- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- MG4 menetpróba
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Yettel topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
Hirdetés
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Elims
veterán
válasz whitezo88 #56451 üzenetére
Ne hülyéskedj már. :-) Tényleg ennyire gázos a dolog?
MolnarPeter: 745 ia 2005 e65
Jelenleg egy öreg autóm van ami "szervízben" van (egy kóklerral kiszedettem belőle a motort cserére :-( )
Az ha finoman jártam vele megúsztam 10.5-11-ből,ha nehezebb cipőben voltam felment 20l főlé.
15l-t még bevállalnék 20 körüli átlagot viszont nem szivesen.. -
szimi57
őstag
válasz CharlieDrop #56454 üzenetére
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
Itt vannak fogyasztási adatok is.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
whitezo88
nagyúr
N62 van szó, v8... csoda kell hogy olyat találj eleve ami pl nem zabálja az olajat. Hirhedten kényes motor. Helyrepofozni (beleértve a csöveket, gumi és műanyagelemeket mert a nagy hő miatt fogyóeszköz, futóművet helyrerakni... máris sokszáz ezer ft költés. ). 525d-mbe is beleszaladt ennyi a vételáron felül igaz azon volt megelőző vezérléscsere is. +4 gátló, rugókkal. De hogy egy e65 v8 megveszed, olajat cserélsz azt jónapot azt el lehet felejteni.
Ezreses kiv vagyok mit ír, mi a tapasztalata ezekkel.
[ Szerkesztve ]
-
Elims
veterán
válasz szimi57 #56456 üzenetére
Köszi!
Itt is csak a gyári adatok vannak.Nem tudom,hogy mennyiben térhet el ettől a valós.WhiteZo: Egyre jobban elkeserítesz pedig már kezdtem beleélni magam,viszont egyre jobban azt is gondolom,nagyon jól tettem,megkérdeztem itt.....
"...e65 v8 megveszed, olajat cserélsz azt jónapot azt el lehet felejteni."
Pedig én ezt így képzeltem. :-(
Egyébként kifejezetten [Ezzel] szemezek nagyon.
Már beszéltem is a tulajjal.Nem egy takony gyerek..50 év feletti egy másik 5-ös bmw-je is van.
Nagyon korrektnek tünik. -
whitezo88
nagyúr
rossz a link.
Amúgy csinálhatod azt is mint a tesók, veszel egyet, hajtod egy ideig, aztán mikor már kilóg a lóláb, elpasszolod azt veszel egy másikat. Nem véletlen hogy 1-1,6 között vannak... ugyanakkor a 745d-k meg ennek kétszerese, vajon miért...
a videó jó, el is felejtettem.
-
FIREBLADE78
addikt
M340i-vel ment már valaki, vagy látott már olyat?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
whitezo88
nagyúr
pedig jobb felkészülni. A vidiben szereplőnél is mondták, hogy a tulaja azért adta el mert elege lett a fenntartásából.
a hibamentesség csak púder. Saját példa: megvettem az import LCI E60-at, kívül belül szép, tényleg. Próbakörön semmi, 0 hibakód, hidegen is húzott hang vagy torpanás nélkül, futómű jónak érződőtt, automata váltó is szépen váltott.Aztán kiderült hogy mindkét termosztát kuka, ezáltal DPF kicsit tömített volt, minden elem szinte gyári, beleértve az akkut (13 év), futómű legnagyobb része is még a gyárban berakott elemekből állt, rugó már kelleténél jobban összeült, és elég hajósan is dőlt, volt gátló ami már el is folyt. De ezeket nem lehetett érzékelni. Láncfeszítő patron tökig kint volt, főtengely szíjtárcsa repedezett volt....
-
Elims
veterán
válasz whitezo88 #56463 üzenetére
Az ilyeneket vásárlás előtt nem lehetne kiszűrni?
Simán megérne nekem 20-30e-t ha vki hozzáértő eljönne velem és nagyjából ránézne.Egyetlen intésébe kerülne a kocsi mellett és nem veszem meg.Szimi:
Így ez a kérdés megoldva.
Szeretek kényelmesen,sebességhatárt betartva vezetni.Tudom nyomni neki,de nem szeretem. -
MoP_FX 57
őstag
-
szimi57
őstag
Elvihetsz magaddal valakit, de nagyon sok paramétert kell megvizsgálni ahhoz, hogy pontos képet kapjon az állapotáról. A leírás szerint hibakód mentes. Nem mutatja ki pl. az olajfogyasztást, olajfolyásokat. Ha tele van szeméttel a hűtőradiátor, esetleg valahol szivárog. Rá kell kérdezni az olajfogyasztásra, milyen olaj van benne. Ha 10w60-as, akkor igen csak csipegeti. Benzines motortól nem kell nagyon félni. A futóművet bármelyik vizsgaállomáson bevizsgálják max. 5 e. Akár melyik 2005-ös gyártásút nézed, legyen akár 4 vagy 6 hengeres ugyan ott vagy a kérdésekkel, mint a V8. Vannak olyan eladók, akikre lehet támaszkodni. Úgy tűnik ő ilyen. El kell menni és kedvező benyomás esetén vissza lehet menni egy szakival.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
H.Ezredes
őstag
Szoktunk csinálni vásárlás előtti átvizsgálást de az az igazság inkább lebeszélnélek róla én is ha csak nem hobbi autó lenne amire nem gond ha locsolni kell a pénzt.... Sok 45i motort csináltunk és ahhoz,hogy jó legyen motort teljesen szét kell szedni... Rengeteg pénz ilyet csak a legfanatikusabbak szoktak kérni tőlünk mivel manapság a kocsi árát egy ilyen motor felújítás / javításra kb rátolod....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Elims
veterán
Most nagyon kellemetlen érzésem van (nagyon szépen fogalmaztam meg,hogy kibaszott szarul esik amit írtok).Így 40 felett olyan rossz,mint amikor elvesznek vmit egy 5éves gyerektől..,mert már beleéltem magam egy kicsit.
De! Nagyon szépen köszönöm minden egyes karaktereteket!!
"Örülök",hogy beírtam ide.Keresek másik kocsit.
-
chess001
aktív tag
Nekem is nagyon tetszik a hetes, de nézegeti drága, használni meg még drágább. Én vettem egy hetesbelsőt és bútorként funkcionál a nappaliban. Win-win.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz molnarpeter #56472 üzenetére
Egy lepattantban már nincs benne amiért 7-est vesz valaki. Anno néztem egy E38-at, úgy le volt lakva, hogy bele sem akartam ülni, lógott a beltérben minden... Én egy patika E38-at vennék igazán, egy LS3-as V8-cal, az jó lenne családi kirándulósnak. A BMW V8-ai nem tetszenek. Az E65 külseje a legrondább BMW szerintem. Az F01 is tetszik, az új megint nem.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Highend55
tag
válasz FIREBLADE78 #56485 üzenetére
Sajnos kozel nem a legjobb mar a Led, inkabb a Laser!
Full gyari szin, (Space grey Metallic) -
lali81
tag
A minap valaki 7est keresett.. Ime 1997-ből egy V12es E38, 750iL [link]
Azért ezzel ma is arrébb lehet állni.[ Szerkesztve ]
-
MoP_FX 57
őstag
válasz lali81 #56490 üzenetére
A mellékelt ábra is mutatja, hogy lehet E38-ból szép példányt venni továbbra is, csak megfelelően nyitni kell hozzá a pénztárcát. Egyébként elképesztően bakancslistás ez az E38 V12-vel, bár én megelégednék a normál hosszúságú kivitellel is, azt egy fokkal egyszerűbb elszállásolni.
-
H.Ezredes
őstag
válasz FIREBLADE78 #56492 üzenetére
Az a baj,hogy nem ismered az adott típust ezért írsz ilyen butaságot. Ezek az autók kimennek a világból megfelelő karbantartás mellett. Ennek a motornak a 370E Km a semmi de a váltónak sem.... Volt nem 1 olyan példány amiben 1M Km volt és milliónyiba bőven 500E Km felett és mennek.... De apám se rettegett elindulni az elmúlt 25 évben velük bárhová. Lehet nem is véletlen és esetleg nem rosszak... A motor gyakorlatilag elpusztíthatatlan 1 dolgot kivéve ha nincs megfelelő hűtése hengerfejes lesz pl ha eldurran egy cső és te tovább mész azt nem tolerálja de ezek nyilván ritka esetek....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
szimi57
őstag
válasz H.Ezredes #56493 üzenetére
Ezeknél az autóknál a karbantartás, még nem azt jelentette, hogy ki kell venni és szét kell borítani az egész motort. A mai motorok, hogy elmenjenek 200-300 e. km-t benyalnak több százezer pénzt. Egy ekkora összeget nem neveznék karbantartásnak.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
breakout123
aktív tag
Sziasztok!
Valaki vett már fényszórót az rs-shopról?
Érdekelnének a vélemények. Gondolkodtam sima halogénesben és projektoros angel eyes válltozatban is.Origin: malysztor
-
whitezo88
nagyúr
Újabb N kódos Bmw motor adta be a kulcsot. M7. [kép]
-
whitezo88
nagyúr
válasz CharlieDrop #56497 üzenetére
Ezekben mi mas lenne? Ezek is gyulladnak ki. F32 amennyire latszik...
[ Szerkesztve ]
-
válasz H.Ezredes #56493 üzenetére
Tudom hogy márka idegen vagyok, de remélem megengedsz egy kérdést.
Ezek az új led lámpák tartósságával van már valami tapasztalatod? Mennyire hullanak , javíthatóak-e és ha igen itthon van-e bárki aki csinálja?
Előre is köszönöm szépen a válaszodhttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző