Aktív témák
-
andorpapa
őstag
Köszönöm mindenkinek a segítséget, azt, hogy ilyen bőkezűen elhalmoztatok megoldás-hegyekkel. Jó arcok járnak ide a PH!-ra, én mindig is mondtam...
-
andorpapa
őstag
Néztem én is neten, nagyon durva dolgok vannak, de itt most tényleg egy nagyon alapszintű cucc kellene. És az a baj, hogy nem vagyok biztos abban, hogy burjánzanak a sejtek, szóval elég zizin jelenik meg az egész. Ha van valami C fordítód, akkor fordítsd le, nézd meg te is:
#include <stdio.h>
main () {
int screen[80][25];
int x,y,szsz;
for (y=0; y<=24; y++)
for (x=0; x<=79; x++)
screen[x][y]=0;
screen[10][11]=1;
screen[10][10]=1;
screen[11][10]=1;
screen[12][10]=1;
screen[12][11]=1;
do {
for (y=0;y<=24;y++)
for (x=0;x<=79;x++)
if (screen[x][y])
printf(''x'');
else
printf('' '');
for (y=1; y<24; y++)
for (x=1; x<79; x++) {
szsz=screen[x-1][y-1]+screen[x][y-1]+screen[x+1][y-1]+screen[x-1][y]+screen[x+1][y]+screen[x-1][y+1]+screen[x][y+1]+screen[x+1][y+1];
if (szsz==3)
screen[x][y]=1;
else
screen[x][y]=0;
}
} while (1);
printf(''\n'');
} -
andorpapa
őstag
Nos?
-
andorpapa
őstag
Illetve történik valami, felfelé vándorolnak, de nem vagyok benne biztos, hogy ezek tényleg vándorolnak. Szóval nem is tudom. Valami látványosabbra lenne szükség.
-
-
andorpapa
őstag
Tutira tud valaki segíteni!
-
andorpapa
őstag
Nem hagyom elsüllyedni...please help.
-
andorpapa
őstag
Tudom, nem illik ilyen gyakran UP-polni, de tényleg baromira sürgős, és a topicot meg törölni fogom, ha születik megoldás (tehát nem a hozzászólások számára utazom
).
-
andorpapa
őstag
Életjátékot kellene csinálni C-ben, úgy, hogy csak a while és a for ciklust lehet használni. Bemásolom ide a szabályt, és az alapját a programnak.
SZABÁLY:
Készítsen C nyelvű programot az életjáték szimulálására. A program működjön a következő szabályok alapján:
1. A játékot négyzethálón játszuk, amelyben minden egyes sejt életben van vagy halott.
2. Minden generáció állapotát az előző generáció állapotából számoljuk a 3. és 4. szabály alapján.
3. Az élő sejt életben marad, ha a szomszédos cellákban (az átlós szomszédokat is figyelembe vesszük) 2 vagy 3 élő sejt található. Ellenkező esetben a sejt elpusztul.
4. A halott sejt helyén élet jelenik meg, ha pontosan 3 élő szomszédja van.
Az eddigi program:
# include <stdio.h>
main () {
int screen [80][25];
int ,x,y,szsz;
for (y=0; y<=24; ++y)
for (x=0; x<=79; ++x)
screen[x][y]=0;
for (y=10; y<=12; ++y)
for (x=39; x<=41; ++x)
screen [x][y]=1;
for (y=0;y<=24;++y)
for (x=0;x<=79;++x)
if (screen [x][y])
printf(''x'');
else
printf('' '');
printf(''\n'');
}
Nos, ebbe kell valahogy beleerőszakolni a következő sorokat is:
szsz=screen[x-1][y-1]+screen[x][y-1]+screen[x+1][y-1]+screen[x-1][y]+
screen[x+1][y]+screen[x-1][y+1]+screen[x][y+1]+screen[x+1][y+1];
if (szsz==3)
screen[x][y]=1;
else
screen[x][y]=0;
A működő programban mozogni kezd a sejthalmaz, tehát minden körben újabb sejtek keletkeznek. Az egyetlen probléma, hogy nem tudom, hova és hogyan kellene berakni az szsz változót, hogy valóban működjön a dolog.
Segítségeteket előre is köszönöm.
Aktív témák
Hirdetés
- BenQ PD-2700-U Monitor - Designer 4K 27"
- iKing.Hu - Apple iPhone 13 Pro Max - Graphite - Használt, újszerű
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T480s - i7-8GEN I 16GB I 256GB I 14" WQHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 14400F 32/64GB RAM RTX 5060Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- VÉGKIÁRUSÍTÁS - REFURBISHED - HP Elite / ZBook Thunderbolt 3 docking station
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged