- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Yettel topik
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Tokba kerülnek a Pixel 10 mágnesei
- CMF Phone 2 Pro - a százezer forintos kérdés
- Beárazták az projektoros Ulefone-t
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
-
Mobilarena
--- Még az új vizsgarendszer előtti információk, majd frissítjük! ---
Gyakran ismételt kérdések
Olvasd el a cikkeket itt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ripper17
tag
válasz
ruby88 #15535 üzenetére
Cége válogatja. Dolgoztam már olyan helyen, ahol:
- L2-n nagyon sok esetben segítettem az L3 mérnököknek, vagy akár magam dolgozhattam ki egy change-t, vitt a PM/account manager ügyfélhez egyeztetni. Itt nagyon sokat tanultam mind emberileg, mind szakmailag; jó volt az együttműködés L1-2-3 között; megfelelő a feladatok/munkák áramlása mindkét irányban, nem csak RO jog van, de tudod, ha egy-egy kiemelt ügyfelet inkább L3 kezel.
- az L1 majdhogynem a callcenter/monitoring ticketeket acknowledge-elő szerepet se tudta betölteni. folyamatosan nagyon alap troubleshootingot csináltunk L2-n, egyáltalán nem volt a saját feladatainkra időnk, nem hogy fejlődni vagy az L3-hoz be-besegíteni.
- meg olyan helyen is, ahol végül is rendben volt minden, de az eszkaláció nagyon egyirányú volt a szervezeti vezetés miatt. mivel ezzel sok L2 mérnök vissza is él (átdobja L3-ra, vagy nem reagál olyan feladatok átadására, ami egyértelműen L2, így sokat L2-ztem L3-n), így ez sem kifejezetten jó.Én interjúkon meg szoktam kérdezni, hogy a tipikus hétköznapi ticketek lezárása milyen arányú L1-2-3 között, illetve egy-egy új projekt kidolgozása hogy oszlik meg. Beszédes az is, ha erről gőze nincs a téged interjúztató vezetőnek
-
vadger
tag
válasz
ruby88 #15535 üzenetére
Egyrészt cége válogatja, de alapból nem hinném, hogy rossz dolog egy 2nd line support. Sőt, biztosan jobb mint a 1st line
Ami problémát okozhat néhány embernek:
- Sokszor ezek műszakos melók, sokszor 12 órák, nappal, aztán éjszaka, van aki ezt nem bírja sokáig. Magam is csináltam, másfél év után otthagytam. Bár addig azért sokat tanultam lealább.
- Sok helyen még a 2nd line-nak sincs sok mindenhez joga. Megint cége válogatja, nálam csak read only jogunk volt mindenhez, és a hibabehatárolás után hívni kellett a 3rd line kollégákat. Az elején persze ez nem gond, de idővel az ember szeretne több felelősséget, szabad kezet.
- Sok helyen a 2nd line csinál nagyon sok adminisztrációt is, change-ek nyitogatása, problem ticketek follow up, sok ticket és levelezés. Ez is a tisztán szakmai munkától veszi el az időt, bár az ilyen jellegű feladatokat szerintem ma már sehol nem lehet kikerülni, 3rd/4th line-nál sem.Szóval én nem félnék ettől, az idézett kolléga valószínűleg más irányba indult el inkább.
update: ja igen, szóval van hogy ez ilyen monitorozó programok nézegetése, de pl. ismerek olyan helyet, ahol a 2nd line-nak van full admin joga mindenhez, és mindent megcsinál, kivéve amit nem tud, az megy a 3rd line. (bár ez a konkrét hely inkább szerver/cloud üzemeltetés)
Új hozzászólás Aktív témák
- Kérlek használd a keresőt, mielőtt kérdezel!
- Olvasd el a téma összefoglalót mielőtt kérdezel!
- A dumpok és a warez tiltott témának számítanak!
- AKCIÓ! HP ZBook Firefly 14 G9 üzleti notebook- i7 1255U 32GB RAM 512GB SSD nVidia T550 4GB Win11
- BESZÁMÍTÁS! AMD FX-8320 8 mag 8 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! 1TB Kingston KC3000 NVMe SSD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- LG 65QNED86T / 65" - 164 cm QNED / 4K UHD / 120Hz & 3ms / HDR 10 Pro / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- BESZÁMÍTÁS! MSI Crosshair 17 HX Gamer notebook - i7 14700HX 64GB RAM 1TB SSD RTX 4060 8GB WIN11
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged