Új hozzászólás Aktív témák
-
Canela88
újonc
Köszönöm, meg is értettem a stepsTaken lényegét.
int sum = 0;
int stepsTaken = 1;
for (int i = 0; i < myVector.size(); ++i) {
for (int j = 0; j < myVector[j].size(); ++j) {
if (stepsTaken % 2 == 1) {
sum += myVector[j];
}
stepsTaken++;
}
}
std::cout << sum << std::endl;most ez a kód, és nem megy... 29-t ad ki. stepstakent is felvettem 1-re, mert úgy tűnik logikusnak. de mindhiába...sehogy sem akar 30 lenni..
-
Canela88
újonc
Ne haragudj nem értem, hogy honnan tudná, hogy mi a pozíció és nem is jön ki. A vektornak meg kell adjam az i indexét is, mert különben pirosan feszít itt nekem.
Nekem főleg most a megértéssel van a problémám.int sum = 0;
int position = 0;
for (int i = 0; i < size; i++) {
for (int j = 0; j < size; ++j) {
if (position % 2 == 0) {
sum += myVector[j];
position++;
}
}
//sum = myVector[0][1] + myVector[1][0] + myVector[1][2] + myVector[2][1];
}ezt írtam. Jó ez így egyáltalán?
-
doc
nagyúr
egyreszt mert az a felveteseddel ellentetben rohadt nagy
masreszt meg az tanulni nem igazan jo, inkabb referencia, ha szeretned az alaptudast felboviteni, akkor rengeteget kell olvasnod belole hogy tenyleg belemelyedj. igaz, abban a konyvben minden benne van amit a C++ -rol tudni kell/lehet
a Linuxos vonatkozas megint mas, ez nem a nyelvtol fugg, hanem attol hogy milyen headereket/libeket hasznalsz. a hasznalt eszkozoket jol megvalogatva nem kell foglalkoznod azzal, hogy milyen OS van alattad, az en Qt-s es SDL-es programjaim platformfuggetlenek, az SDL-es jatekomat leforditottam mar pl. IRIX-re (Silicon Graphics) es WIZ-re (ARM procis jatekkonzol) isegyedul akkor kell komolyan foglakoznod a nyelv es az OS kapcsolataval, ha rendszerszintu fejlesztesben gondolkodsz (pl. kernelmodulok, driverek, stb), errol is van szakirodalom
-
doc
nagyúr
idehaza? vannak konyvesboltok (pl bookline talan) akik kulfoldrol hoznak be konyveket
de ha gyorsan kell, akkor marad a letoltes elektronikusan...
nem konkretan C++, de C++-os Qt programozasrol van ingyenesen elerheto konyv (pontosabban az elso kiadas letoltheto, a masodik csak papiralapon erheto el legalisan), valahol a Qt oldalan meg is van ra a link -
bdav
őstag
szerintem nem tudsz lényegsen jobbat alkotni ennél (üres függvények irkálása sztem elfogadott OO világban). Hatékonyság szempontjából ez nem rossz azért
alternatíva hogy csinálsz egy getType() jellegű virtuális függvényt, ami 0t ad vissza síkra, 1et gömbre mondjuk, és ha gömb akkor castolsz és hívsz gömb függvényt. Ez a rondábbik opció, és lassabb is valamivel.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Nyaralás topik
- Macska topik
- bambano: Bambanő háza tája
- Macron betiltatná az EU-ban a közösségi médiát a 15 év alattiaknak
- Nem várt platformon a OnePlus Nord 5
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Tőzsde és gazdaság
- További aktív témák...
- Telefon Felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series X 1TB SSD fekete játékkonzol extra kontrollerrel dokkolóval
- LG OLED Televíziók: FRISS SZÁLLÍTMÁNY -30%
- Apple iPhone 15 Pro Max 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged