Aktív témák
-
HofiZoli
senior tag
válasz
Ferusz #13802 üzenetére
Nem tudom mennyire voltak veled lekezelőek, de némi viccet is kiérthettél volna a mondandómból
Éppen volt egy kis gondom az internetkapcsolattal, konkrétan naponta párszor megszakadt. Tegnap bejelentettem, ma kijött a szerelő, aki még útközben hívott, hogy ha nekem megfelel 3-4 perc múlva itt van. Mondtam természetesen megfelel hisz azért vagyok itthon. Megköszönte letette, és annyi idő múlva itt is volt. A melót elvégezte, (a modem elé kellett egy jelcsillapító) majd mégegyszer megköszönte hogy jöhetett, pakolt és kézfogással váltunk el. 6 éve vagyok upc előfizető, ma kellett először szerelő-ami hiba eddig volt az mind központi, és ott javították- korrektül, udvariasan és gyorsan jártak el. -
válasz
Ferusz #13805 üzenetére
egyáltalán nem kritizáltam a te hangnemedet - hiszen nem is tudom, hogy miként beszéltél a szolgáltató illetékeseivel -, csak leírtam, hogy szokszor számít a megfelelő hangnem! a megfelelő hangnem nem kifejezetten jelent kuncsorgást, de szerintem úrnak sem kell/szabad lenni, az arany középút a kiindulópont, és ahhoz viszonyítva csak a szükséges mértékig érdemes/kell néha eltérni! tapasztalatból mondom; sajnos sokan gondolják akkor is úgy, hogy mindig az előfizetőnek van igaza, ha adott esetben egyáltalán nem az előfizető mondja frankót...
elég sokan panaszkodnak, de legalább annyian nem írják le, ha jó egy szolgáltatás, sőt; sokan csak akkor ugranak neki a keresőnek, ha probléma van, hogy megoldást találjanak...stb, és ha találnak megfelelő fórumot, akkor leírják a problémát! fordítva ez sajnos nem annyira igaz, nem sokan keresgetnek fórumokat csak azért, hogy leírják a pozitív tapasztalatokat! olyat sem írtam, hogy csak veled van gond, természetresen másoknál is van/lehet probléma - más kérdés, hogy valós szolgáltatós hiba, vagy csak felhasználói hiba; hardveres vagy szoftveres eredetű, hibás hardver, vagy egyszerűen csak húzós torrent öli a netet...stb!
persze én részint elfogult vagyok, hiszen több éve elégedett upc ügyfél vagyok, ellenben vannak területek, ahol tudomásom szerint is elég gyakran problémás a upc szolgáltatása, ha ott kellene laknom, akkor vélhetően szitkozódnék, és lehetőség szerint biztosan más szolgáltató után néztem volna!
viszont elég sokszor megfordulok digi netes előfizetőknél is - például router beüzemelése, hálózat kiépítése miatt -, és bátran mondhatom, hogy a digi sem tökéletes, náluk is vannak olyan előfizetői végpontok, ahol egyértelműen a szolgáltató hibájából adódóan nem tökéletes a net, és egyenlőre nem tudnak/akarnak tenni ellene!
mint korábban is írtam; tökéletes szolgáltató sajnos nincs, és félek nem is lesz még egy ideig... -
válasz
Ferusz #13802 üzenetére
szerencsére nem mindenütt ilyen, és normálisan is tudnak hozzáállni a problémás dolgokhoz - főként, ha megtalálja velük az ember a megfelelő hangnemet...
a másik szolgáltató témájában írd le, hogy immár mennyire elégedett vagy, ellenben ott is találsz majd panaszkodó embereket, akik meg azon szolgáltató által nyújtott nettel nincsenek megelégedve - sajnos ilyen dolog ez, senki és semmi sem tökéletes... -
Jadro
veterán
válasz
Ferusz #13778 üzenetére
Neked már az is mindegy lenne ha a Digisek sáros cipőben szerelnének és megmagyaráznád hogy de olyan szépek azok a sárnyomok a szőnyegen.
