Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Wans

    aktív tag

    válasz boogie84 #3539 üzenetére

    Eddig is az összes cod-ban többségében voltak azok szerintem, akik egy objective játék módban inkább tdm-eztek. Ezért szerettem anno csapatban tolni, mert mindig mind a 6 fő ment a zászlókra (ja és, ha veszítésre álltunk akkor sem rage quiteltünk ki). Ez nem újdonság a codban. De játszottam BF-el is (nem szidom, nekem tetszett és toltam azzal is, de nekem cod most jobban tetszik) és ott is azért volt, h sikerült olyan csapatba kerülnöm, hogy mindenki mindent csinált, csak zászlóra alig ment valaki, a 32 fős csapatból rajtam kívül még ketten. Az emberek ilyenek. Többségnek az a győzelem, ha másik játékost lelövik és ennyiből áll nekik az egész. Nyilván azért jönnek sokan objective játékmódra, mert annak hosszabb a játék ideje, valamint az elfoglalandó pontok vonzák az embereket, akiket le lehet puffantani könnyen. Sztem ez a 2 fő ok.
    DOM-ban is pl az a csapat szokot nyerni, amelyikbe a gép több olyan embert besorsol, aki a zászlóra megy (az a kb 2-3). Egyébként azzal nem értek egyet, hogy az szokot objective játékmódban az első lenni, aki csak killezik. Nekem pl DOM-ban hulladék sz*r statom szokot lenni (nagyon nehezen érem el az 1 vagy annál nagyobb K/D arányt) és mégis legtöbbször 1500-2000 ponttal több szokott nekem lenni annál, mint aki csak killezik.
    Egyébként én így most már, hogy belenyomtam barrack szerint kb 1 nap 15 óra játékot azon a véleményen vagyok, hogy olyan sokan azért az átlagosnál nem kempelnek többen. Inkább a pályák tervezése az, ami miatt egy tapasztaltabb játékos többet hal meg az átlagnál, és a szerényebb képességű is hozza majdnem ugyanazt a szintet. Lásd, aki FFA-zik nézzétek meg, hogy milyen szoros meccsek szoktak lenni rendszeresen. Én pl a top3-ba alig tudok beférni pedig még a WW2-ben is 10-ből 8-9 meccset 2+ K/D aránnyal hoztam. 2+ K/D aránnyal pedig szintén alig nyer valaki itt. (Ez mondjuk köszönhető annak is, hogy a Dead Silence nem perk, hanem egy újratöltődő f@szság lett, amit ha lelőlenek el is vesztesz.) Egyszerűen egyik mapon sincsen olyan hely a pályán, hogy ha elindulok valamerre, akkor azon az úton minden egyes támadási irányt le tudjak fogni. Erre az átlag tapasztalt játékosnak nincsen kapacitása, mivel hátul nincsen szeme (valamint nincs akkora skillje, mint mondjuk egy shroudnak). Így aki megy előre szinte 90%, hogy van legalább 2 olyan irány, amit nem tud lefogni. Még aki tök béna annak is baromi egyszerű azt lelőnie akinek a háta mögé került, vagy csak nem abba az irányba néz, ami ezeken a pályákon nem bonyolult. Érdemes lenne összehasonlítani ezeket a pályákat a régiekkel (értsd cod4, mw2) olyan módon, h pl egy térkép véletlenszerű pontján hány helyről tudnak lelőni. Nekem az a jóslatom, hogy ha hoznak be régi pályákat, ott azért helyre fog állni a világ rendje. ;] De ettől függetlenül én ezzel is ki vagyok békülve. Vmint vki említette, hogy milyen rossz, hogy a hozzánk hasonló képességű játékosokat keres és dob össze. Én ezzel nem értek egyet. Egyrészt nem fair olyannal szemben, aki gyengébb, mivel akkor annak sem lenne semmi sikerélménye. A másik meg, hogy nekem így van kihívás benne. Ahhoz nem kell nagy tudás, hogy lefarmoljam a gyengéket...

Új hozzászólás Aktív témák