnak pénzügyi helyzet "szimulálva", főleg ez utóbbi elég lehangoló.Nálam a szépítgetés és a város szimulációja is játszik, híve voltam az első részben a viszonylagos realizmusnak, minden hozzá tartozó modot használtam, amivel ezt el tudtam érni. Itt egyelőre esélytelen bármi kihívást jelentő dolgot megoldani, igazi dugók sem bírnak kialakulni. Bízom benne, hogy fél éven belül minden amiennyire csak lehet rendeződik, mert maga a játék elég jó alap hozzá. Mindettől függetlenül tetszett ez a 45 óra amíg elértem idáig, nyugodt szépítgetős módon. Szintén félre rakom úgy december végéig, aztán egy újabb próbát adok neki, egy másik térképen másik stílusban felhúzott várossal.
CPU tálcák és bővítő kártya állványok: http://bit.ly/3tOpQyO
-
czundermák
aktív tag
A posta, ha teszel le boxokat szépen működik, vannak lakosok akik oda is mennek. Azon felül, hogy gyűjteni kezdik+7 happiness a jó lefedettségű halózatért szintén jár.
(Jól jön ha adóztatsz)Modok nélkül a tömegközlekedés az egyben azért hagyott némi kívánni valót maga után. Az első komolyabb modok jó eséllyel itt is ezek vissza hozatalát fogják tudni kezelni.
A parkolás azonnal kiderül, hogy valós igény, amint lerakod az autó gyárat és az 1300 helyet addig nem bírja feltölteni munkással amíg egy batár nagy parkolót nem kap maga mellé. 7-800 közt stagnált a betöltött állás helyek száma, igaz jó messze építettem a város központtól, de amint kapott nagy parkolót azonnal elkezdtek áramlani a dolgozók. Ezen felül műszakokban járnak, X időnként nagyobb tömeg érkezik és távozik onnan egyszerre. Ezt kisebb munkahelyek esetén nem tudtam megfigyelni.
Nálam a gazdaság akkor kezdett el érezhetően több pénzt hozni amikor elkészült a cargo terminal és mindkét kimenő vasutvonalra állítottam be járatokat. Lehet hogy rosszul szimulált, de hatása van.
Számomra nagy negatív az, hogy a város igényeihez nem tudok külön ipartelepeket létre hozni, teljesen random teszi le a gyárakat, petrochemical üzemek kellenének az olaj feldolgozásra, de csak úgy tudom megoldani, hogy teljesen leveszem az adó terheket a pertolrol, majd ha épültek gyárak, vissza állítom. Az elsőben ez szimpatikusabb volt.
Nehézsége igazából annak és ennek sem volt, ha normálisan csináljuk. Talán egy hardmode elférne itt is, mert 12 ezres várossal a 9k folyamatos bevétel és a 22 millió nagyon könnyűvé teszi, főleg hogy minden szolgáltatás él, így nem tudom mire elverni, csak autópálya építésre.
Ez a része viszont csillagos ötös, annyira egyszerű építeni még domborzatra is, hogy minimális puskával ez a rész nem volt 15 perc, régen ha meglátom hogy csak itt tudom elvinni a pályát, bevágom a föld alá aztán jól van az úgy.Ami még feltűnt, és a szénné moddolt első részt alapul véve nekem pozitív vagy negatív:
Első körben a negatívum.
- túlzottan sok a pénz, a loan limitet hiába tolja a játék egyre feljebb, semmi esélye, hogy kelljen hitel, ez negatívum
- nincsenek zónázható iparok amik specializálódnak a feldolgozásra
- állandó felesleges igény a commercial zónákra, ilyen kevés (18-20k) emberrel vetekszik a mérete a városban a medium és high density lakó területekkel.
- nincs random fa forgatás, ha ültetek jobb gombbal kattintva tudok csak egy cseppet forgatni rajta, hosszú távon zavaró apróság
- javarészt a többiről már mások is szóltak, így nem bővítenék a listánAmi pozitív:
- Ha nem figyelek valamire, a lakosok a tweetjeikkel lájk szám alapján úgyis eszembe juttatják, hogy valami finomhangolásra szorul, ez időnként jól jön.
- szeretek a domborzattal játszani, itt korszakokkal és összehasonlíthatatlanul szebb és jobb az építkezés, mint az első részben, simán lehet terraformalni állandó lejtést, magaslati egyenes részeket adott lakó vagy más övezeteknek, a pályák, vasutak utcák hálója nagyon jól rendezhető
- a szél irány hatalmas ötlet, hogy viszi a szennyeződést
- tetszik, hogy az elektromos áramot egy ideig úgy kell importálni
- a szolgáltatások külön adózhatósága sokat nyújt
- az oktatásnak végre van ideje, az első évben alig volt igény irodára, aztán ahogy potyogtak az egyetemről az emberek egyre inkább jött előHirtelen ennyi szummázva a három napos tapasztalat.
Látok rá esélyt, hogy jövő tavaszra a hibák nagyja javításra kerül, és elkezdik hozni bele a hiányos és panaszos részeket.CPU tálcák és bővítő kártya állványok: http://bit.ly/3tOpQyO
-
Raymond
félisten
Nincs tele egyebkent, de az sokatmondo ha a masodikban nekem legjobban az tetszik hogy a gyalogosok mar nem korcsolyaznak az uton hanem rendesen lepkednek. Az hogy a faknak noni kell egy badarsag szerintem, ha mar veszem a faradsagot hogy valami alap detailing legyen valahol akkor legalabb le lehessen rakni azt amit akarok ahogy akarok. Azok a problemak amiket te is leirtal a game logikaval kapcsolatban pedig eleg nagy ziccer hogy azok ugy nem mukodnek.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Locutus
veterán
Nekem bevált a patch. Kb 10, de sok esetben 20 fps-el is több lett a patch óta. Most 45-70 között van, ami már simán játszható.
Sajnos a shadow flicker nem javult meg, de mintha az is sokkal elviselhetőbbé vált volna. Kevesebb a mosott textúra, valamit egyértelműen kijavítottak a LOD-ok ügyében.Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
-
-
ledgeri
nagyúr
Nem, arra gondolok, mikor rákattintasz egy útra a forgalom nézetben, és kijelöli, hogy azon az úton kinek a terve megy át.
// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //
-
ledgeri
nagyúr
Tudnál egy képet felrakni az adott utszakaszon áthaladóak tervezett útvonala-nézetről, mert minden hivatalos streamet megnéztem, de ezt egyikben sem láttam...
// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- PlayStation Portal 23 hónap garanciával, dobozával eladó! Euronics vásárlás. Garancia 2026.11.25-ig!
- Intel Core I7-9700K
- Samsung Galaxy Watch 6 Classic LTE E-sim okosóra 43mm, ezüst szürke Új állapotban eladó
- LEGO 71798 / Nya and Arin's Baby Dragon Battle
- Pioneer SC-LX86 9.2-es ClassD felsőkategóriás THX-es házimozi erősítő.
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest