- VoLTE/VoWiFi
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Netfone
- Nem megy az S25 Ultra 3x-os zoomkamerája sehova
- ReVanced patch-elt alkalmazások és Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Mobil flották
- Xiaomi Mi 11 - értékesített büntető
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Ingyenes az Epic Store-ban a Dragon Age: Inquisition – Game of the Year Edition
gp A fullos kiadás tartalmazza az alapjáték mellett az összes nagy DLC-t is.
-
Nem megy az S25 Ultra 3x-os zoomkamerája sehova
ma Ice Universe záfolja a minap felröppent híreket, marad a négy kamera.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
FIREBLADE78
addikt
Tegnap a szervizes főmufti: olajat azt úgyis 30k-nál kell cserélni, csak a fékolaj csere lesz nekem. ( Jót röhögtem magamban). Ő szemszögéből nézve biztosan tudja ( remélem),hogy nem jók ezek az intervallumok,de felsőbb utasítás azt mondja,hogy bezzeg ezt mond a vevőnek,akkor kénytelen így tenni.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
H.Ezredes
őstag
Nem nem szoktam külön szétszedni és még megzsírozni a görgőket. Toronycsapágyak, 1-1 lengőkarnak a gömbfejébe viszont előfordul meg itt-ott de külön a görgőt nem szoktam szétszedni és zsírozni
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Normál esetben egy ilyen készre szerelt görgőt nem fogsz szétszedni....
De mivel nem is szokott probléma lenni ilyen téren velük így igény se volt rá... ~5-8 év 100-150E Km alatt mindenképpen elkopik a műanyag görgő. Kiveri a zsírt csapágyas is lesz..... Tömködheted a forgás miatt kijön egy idő után meg kiszárad... De BMW-be nem szokott probléma lenni ezzel kapcsolatban
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
szimi57
őstag
Nekem az rémlik, hogy a higabb olaj könnyebben elszökik a réseknél, kopogósabb lesz, főleg nyáron. Lehet az játszik közre, hogy hideg motornál még nem alakult ki az alkatrészek között rendes tömitettség.
[ Szerkesztve ]
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
Carlytoo
aktív tag
Köszönöm szépen a válaszodat. Megmondom őszintén ,hogy mindig is tartottam ezektől a típusoktól. Viszont hozzáteszem, hogy az az 520d, amit néztem immáron 10 éve szerelőmnél van. (Nem a szerelőmnél van 10 éve, hanem 10 éve ő a szerelőm ) Soha nem csalódtam benne és soha nem vágott át. Meghalt a tulaja az autónak és így jutott hozzá. Magának csinálta meg, de neki van több autója és az asszony nehezményezi. Mindent kicserélt benne, ami problémás lehet (kormánymű, adagoló, komplett hátsó futómű ...stb...). Mentem vele egy próbakört és beleszerettem. Jelenleg egy Citroen C4 Pallas-om van és hiába újabb az autó nem is lehet hozzá hasonlítani. Lekérdezetten valós 240.000 km-el. Nagyon jó áron adná oda egy általam fél éve tett szívességért cserébe. A kettős tömegű lendkerék is hibátlan benne. Hozzá hordom amúgy is az autóimat, tehát ha valami lesz vele akkor ő tudja rögtön szervizelni. Amúgy én nagyon szervizbehordós fajta vagyok. Bármit meghallok vagy érzek azonnal viszem és emiatt nekem eddig az összes autóm hibátlan állapotban volt. Illetve még valami ami fontos. A kasznija hibátlan törés - és korrózió mentes.
[ Szerkesztve ]
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
Gsx-rr
veterán
Most biztos en leszek a szemet paraszt, de sajnos ilyenkor sem allunk meg es gondolkodunk ugy mint kene.
Ennel a balesetnel is lehetett volna tobb artatlan aldozat.
Nem alszentkedek , tegye mindenki a szivere a kezet hanyszor szegunk szabalyt es ezzel sodorjuk magunkat es masokat is veszelybe.
Tenyleg probaljunk tanulni az ilyen szerencsetlenul jart sracok esetebol.Mult het penteken szerencsen mult,hogy a baratom kiszallt a kocsibol, szembejovo benezte a kanyart es atsodrodott.
[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
Persze engem keress
(#52827) Gsx-rr
Ha szeretnél mérést elviszed előtte és utána oda ahova szeretnéd. De egyébként véleményem szerint és a nagyközönség szerint nem a papíron lévő számok a mérvadóak hanem az,hogy te mit érzel illetve mész 0-100 80-120 100-200 és 402m Ha ezek az adatok javulnak kocsitól függően több másodpercet úgy nagyon nincs is miről beszélni....Úgy gondolom,hogy aki versenyautó motorvezérlőket ír 0-ról az eléggé ért hozzá..
Pl Niesz Ferinek a versenyautóit
Bmw M3 GTR
Vagy ha esetleg mond valamit a Terror Benz
W210 100-200 7.89s
BMW LCI E60 535D SAT Stage1 DPF / EGR OFF 100-200 ~12,5sF01 760i ( 600Le ) gyári 100-200 ~10s Stage1 100-200 8s
stb stb De innen fórumról kérdezd meg a tagokat... Sokaknak megcsináltuk már az autóját meséljék el ők maguk....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Newlachka
őstag
igen jól áll neki a távolság
a 2 küszöb meg a két hátsó ív még várat magára,de idén az is meg lesz csinálva.
egy motorikus hibánk van még,hidegen csattognak a tőkék,remélem jövő hónapban oda jutunk,hogy megcsináljuk.@#54563 Sn00k: így is alacsonyak vagyunk szóval megszoktuk már,hogy a parkolóban kijebb kell állni,viszont ezzel a 225/40-nel nagy a hézag... lehet kellene bele egy normális motor(m43b19 van benne)?
-
negro
őstag
Ha'at... Mivel hazi orizetben mindenki, nagyon sok minden nem tortenik. Hozza teszem utobbi idoben en is eltuntem meg ahogy latom tobb regi motoros forumozo is az utobbi fel-egy evben... van ennek oka szeritnem de ez egy masik tema.
Szombaton meg volt a gumi a csere nyarira. En amugy ilyen esztetikai dolgokat csinaltam. Kis polir, itt-ott... festes! Raszantam magam es megcsinaltam, javitottam a gyari M elso lokos kozepso "szarnyat" . Belso takaritas, kapott uj valto es kezi szoknyat, gyari szabas minta alapjan. ~2 hete csomagter kabelkorbacs javitas. Se mikrokapcsolo se belso vilagitas nem volt. Elmeny volt ki nyitni valahogy mivel kulcsal nem tudom nyitni... (10 eve se tudtam) Illetve meg adta magat a vezeto ules, hatso tamla allithatosaga. Ules ki... szerencsere nem el tort, igy meg tudtam javitani.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
H.Ezredes
őstag
Az fikázza aki nem próbálta. Én anno sokat kerestem gumit ami számomra ár/ érték arányban megfelelő mivel 1 szezon alatt hátul 0-ra írom a gumikat és elöl is kb felére ( 10-15E Km ) Nekem a mintázata tetszett hívtam az itthoni forgalmazót és rengeteget beszéltem vele. Amit elmondott telefonba,hogy milyen lesz az úgy is volt.... Én nem csalódtam benne. E39-en ~15E Km-t használtam. elöl / hátul az volt és nagyon jól tapadt. Puha a keverék ezért kopik de tapad. Használtam városban / pályán. Nem átlagos felhasználás mellett persze..... Nekem soha semmilyen problémám nem volt vele. Nem éreztem soha,hogy nem fog a gumi vagy szar lenne.... Pedig folyamatosan kapta a padlógáz / padlóféket. lámpától-lámpáig nem kenődött nem fogyott el. Kanyarba is megfelelő volt. Esőben sem éreztem ,hogy probléma lenne vele ~200-akkal mentem vele esőben és tapadt.... Direkt 100-ról többször padlófékkel teszteltem,hogy áll meg és nem volt probléma vele. Most az E60-ra is azt vettem. 1500Km-t mentem vele és ugyan azok a tapasztalatok... E60 mondjuk erősebb mint az E39. Az E39 olyan ~ 270Le / 580Nm az E60 meg jelenleg ~370Le / 750Nm. E39-en hátul 265-öt volt az E60-on meg 245-van. Hátul nyilván a kisebb méret/több erő miatt jobban meg tudja tekerni a gumit is de még így is megbirkózik vele. Lámpától emelt fordulattal rajtolva simán hozza a 4,8-5s 0-100-at ( Contival ez ~5,3s volt persze akkor gyengébb volt a kocsi ) úgy,hogy nem mondanám,hogy szar.... X4 M40i-t lerajtolom az összes lámpánál kia stinger 3.3 biturbo-t is ( biztos számít az is ,hogy jót rajtolok és nem alszok be ). M4-el meg kb ~70-80-ig fejet mentünk utána erőből elment.... Autópályás magas tempót is bírja 250+ . Szóval minden körülmények között nálam helytáll és nem fáj ha az egész szettet évente újra cserélem. E60-at új continental conti sport contact 5-el vettem azok is nagyon jó gumik voltak szó se róla de ugyan annyi idő alatt 0-ra koptak hátul sőt még a blokkok is kiszakadtak belőle. Ugyan úgy ugyan ott közlekedek és nem igazán érzem,hogy kevésbé tapadna a Contihoz képest. Most sem a gumival magával van a baj hanem,hogy ekkora teljesítményhez azért nagyobb méret jobb lenne 275-re gondolok pl. Milyen féktárcsa ? Márkára gondolok. Én jártam ( de nem csak én ) már úgy gyári új BMW tárcsával,hogy ütött pár ezer Km után. Pedig minden ki lett cserélve. Fékcsövek fékcsúszkák fékrugó fékfolyadék féknyereg elpucolva kerékagycsapágy elpucolva ( hibátlanok ) Elöl az ÖSSZES lengőkar kicserélve gyárira és ÜTÖTT.... Elvittük felszabályoztatni és jó lett.... És ez egy F11-en amiben volt ~140E Km..... Sírt az ember,hogy porol a gyári betét mint az isten nyila... kb 25E Km alatt le is írta a betétet mondtam,hogy próbáljuk ki az ATE ceramic betétet ha gondolja. Beraktuk és azt mondja ,hogy jobb mint a gyári... Jobban harap és nem is porol... Érdekes ez is,hogy mi van a gyári tárcsával/betéttel amivel régen nem volt semmi most meg jönnek ilyen hitvány szarok is . De visszatérve a szabályzáshoz Általában segíteni szokott és utána jó szokott lenni. Amikor megvettem az autót akkor éreztem,hogy ráz a tárcsa elöl ezért rögtön meg is szabályoztattam. Azóta mentem ~20E Km-t el is kopott a betét és kapott megint egy szabályzást. Nekem még kopáshatár felett van a tárcsa vastagsága 2 szabályzás után is. De ha ez a betét garnitúra elkopik akkor viszont tárcsa csere is szükséges mert addigra kb kopáshatáron lesz amire már új betétet nem rakok fel. Ha alapból nem szar minőségű tárcsa kerül fel akkor működhet a szabályzás.
(#54581) negro
Le kell rakni a tárcsát és akkor csinálják meg mikor van idő az kb 1-2 hét.... Majd ha új tárcsa kerül fel akkor azt leadom lyuggatásra.
(#54578) Skimaster
Az én véleményem szerint mindkettő jó lehet. Persze ha a kocsival nem stimmel valami az aggyal pl akkor nyilván ha helyén van megcsinálva az még pontosabb / jobb. Ha minden jó akkor levett tárcsák is lehetnek jók. De mondom ahhoz szükséges az is ,hogy ne hitvány tárcsák legyenek mert azok soha nem lesznek jók.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
A gyári betét alapból nem szokott úgy irdatlanul porolni átlag felhasználás mellett. Itt valamiért nagyon porolt de az előző szett gyárival meg nem volt ilyen probléma.Utána az ATE ceramic-al megszűnt a porolás és állítása szerint a fékhatás is jobb lett pedig csak betétet cseréltünk máshoz nem nyúltunk. Lehet,hogy ott annál a betét gyártásánál valamin változtattak. Amúgy továbbra is azt mondom a lehető legjobb a gyári tárcsa / betét de az ATE ceramic meg a TRW COTEC / DTEC betét felveszi velük a versenyt. Nálam ez tapasztalat és persze ezekkel az említett betétekkel. Hát igen. Jóval olcsóbb az biztos. Aki ismerős kipróbálta annak mind tetszett. Mindenki persze azt vesz úgyis amit akar. Valaki úgy is szarozni fogja.... De ez bármivel így van akár egy telefon vagy autó esetében is... Nézd meg személyesen ha szimpatikus próbáld ki.Ha kétségeid vannak akkor meg inkább ne vegyél mert ezen fogsz morfondírozni. Őszintén én is elsőre féltem tőle de ahogy elkezdtem használni és éreztem,hogy jó úgy egyre jobban bíztam a gumiban és egyre jobban kihasználtam a végén. Átlag felhasználás mellett én úgy gondolom bárkinek megfelelne de sportos használatra is alkalmas. Biztosan van jobb gumi ezt nem vitatom. De nekem ez egy megfelelő kompromisszum minden tekintetben.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Nem hiszem,hogy nagyon mellé tudsz lőni vele.... Viszont a HD927-et nézd mindenképp. Betétekből Gyári / TRW ( COTEC / DTEC )/ ATE ( Sima / Ceramic ) Tárcsából gyári / TRW mást nem szoktunk felrakni igazából.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
chess001
aktív tag
E30 320 szép, meg hangulatos, de nagyon öregautós gyárilag, a kormányzás, a futómű, a fék nagyon nem mai darab. Meg ugye nem is nagyon megy.
Meg az óceánvízben való ázatásnál is jobb a beálló...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
Én minimum a 25i-vel venném, valami ilyesminek:
https://www.autonavigator.hu/cikkek/ilyen-ma-egy-patika-e30-palyaauto/A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
Igen, tényleg ízlés kérdése, én sose értettem az oldtimerezést. Kb. azt jelenti nekem, hogy valaki tárcsázós telefont akar használni az okos helyett...
Nekem alapvetően tetszik a fekete szín, de ilyenben én nem raknám fel-a fehér cikkest igen.[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
H.Ezredes
őstag
Márkát ilyeneknél nem nézek illeszkedjen és kb ennyi... Természetesen olyanra gondolok,hogy ha a vesét akarod változtatni pl így:
Az E60-ba meg szerintem ilyen lesz:
Amúgy is az autó High Gloss Shadow Line így nyilván a lakkfekete vese illik bele.[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Drago1
tag
Nincs értelme olcsó legyen, illeszkedik mint a gyári, nap sem szívja ki, én nem veszek észre minőségi különbséget a gyárihoz képest. Nagy kedvenc a dupla pálcás lakk fekete
Jofogason van egy srác aki árul veséket Csongrád megye Szeged, olcsó, jó, hamar meg jön.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Brigéciol D3 vagy 2000?
Érdekesség gyanánt, régebben egyik erőgép motorjában összefolyhatott a víz és olaj (fagydugónál), aztán a vízkörre ráégett némi koksz belülről. Azt végül úgy sikerült eltávolítani, hogy tele lett töltve gázolajjal, és persze kapott egy új hűtőt is. Külsőleg D3-at szoktunk használni
[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
Azokat is karban kell tartani. A tömítés is eléggé össze volt ülve benne.