Kicsit UPC fóbiád van.
Nekem az UPC-sek voltak rendesek. Az idióta TV előfizetésem áthelyezése miatt az utcáról behúztak kb 80 méter lengőkábelt oszlopokon az udvar hátuljában álló házba. Mindezt ingyen. A lakásban két helyre elosztották és még a cipőt is levették. Mondjuk asszem ezek alvállalkozók voltak csak.
De mindezektől függetlenül ha lenne nálunk digi, mennék hozzájuk.
-
-
-
Zoli1983
tag
válasz
Ferusz #13751 üzenetére
Szeva! Teljesen egyetértek veled! Ma voltam bent a UPC-nél, érdeklődtem azzal az akcióval kapcsolatban, amit neten hirdettek, miszerint ha feljebb módosítunk valamelyik csomagon, akkor olcsóbb lesz a net - nem 6500 ft, hanem 5000 ft-, alapkövetelményként írták a digitális UPC tv-t -ami jelenleg is van nekünk-. Az ügyfélszolgálatos azt mondta erre, hogy ez nem így van, hanem úgy hogy mindent felfelé kell módosítani, a digitális tv-t is, hiába benne van az alapkövetelménybe!!! Egyúttal bejelentettem, hogy folyamatosan szakad az internet, van amikor 10 percen belül kétszer is! Az volt erre a válasza, hogy újra kell indítani a modemet! Könyörgöm, most akkor mindig ki-be fogom húzogatni azt a sz*r modemet??? Hihetetlen! A tv-n is néha megáll a kép!
Kérdezte az ügyfélszolgálatis nő, hogy biztosan vannak-e ilyen problémák, mert ha kijön a szerelő és megállapítja, hogy minden rendben van, akkor nekünk kell kifizetni a kiszállási díjat! Azért ez már pofátlanság! Az ő szolgáltatásuk a szar és még én fizessek azért, mert hajlandóak kijavítani? Októberben lejár a hűség hála Istennek, addig leszek UPC-s, elegem van ebből a szemét, aljas bandából!
-
Jadro
veterán
válasz
Ferusz #13752 üzenetére
Nem mindenkinél olyan szar az upci, függ attól is hányan nyomjátok a környéken. Nálam pl egész jó, néha persze vannak szarakodások, de elenyésző. Persze ha van Digi is, akkor nem kétséges a választás.
A hozzászólásaidat meg tudod szerkeszteni 5 percen belül, a moderátorok nem szeretik a hozzászólás vadászatot.
Aktív témák
Hirdetés
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- DUNE médialejátszók topicja
- Milyen okostelefont vegyek?
- Bevonják az AI-t az atomreaktorok építésébe
- Sweet.tv - internetes TV
- 6 év biztonsági támogatást ígér a Motorola
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen egeret válasszak?
- E-roller topik
- További aktív témák...
- Dell Latitude 7390, 13,3" FHD IPS , I5-7300U CPU, 16GB DDR4, 512GB SSD, WIN 11, ( olvasd végig )
- Acer PREDATOR HELIOS NEO 16 / i9-14900HX / RTX 4070 (140W) / 1 TB SSD / 240HZ
- Topping A70 Pro fejhallgató erősítő
- Topping D70 Pro Octo DAC
- Egyedi PC összeszerelés Tökéletes színséma, prémium kábelmenedzsment, alkatrészfestés!
- DDR5 8/ 16/ 32GB 4800-5600MHz SODIMM laptop RAM, több db- számla, garancia
- 120 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!)
- LG 65C2 - 65" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
- Csere-Beszámítás! Asus Rog Strix GTX 1080Ti 11GB GDDR5X Videokártya!
- MacBook felvásárlás!! MacBook, MacBook Air, MacBook Pro
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest