Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Aprósólyom

    addikt

    Ez az ötlet egyenlő a szar elfedésével.

    1. Egyrészről a modortalan idióta ügyfeleket ki kell nyomni és lejátszani nekik egy üzenetet, ami megérteti velük, hogy mire való az ügyfélszolgálat és nem egyenlő a saját kutyájával.
    2. Másrészről aki telefonos ügyfélszolgálatosnak áll, annak igenis kötelessége tanulnia ügyfélkifogás-kezelést, felháborodott ügyfelet kezelnie. Akinek ember utálata van, ne menjen ilyen szakmákat űzni.

    Amúgy nem dughatja az emberiség a fejét a homokba, hogy mától letagadjuk az érzelmi mivoltunkat. Ha ez egy trenddé válna, az egyenes útja lenne az általános EQ elcsökevényesedésének, amiból amúgy sem áll jól a modern társadalom. Inkább fejleszteni kellene, nem pedig elhanyagolni.

Új hozzászólás Aktív témák