Azok soha nem fogynak el... Most is egy E90 LCI 18D 220E Km-t futott szívósort kell kitakarítani meg a hengerfej szívócsatornákat. Persze mellette hűtőkazetta takarítás és a rommá fossá durrant gátlókat is cserélni kell teljes olajszerviz az összes hajtóműolajjal már megcsináltuk.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Leginkább annak tudható be,hogy elektromos EGR van rajtuk ami miatt nem csak az van,hogy nyitva / zárva hanem szabályozni lehet,hogy 20% 50% 100% stb... Gyakorlatilag sokkal többet van nyitva az EGR. Persze számít a felhasználás módja is.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
BeZol
őstag
Azért F10-nél maradva az 520i pontosan ugyan úgy megy 2literesként turbóval, mint az 523i megy 3liter szívóként. 184 kontra 204 ló, 270nm mindkettő, csak a 2literesnek szélesebb tartományban és 7,9 (automatával 8,2-8,3-as) 0-100at írnak rájuk.
A 245 lóerős 350nm-es 528i (6,2-6,4 a 0-100) pedig veri a korábbi 3liter szívó 528i/530i-t (258-272 ló). Forrás: [link]
Az 520d meg "ugyanazt" tudja mint az 520i papíron, kivéve fogyasztás
És hát igen, egy 518d, az fixen A-ból B-be autó, de egy 20i/20d-vel már szerintem teljesen jól ki lehet békülni (racionális keretek között ennél se több, se kevesebb nem kéne h kelljen), DE ha kell vmi oknál fogva extra erőtartalék egy nagyobb előzéshez, ott hagyni egy idiótát, vagy gyors felgyorsítani autópálya felhajtón h besorolj vhova, akkor ami ezekkel teljes gáz, az egy nagyobb motorú autóval fél-3/4 gáznál is megvan, és van hova tovább nyomni neki, HA szükség van rá. Emellett néha jól esik egy erősebb autónak néha megnyomni neki egyenesben , ill. az erősebb motor általában több hengerrel párosul, aminek teljesen más a járáskultúrája és a hangja is, és ezzel el is érkeztünk oda, hogy véleményem szerint egy prémium autó még attól igazán prémium (összeszerelési minőség, zajszint, anyagminőség, extrázottság, prémiumérzeten túl), hogy 4nél több henger van benne. Újonnan egy ilyen erősebb motorú lépcső talán +1,5-2m Ft-onként elérhető (gazdagabb alapfelszereltséggel is általában), van amikor ennél is több, és használt autóként szervízköltségben érdemben nincsen egetrengető különbség abban, hogy most 4 vagy 6hengeres a kocsi. Több olaj kell bele, nagyobbak a fékek, esetleg 1 turbó helyett 2 van, és 1-2 alkatrész talán picit drágább még. Amikor rendbe kell tenni egy frissen vett használt autót, akkor x összeg felett úgyis mind1 lehet az a plussz 1-2százezer Ft, főleg h x évre leosztjuk. Annyi, hogy drágább a biztosítás, az adó és többet eszik egy ilyen kocsi, na bumm. -
chess001
aktív tag
Igen, pont ez az, hogy kinek melyik jön be. A 30i Nm-ét a 20d is tudja, de LE-ben meg a 30d gyengébb, mint a 30i... Szerintem már a 250 Nm is elég dinamikus a közlekedésnél, de tényleg nem ülésbeszorítós érzés, szerintem neked ez a 400 Nm a határ, ami már tényleg masszívan paszíroz. A hangulathoz - színházhoz viszont a fordulatszám is elég.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
Új hozzászólás Aktív témák
- Módosít a memória sebességének jelzésén a Microsoft
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- VoLTE/VoWiFi
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Óra topik
- Politika
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- PlayStation 1 / 2
- Folytatja a leépítéseket a Tesla
- További aktív témák...
- Midea MF100W70 keskeny elöltöltős mosógép 7kg 1200fordulat 2év garancia Új!
- BMW új felni kupak, felni közép készlet 68 mm-es
- BMW új 82, 78 vagy 74 mm-es embléma, logó motorháztetőre, csomagtartóra
- Szentendre Pismány városrészében eladó egy 2005-ben épült könnyúszerkezetes családi ház, medencével
- Sonoff Basic R2
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen