- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bemutatkozott a Redmi új szériája
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
p0lip
tag
válasz CharlieDrop #52606 üzenetére
Mercedes szervizeléssel foglalkozó meglátása, hogy akár a gyári, akár INA, stb gyárilag elég halványan vannak kenve és ezért is, kezdenek el viszonylag hamar zajosodni.
Erre lennék kíváncsi, hogy más szervizesnek is van ilyen tapasztalata ?
szimi57
Nyilván nem kívülről, hogy minél jobban csússzon rajta a szíj :D -
p0lip
tag
válasz CharlieDrop #52614 üzenetére
Kinek, hogy, lehet neked nincs abszolút hallásod.
-
p0lip
tag
válasz FIREBLADE78 #52618 üzenetére
Ez a normál üzemanyagokra értendő. Prémium üzemanyag a megoldás, ezekben nem az a gyorsan lebomló vacak van. És január 1 után sem az lesz.
-
p0lip
tag
Jómagam eddig is prémium üzemanyagot használtam, mint ahogy az olajokból is jó minőséget használok és mivel az autó még nem DPF-es, így motorolaj tekintetében a full SAPS olajat előnyben részesítem. És 8000 kilométerenként olajat és szűrőket is cserélek. Amúgy a motorolaj csere fontossága már talán beépült a köztudatba, de ugyanennyire fontos az egyéb folyadékok cseréje is, mint a difi, váltó, fék, hűtőfolyadék. Ezeket azért előfordul, hogy elodázzák...
-
p0lip
tag
válasz FIREBLADE78 #52625 üzenetére
2003-as géppel már nincs márkaszerviz nyűg. Amúgy, ha garis autóm lenne és ragaszkodnék is a kötelező szervizekhez, otthon akkor is kicserélném az olajat , saját intervallumom alapján.
H.Ezredes
Köszönöm szépen a válaszod! Bár őszintén szólva az eddigi munkásságod elnézve arra tippeltem volna, hogy zsírozol.[ Szerkesztve ]
-
p0lip
tag
válasz H.Ezredes #52630 üzenetére
Órás csavarhúzó csodákra képes! Finoman ki lehet pattintgatni a szimeringet. Közben elmentem az alkatrészekért és ellenőriztem, ezek nem zsírhiányosak, szóval igazad lehet, hogy nincs túl sok értelme. Amúgy a Merci megoldása nagyon hasonló, kb. ugyanazok a beszállítok. Bár az igaz, hogy ez egy régebbi történet, lehet akkor volt egy ilyen széria, ami kevesebb zsírral jött ki és onnan maradt fent ez a zsírozás.
Pechemre az EGR termosztát dobozából kimaradt a gumitömítés, bezzeg a vízpumpáé benne van a dobozban, ehhez pedig vettem külön... -
p0lip
tag
válasz H.Ezredes #52711 üzenetére
Irigylésre méltó belső munkálatok! :)
Nekem koszolósabb jutott.
Fagyálló csere extrákkal.
Amiket cseréltem: vízpumpa, termosztát, EGR termosztát, összes görgő (végül nem zsíroztam :) )
szíjak, fagyálló és a hűtő leengedő csavar. Most azon drukkolok jöjjön meg a turbó tömítés, ez nem volt tervezve, de nagyon csúnyácska volt.
És, ha már így alakult elmostam a hűtőt, klímahűtőt és a coolert.
Csápos nélkül a blokkból elég koszolós volt leengedni a fagyállót, illetve utána alámenni slaggal és elmosni a fagyálló nyomokat. -
p0lip
tag
-
p0lip
tag
válasz Ļantos #52735 üzenetére
Akkor nem attól ,az nem tart ennyi ideig. 5w40 jó választás, nem csak a viszkozitás miatt, általában jobb alapolajakból készül és jobbak tisztító adalékok terén is. [Ezzel pl. nem tudsz nagyon mellélőni]
-
p0lip
tag
válasz Carlytoo #52737 üzenetére
Véleményem szerint klassz autó az E39. Sőt! Számomra az E34 és az E39 az igazi. Hátránya a kora, a legfiatalabb is 17 éves. Általánosságban minél jobb állapotú, minél kevesebb kilométer és minél kevesebb törés, lakatos munka legyen. Amúgy jól bírja a kasztni, a géptető széle, csomagtértető, küszöb hátul ahol sajnos szaladgálhat rozsda a jobbaknál is. Jó autó, jó sokáig bírja, de az idő és a kilométerek ellene dolgoznak. Én azt választanám aminek a legjobb a kasztnija, a többi csak pénz kérdés, egy rozsda és törésmentes bódét kéne találni. Ragaszkodsz az 520d hez? Inkább 525d, 530d-t néznék. És úgy vegyél, hogy maradjon pénzed az utána felmerülő problémákra, mert javításra lesz szükség, csak az a kérdés mennyire.
[ Szerkesztve ]
-
p0lip
tag
Mindenki lélegeztetőn vagy mi történt, H.Ezredes úr sem tevékenykedik semmin?!
-
p0lip
tag
válasz H.Ezredes #54553 üzenetére
Megnyugodtam! Szeretem az ilyen képes beszámolókat.
A gyári féket már felraktam, Pagid ment kukába 5000 km után...
Most sajnos csak malmozok mert, egy alkatrész csak kedden jön meg. Szívósor, agr takarítás, tömítések cseréje, izzítógyertyák cseréje, hf.nél a vízcsőcsonk cseréje és hűtők eltakarítására készülök. Unalomból ma a szervóolajat lecseréltem. -
p0lip
tag
válasz nincsnév007 #54559 üzenetére
Na de ilyen csendben?!
-
p0lip
tag
Most már jobban érzem magam, zavaró volt ez a csend. Bevallom kicsit megijedtem, hogy minden BMW hibátlan és nincs mit csinálni.
Newlachka Szép lett a gép, legalábbis fotón jól mutat.[ Szerkesztve ]
-
p0lip
tag
Nincs is házi őrizet, lehet menni difi olaj cseréhez melegíteni a gépet, de akár csak úgy csapatni is.
El is felejtettem, esztétikáztam is, a levélrácsot és két oldalán a háromszög betéteket is megrendeltem, cseréltem a szélvédő kéderrel együtt.
H.Ezredes Már nem először látom, hogy olyan gyártmányt használsz mint én vagy én olyat, mint te. Most az Ate typ 200 szúrt szemet.
Amúgy akartam kérdezni, az a Haida gumi normális szerinted? Kevés infó van róla, amit találtam az meg nem éppen hízelgő.
A másik, szerinted van értelme szabályoztatni olyan tárcsát, ami pár ezer után "elgörbült", nem kezd el ütni újra pár ezer km után?[ Szerkesztve ]
-
p0lip
tag
válasz molnarpeter #54580 üzenetére
Na igen, bár megjegyzem a nemes vadakat nem viszik ki télen...
negroAutózni lehet, akár ki sem szállsz nincs ebben veszély, de totalcarosok megkérdezték és azt mondták lehet autókázni, ha meg minden kötél szakad alkatrészért mész. Sajnálatos esemény miatt be kellett járnom az ország bontóit és nem volt gondom. -
p0lip
tag
válasz H.Ezredes #54584 üzenetére
Köszönöm szépen a részletes beszámolót! Láttam a hozzászólásod nemrégiben, mikor megjött a Haida, ezért volt a kérdésem. És erre fel gondolkoztam el, hogy lehet ki kéne próbálnom, nem mindegy, hogy Conti 50-ért vagy ez 20-ért. A most ledobott, kb. 5ezret futott Pagid tárcsáimat akkor lehet kiveszem a "kukából" és felszabályoztatom.
Most friss gyári féket raktam tárcsa, betét és fékpofa is. Megírom, ha ez is ütős lesz vagy valami nyűg lesz velük.
Mondjuk ez a porol a betét nem feltétlenül baj, mármint fékhatás szempontjából. Nem csak BMW-nél, egyéb márkáknál is, a gyári betétek régen is poroltak és jól fogtak. Én speciel régebben éppen a nem poroló üvegkemény betéteket nem szerettem.Drago Nem teljesen, csak megfelelő hosszúságú hosszabbító kérdése!
Áldom, hogy családiban lakok már, de éltem Bp.en emeletesben és összefabrikáltam slagot és hosszabbítót is, ami az ablakon kidobva elért a kocsihoz. Igazán jól jött mikor elszakadt a lánc az e34-en és szétvert mindent.[ Szerkesztve ]
-
p0lip
tag
válasz H.Ezredes #54592 üzenetére
Szerintem kipróbálom, végül is durván egy féltank gázolaj ára/db. Mikor az ember pár ezer km után kidobál egy szett féktárcsát... Nagy baj nem lehet a Haidából sem
Csak kíváncsiságból, írtad, ha nem gyári, akkor milyen betétet használsz, és tárcsa esetén mit?[ Szerkesztve ]
-
p0lip
tag
válasz H.Ezredes #54600 üzenetére
Nem vagyok sznob, na de érted, egy Cooonti... Viccen kívül, ha nem ennyiért lett volna, simán kipróbáltam volna a Haidát.
Drago1 Ááá egy E30 sor6, király gép! Fontosabb gyári cuccok vannak biztos, csak egyre drágábban, na de ez más márkáknál is így van.
chess001 Egy rosszul szellőző, párás garázsnál, jobb egy fedett beálló.
[ Szerkesztve ]
-
p0lip
tag
válasz chess001 #54609 üzenetére
Írod, hogy öreg, szép és hangulatos. Éppen ez lenne a lényege. De kinek, mi persze. Az óceánnál is jobb, igen, az túl sós! Nyilván egy korrekt garázs a tuti, de szerintem nem rosszak ezek a fedett beállók, környékünkön van több, pl. 14 éves Suzuki a szomszédban rozsdamentes, másiknak a hasonló korú Opel szintén.
-
p0lip
tag
válasz H.Ezredes #54650 üzenetére
Na de miután megvettem derül ki, hogy illeszkedik e! Ebben nincs tapasztalatom, nem igazán vettem még, illetve egyszer az e34-re Klokkerholmot, az szörnyű volt. Illeszkedett, de a gyárihoz képest hitvány anyaga volt és a fülek már attól letörtek, ha ránéztem...
Igazság szerint, most vettem a 39-re valakitől használt gyárit, ami tényleg gyönyörű szép, csak jó néhány fül hiányzik róla. Persze ez csak azután derült ki, miután meghozta a posta. Ezért kérdeztem van e ami normális, ha igen, melyik gyártó. Nem szeretnék már több dolgot kidobni
Amúgy M-es kéne a króm rácsos.[ Szerkesztve ]
-
p0lip
tag
[ Szerkesztve ]
-
p0lip
tag
válasz szabi325 #54665 üzenetére
Láttad, hogy az enyém eleve nem volt túl kormos, így elég volt neki a Brigéciol.
Mondjuk nem értem, az újabbak, miért kormolják le annyira, ahogy H.Ezredes által berakott fotók mutatják. Ezekhez karcsú lenne a Brigéciol. Az agr- nek kellett féktisztító is.[ Szerkesztve ]
-
p0lip
tag
válasz molnarpeter #54670 üzenetére
Nem is figyeltem, most megnéztem, 2db D3, a harmadik 2000 volt. Meg hard fogkefe és különböző méretű kemény sörtés üvegtisztító.
Érdekes módon az agr-ből is oldott ki jócskán, de önmagában kevés lett volna.
Szóval kokszosabb szívósorhoz önmagában szerintem nem lenne elég.[ Szerkesztve ]
-
p0lip
tag
Tudnátok segíteni, hol lehet kapni 3.5x2.0-es, szövetes vákuumcsövet vagy csak gyári létezik?
Néztem neten, de hirtelen nem találtam.[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Amazon Kindle
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban