- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iOS alkalmazások
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Célkeresztben az OnlyFans, amiért pornót nézhetnek a gyerekek
it Az életkorhitelesítési intézkedések miatt kezdenek vizsgálatot a britek az OnlyFans ellen.
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
válasz #32839680 #64 üzenetére
3x ültem eddig Dacia Spring-ben és minden alkalommal sokkolt, hogy mennyire szutyok autó. Nevetséges menetteljesítmény és hatótáv buta futómű pocsék fékek minden kátyúba beleeső babakocsi kerekek kényelmetlen ülések rossz üléspozíció, az utolsó porcikájáig végtelenül igénytelen kívül belül. Elképzelni nem tudom 2023-ban miért szívatja magát valaki egy ilyen vacak autóval. Ha új autó kéne hamarabb vennék egy fapados alapmotoros swiftet 6 millióért mint ezt a vackot 10-ért. Használtan 10millióért újszerű nagyon keveset futott, 1-3 éves, egy gazdás ev-t lehet kapni nem ilyen pudva szar dácsiját.
-
8th
addikt
"a legolcsóbb autó milyen legyen? A legolcsóbb új elektromos autó."
Azért 9 millió forintos alapárért szerintem teljes joggal elvárható, hogy 2023-ban egy új autó ne egy 10+ éves használt i-MiEV/iOn/C-Zero szintjét nyújtsa. Valójában minőségérzetben összeszerelési minőségben még ezekhez sem ér fel a Spring annyira rámentek az olcsóságra. Ennek ellenére baromira nem olcsó sőt a lehető legrosszabb ár/érték arányú villanyautó a jelenlegi kínálatból.
-
8th
addikt
Műszakilag lehet de a Spring-el ellentétben abban el lehet férni aránylag normális beltere van kényelmesebbek az ülései jobb a rugózása jobb a zajcsillapítása egyszerűen autószerűbb. És nem kerül kétszer annyiba mint a dacia. Ettől függetlenül leaf pont ugyanúgy nem kéne mint egy spring.
+ #93: Hogy lenne már mindegy a helykínálat? Lehet, hogy te szeretsz nyomorogni egy autóban de a többség nem. Attól mert egy autó városi kisautónak készült még nem kell belül is fájdalmasan szűknek lennie. Ott az ötajtós e-up. 175-176cm vagyok és elférek magam mögött. Oké, nem keresztbe tett lábakkal terpeszkedve de nem is fájdalmas hátul ülni benne. 40-50 kilométerre bármikor beülnék magam mögé. Az ajtónyílás szűk mint az állat de ha belapátoltad magad onnantól egyáltalán nem vészes a helyzet. És városi kisautó az is.[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
"Megnézted az aktuális Leaf árlistát? De, kétszer annyiba kerül, mint a Dacia." Megnéztem. Nem, nem kerül a duplájába. A fapados Spring ezer forint híján 8,80 M Ft. A fapados Leaf 13,5 M Ft tehát a Nissan csak 4,7 M forinttal drágább mint a Dacia és nem 8,8 M Ft-al. Ha az elérhető legdrágábbat veszed mindkettőből akkor 9,8 M Ft-ra és 18,6 M Ft-ra módosulnak a számok. Akárhogy számolom ez sem a duplája. És itt már olyan extrák lesznek a Nissanban amiről a román csodafegyver még csak nem is hallott. Amúgy egy pici olcsó vegyesben 4.8-at fogyasztó Spring méretű autóm van, de méretben a másik autóm sem sokkal nagyobb nála. Konkrétan leszarom, hogy miben ülök nem kell kompenzálnom semmit.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz forumpista #157 üzenetére
"akkoriban meg egy dizel Passat siman elment felmillio kmert is". Ma is. Pl. itteni ex-fórumozó 500k-t futott B8 passattal taxizik a fővárosban. A régen minden jobb volt hoaxnak nincs semmi alapja. A mai modern motorok minimális karbantartással pont ugyanúgy elfutnak a végtelenségig mint az ezredforduló környékén készültek miközben sokkal erősebbek takarékosabbak és tisztábbak is lettek.
-
8th
addikt
válasz forumpista #168 üzenetére
Ez a komment nettó baromság az utolsó betűig.
-
8th
addikt
válasz forumpista #170 üzenetére
Ja, ha a mindenható totálkár megírta akkor biztos úgy is van. Vagy nem.
-
8th
addikt
válasz forumpista #190 üzenetére
Szuper. Még valami hozzáfűzni való azon kívül, hogy besértődve vallásosan mantrázod, hogy mindenki hülye csak te vagy helikopter és, hogy vegyünk N-es BMW-t meg Prince motoros Mini-t? Apropó, az megvan ugye, hogy anno a Novoth Tibi is vett magának Prince motoros Cooper S-t ami amúgy egy baszott jó kis kocsi amit parádésan jó vezetni? Írjál már rá facén, hogy micsoda egy hülye és nem is ért hozzá. Bezzeg te aki magabiztosan megmondja a tutit egy féligazságokkal teli hiányos, ám általad szentírásnak tartott tc cikk alapján amit a Vályi Pista fordított le cseh nyelvről tehát még csak nem is a totalcar szerezte csupán leközölte. Akkora 'szagértők' ültek a tc-ben akkoriban, hogy pont elfelejtették megemlíteni a 2.0 PD motor egyik legkritikusabb hibáját mégpedig a hajtórúd csapágyazási problémákat és az ezzel szorosan összefüggő hajtórúd csavar szakadást. Random futásteljesítményű példányoknál a legváratlanabb pillanatban előjel nélkül kinéz a hajtórúd a blokk oldalán. Erről a hibáról elfelejtettek beszámolni pedig eléggé ismert probléma azok előtt akik VAG konszernes autók javítására vannak ráállva. Gondolom sok kétliteres tdi-t építettél már újra emiatt a hiba miatt vagy csapágyaztad meg megelőző jelleggel. Ja, hogy most hallasz először a problémáról mert az irigy tc nem osztotta meg veled az infót? Értem.
Egy szónak is száz a vége. Megdolgoztál érte, gratulálok! 🤡
-
8th
addikt
válasz nincsnév007 #200 üzenetére
4,5M-ért egy jó ajánlat volt de most a duplájáért egy rossz vicc. 20 éves swiftet 60 ezerért veszel nem 6 millióért.
#207: Kevés pénzért? 8,8millió a legolcsóbb Spring. Egy 21. századi trabantért az nem kevés pénz. Annyiért azért autót is kapni még most is. Nem elektromos. És? Kit érdekel?
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
Próbáltam. Semmivel nem ad többet egy belsőégésű automatánál. Nincs motorhang cserébe a menetzaj a gumik hangja rossz úton a futómű dübörgése és minden egyéb zaj sokkal zavaróbb mint egy belsőégésűben aminek van egy alap motorzaja. Utcán nyugodt stílusban a párom szerint kifejezetten papásan vezetek így az elektromos autó jó gyorsulása sem érdekel egyáltalán. Ha gyorsulgatni akarok átgurulok lacházára.
-
8th
addikt
"Teslavarázsló szerint az új autókból már nem fog tudni megélni, és a minőség is sokat javult."
Hát... azért az "vicces" lehetett amikor egy Model Y-ban menet közben a kezében maradt az embernek kormánykerék miközben ott ült a családja az autóban. Ez egyszerűen elfogadhatatlan, ilyen hanyagságra egyetlen gyártónál sem volt még példa. Ha rendszeresen beleizzadsz hámlani kezd a műbőr üléshuzat. Eleinte azt gondolták szimpla user error és a hülye biztos lekezelte valamivel ami megmarta az üléshuzatot. Aztán kiderült, hogy korábban több tulajdonos beleszaladt ebbe csak azok nem kaptak ilyen publicitást. A legjobb ezen nagyon röhögtem: friss hír, hogy a merci hazai pályán nyomta le a teslát mint a bélyeget. Bizonyos útszakaszokon engedélyezték a teljes önvezetést számukra, míg a teslának nem. Hiába na, a Tesla egy vallás. Hinni kell a termékben legyen az bármilyen hullámzó minőségű is. Dehát a vallási fanatikusok már csak ilyenek. Sima orosz rulett. Ha szerencséd van jó autót kapsz tőlük a pénzedért ha nem akkor egy széthulló problémakupacot. Pazar. Tesla 2023.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
Aha, mert az úgy megy, hogy fogod és lefizeted az "usa hatóságokat" (jelentsen ez bármit) és onnantól bármit megengednek. Imádom az ilyen teljesen elvakult tesla szektás fanboyokat mint te (+ Noukoum kollégád). Szórakoztatnak. Kitaláltok és leírtok bármit legyen az bármekkora ökörség csak a kis kedvenc becsületén nehogy csorba essen. lol
#332: Azaz! Előbb kattintásvadász cikkeket íratnak majd lefizetik a hatóságokat, hogy sunyin így előzzék be a teslát. Most aztán jól leleplezted őket! Ez itt a Faceplam smiley helye.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
Az a hetes újfent kiégette a retinámat de ázsiában főleg kínában az ilyen kretén dizájnra gerjednek.Nem hülyék dolgoznak a bajoroknál felmérték mire van igény és fizetőképes kereslet és azt gyártanak. Olyan ez mint az első generációs X6. Számomra a mai napig a legundorítóbb bmw ever de eladások szempontjából kifejezetten sikeres modell volt. Amúgy vannak még mindig szép bmw-k. Ott a 4-er kupé [link]. Számomra az a tökéletes kupé/GT forma [link]. Még a véleményes orr-rész is jól áll neki. Közel tökéletesek az arányai, az első-hátsó túlnyúlás, a tengelytávja, a kerék méretei a karosszériához viszonyítva. A hátulja kifejezetten állatul néz ki. [link] Sosem lesz rá pénzem.
-
8th
addikt
válasz forumpista #382 üzenetére
Azt én mondtam nem ő, de nem így és nem azt amit te állítasz. Picit szelektív már az a memóriája pista bátyám? [link]
[ Szerkesztve ]