Hirdetés
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
SMITE 2 - Napokon belül indul a zárt alfa teszt
gp Több mint egy tucat karaktert próbálhatnak ki a szerencsésebbek, a teljes listát a május első napján esedékes streamben árulják el.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Drago1
tag
válasz duracell89 #56249 üzenetére
F 30. 18 coll ig nem igazán érezni a defektűrő különbséget a simahoz képest. E szériában viszont nagyon.
-
BeZol
őstag
válasz Drago1 #56252 üzenetére
Az 5GT-re a kövi garnitúra (vagy már most a téli) sima gumi lesz. Majd élménybeszámolok, ha ott tartok (19"), mert a mostani defekttűrő.
Hát igen, a mini 2004/05 havi (volt), az E93 pedig 2008/05 havi, és mindkettőn sokat javított a sima gumi, de akkor ezek szerint F-szériától már édesmind1. -
Puma K
veterán
Helló!
Egy 2001 facelift-es E39 520i 170LE-hez főként városi, de heti 1-2 nap 2-3 alkalommal autópályás (oda-vissza ~140km) használat mellett milyen olajat javasoltok?
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
válasz dellfanboy #56257 üzenetére
Tehát a Castrol 5W-40-nél (avagy Castrol MAGNATEC 5W-40) érdemes maradni?
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Drago1
tag
Egy ipse most ecsetelte hogy a Bosch szervizben 260 ezer Ft ért, n47d20 18d f30 kicserélték neki a vezérlést motor kivétel nélkül és hogy még a kipufogót is meg kellett bontani hogy hozzá férjének.
-
Chrys_
addikt
Ez már nagyon égő: [link]
Én ma adtam le az autót EGR-hűtő cserére
[ Szerkesztve ]
-
Beerwolf
senior tag
Sziasztok,
Lehetőségem van egy 2012.4. havi forgalombahelyezésű E90-es 318d BMW megvásárlására.
Motorkód: N47D20C
Futott km: 112.765
Ár: 2 422 000 HUF
Viszonylag fapados kivitel, de azért digitklíma, tempomat, tolatóradar van benne.Két kérdésem lenne:
- Mennyire jó vétel ez ennyiért?
- Aggódni kell a motor miatt? Itt azt írják, hogy: "Különösen a 2009 októberéig gyártott típusokat érinti a probléma, de a 2011 márciusáig gyártott autóknál is gyakori gond."
A rendszám lekérdezés alapján 2012 a gyártás éve. Akkor ebben már kijavították a hibákat? -
Beerwolf
senior tag
válasz molnarpeter #56269 üzenetére
3-5 évre és mondjuk 200 ezer km-ig.
-
Chrys_
addikt
válasz CharlieDrop #56271 üzenetére
EGR hűtő kicserélve, nem volt probléma az elzárt szelep és a lehúzott csatlakozó 😁
-
simii16
aktív tag
Üdv Mindenkinek!
Olyan kérdésem volna, hogy mennyire normális, hogy klímát bekapcsolva a ventilátor zaja egy felszálló repülőgép hangjával vetekszik?
Lenne egy rövidke videó is róla. Igaz nincs mihez viszonyítani és nyilvan túloztam is, de zavaróan hangosnak találom. Felülmúlja a forgalom többi résztvevőjét.. -
negro
őstag
Na ezen is tul vagyunk. Gyertya csere. Trafora is raneztunk ... 2polusu Baru kerult bele. 70 ezret kene birnia. Allitolag a mostani Bosch es NGK -ak tol jobb mostansag. A gyari BMW / NGK durvan 100e km birt ami benne volt, szoval aki gyariban gondolkozik az igy szamoljon, kb. erre a futasra szamithat az atlag 40-50e km-es gyertyakhoz kepest. Most nagyon szepen jar.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Chrys_
addikt
válasz CharlieDrop #56275 üzenetére
Nem kötöttek bele, csak feljegyezték a munkalapon, hogy nem szériaállapotú az autó
-
H.Ezredes
őstag
válasz Chrys_ #56276 üzenetére
A 390Le szerintem teljesen széria... Éppen készül egy paripa ugyan azzal a motorral ami neked van kap egy downpipe-ot is mellé. Cooler upgrade is tervbe van de most a gyári coolerrel kapja meg a STAGE 2-őt. Szokásos kör persze előbb meglesz. váltó olaj csere szívósor tisztítás hengerfej koksztalanítás hűtőkazetta takarítás sőt klímahűtőből újat kap mert az se volt 100-as.Ha minden jól megy 420Le környékén lesz.
(#56280) Drago1
Nála nem tud kigyulladni így az autó. Tavaly mikor csináltuk el volt durranva az EGR így azonnal kellett a megoldás egy jó bontott lett felrakva. ( visszahívás ekkor még nem volt az autóra ) Ekkora ki lett takarítva a szívósor is hűtőkazetta stb és kapott egy STAGE 1-et megy egy EGR OFF-ot. Mivel azóta lett visszahívás a kocsira bejelentkezett és gond nélkül kicserélték neki egy újra
(#56268) Beerwolf
4 hengeres N47-es motorokon ~150E Km környékén ajánlott a vezérlést cserélni de 200E Km felett minden méter ajándék. Fapaddal 2,4 nekem nem hangzik olcsónak.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Chrys_
addikt
válasz Drago1 #56280 üzenetére
Kilyukadt az eredeti, azt tavaly Ezredesék kicserélték, és ott el is lett zárva a szelep. Akkor nem volt benne a "csereakcióban" (nem volt hivatalos visszahívás BMW részéről még), viszont most már rendes visszahívás van és itt kb. minden F10/11 tulaj megkapta/megkapja a levelet (így én is), és kicserélték, amire tavaly cseréltük Bizonyos gyártási dátum előtti összes EGR hűtőt érinti az akció. Most nem volt elvileg semmi baja, de ha az alkatrész nincs kicserélve, akkor a biztosító (casco) beleköthet káreseménykor.
Több "csere" volt a szövegben, jobban már nem tudtam szűrni
-
Chrys_
addikt
válasz H.Ezredes #56281 üzenetére
Az
Kérdezték is előtte, chipelve van? Mondom semmi hardware-s változtatás, "csak" a motorvezérlő lett átírva
Szóltam nekik előre a lehúzott EGR szelep kábel miatt és úgy is akarom visszakapni, és amikor elhoztam az autót, ugyanúgy le volt húzva, csak ugye pár hibakód lett a tárolóban, amit később én magam töröltem. Minden szuperArról a hűtőcseréről majd beszéljünk valamikor, mert már ajánlották mások is. Stage 1 fölé viszont nem hiszem, hogy valaha is megyek, mert már ezt is elvileg itt be kellene jelenteni, de...
Amikor elhoztam az autót, akkor meg megdicsérték az egyéb átépítéseket, mint pl. a G30 navit az ATM-mel együtt (RTTI, időjárás app, remote cuccok telefonról), mert ilyen jót itt még nem láttak, hogy mindenféle hibakód nélkül minden működik Láttak már sok dolgot, de ez a legjobb. Már írtam is a mesternek, aki csinálta
[ Szerkesztve ]
-
windlord
őstag
N47 motornál (e91, 318d, 143le) mi az ajánlás a km -el utáni szervizintervallumra?
A lánc okés, hogy 150-200.000 km közt legyen.
Olyan szerencsés vagyok, hogy az én autóm a 58.000 km van. Próbalnék vigyázni rá.
-
Anaren91
senior tag
Olajcsere a legfontosabb. Max 10000-ként cserélj olajat meg szűrőt. Ha automata váltó olajat is 50-60k után cseréld le. És minőségi olajat tegyél bele ne Auchanos ócsót mert jó az.
[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Anaren91
senior tag
válasz windlord #56286 üzenetére
Én most vagyok olajcsere előtt, a Motulnál raktam le végül a voksom.
A vezérlés cseréről meg majd az okosabbak többet mondanak, N47-en hátul van a lánc, álltalában az egész motort kiemelik, egy szervízt találtam aki írt árat, ők 2-4 munkanapot írtak kb 350-400k anyagokkal.[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
negro
őstag
Bosch -t nagyon szidtak semmit nem birnak. Azert az NGK-at meg lehet meg venni. Azt is akartam bele tenni csak nem a gyari BMW -tol most. Azert nem az kerul bele mert kb egy arban van a Beruval de az tobbet birhat. Trafok is M52, 54-nel gyarilag Beru vagy Bosch azt hiszem. Hozzateszem a gyaritol en elvartam volna min 120e km-ert bar a 100 se rossz.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Anaren91
senior tag
Sziasztok,
Tud valaki esetleg magyar boltot, ahol tudnék olyan festéket venni, ami gyárihoz hasonló "gumis " bevonatot képez a felületen? Arról a panelről lenne szó amiben az ablakemelő kapcsolói vannak az e60-nak. Pár helyen elkezdett felválni, és ha tudnék színben azonos festéket venni akkor lefesteném és nem vennék új panelt.MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Anaren91
senior tag
válasz molnarpeter #56291 üzenetére
Igen, azt tudom, hogy lehet kapni PlastiDip-et, de színazonos kellene. Amazonon találtam: [ColorBond] néven, de már nem árulják... néztem már mindenhol de nem találk egy céget se aki ilyet árulna.
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Chrys_
addikt
Jó dolog a vészhelyzetben fékező asszisztens, ma megmentette az autót, ha már a sofőr bénázik Először fordult elő, ahol tényleg kellett a funkció, nem pedig valami parkol autóra reagált.
-
Chrys_
addikt
válasz FIREBLADE78 #56294 üzenetére
Ez nem rángat semmit. A kormányzás rásegítés csak autópályán 60kmh-ig lehet aktív. Amiről írtam, az csak fékez.
Enélkül már nem veszek autót.Azt a buszt 180-nál már a szél rángatja
Bent van az NBT 2 EVO ID6:
[ Szerkesztve ]
-
Chrys_
addikt
válasz FIREBLADE78 #56296 üzenetére
Nem, ez egy átépítés. Bene van gyárilag is, de az csak 2 színű volt, és a fényerőssége sem valami jó. Fel lehet turbózni másik fényforrással, de inkább LED-szalagos megoldás került bele (ajtónként egyedi vezérlőegységgel) a fényvezetős helyett, sokkal jobb. Egyetlen hátrány az egyedi távirányító, de a ki-/bekapcsolást az autó végzi, a távir csak a beállításhoz kell (fényerősség/szín/automata mód, ez esetben sebesség is).
Az F11 270-nél is stabil
[ Szerkesztve ]
-
Puma K
veterán
válasz Puma K #55475 üzenetére
"Az autó rendben volt 3 héttel ezelőttig amikor is elkezdte azt csinálni, hogy gyorsításkor, menet közben tempót tartva és lassításkor remegett menet közben az autó. Fékezéskor ez még jobban érződött.
A remegést utasként is lehetett érezni. Én meg főleg a kormányon és a váltón keresztül. Alacsonyabb tempónál városi menetelés közben kevésbé vagy egyáltalán nem érződött, de 90-100 felett és 170-ig bezárólag érezhető volt."
Azóta nem tapasztaltam a jelenséget mióta cserélve lett az elmúlt hetekben mind a négy féktárcsa és az összes fékbetét. Plusz a két hátsó rugó.
Hátha segít valakinek...
[ Módosította: Intruder2k5 ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Anaren91
senior tag
Sziaztok,
e60 sedannál előfordulhat olyan, hogy a csomagtartóban lévő tárgy akadályozza a csomagtartó nyitásák? Reggel betettem a csomiba egy dobozt, 10l motorolaj van benne, most este amikor meg akartam kivenni nem akart kinyílni a csomagtartó. Se a kulcson nyomva tartva a nyitást, se a benti se az ajtón lévő gombbal. A fülkében hallani egy halk "kattogást" amikor nyomom az ajtó nyitót, de nem pattan fel a csomiajtó. Arra gondolok, hogy gyorsításnál hátra csúszhatott a doboz és esetleg az támasztja ki az ajtót?[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
Új hozzászólás Aktív témák
- MotoGP & WSBK
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Yettel topik
- Steam Deck
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Bittorrent topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- További aktív témák...