- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Yettel topik
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
Hirdetés
-
Stellar Blade - Befutottak az első tesztek
gp A beszámolók alapján talán elmondható, hogy a stílus kedvelőinek érdeme lehet beszerezni a teljes kiadást.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Végre prezentálta a Snapdragon X szériát a Qualcomm
ph Az Elite és Plus sorozat az év második felében debütál az egyes notebookokban.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Puma K
veterán
Helló!
Egy E39 520i-nél ha az akkut akarom kiszedni akkor milyen metodika szerint kell kiszednem?
Van valami csínja-trükkje vagy csak simán ki lehet szedni?
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
-
Ck.
addikt
Mennyire jellemző F10-eknél 100 ezer km alatti kormánymű hiba, kotyogás? Kicsit kutakodtam neten és elég sok garanciális és azon túli F10-12-30 szériák 60-80 ezer km-en belüli kotyogásáról és cseréjéről van írás. Pár napja pedig nálam is elkezdte. Annak idején már az E90-nél is volt ilyen probléma az elektromos kormányművel, ezt azóta sem sikerült tökéletesíteni, javítani?
[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
válasz Highend55 #55907 üzenetére
Ez így ebben a formában nem igaz... Rengeteg DPF es gyári kocsiból olyan penetras ótvar szag jön ahogy állok mellette / mögötte... Ez a fust dolog meg nevetséges... Azert mert látod az rossz de ha nem látod a füstöt az már fasza és jó... Az, hogy a papíron X mértékben szennyező motorok jelentősen több szennyező anyagot nyomnak ki az le van szarva... Meg hogy olyan kicsi részecskéktavoznak ami szépen vemegy a szervezetébe sejt szintén nem. Problema a nagy köröm szemcsés korommal van a baj amit látsz.... A"lathatatlan" részecskék sokkal sokkal nagyobb probléma hosszútávon... Főleg, hogy egyik autó se teljesíti a gyári értéket csak a legujabb autók.... Hagyják az alszentkedest...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
CharlieDrop
veterán
válasz FIREBLADE78 #55911 üzenetére
lassan 2 éve home office-ban vagyun a párommal, pedig nem 8-4-ben toljuk mi semNem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
commanDOS
senior tag
Sziasztok!
Régóta halogatom az autóvásárlást és talán ez év vége felé realizálódik a dolog.
A racionális énem valami megúszós autót keresne, de nem tudom elengedni az E46-ot, mert mindig is tetszett. Egy touringban gondolkodom, facelift utáni, 320i, vagy 320d. 1millió körül vannak már értelmes példányok, amikre nem kell egyből ráborítani a világ összes pénzét?
Illetve próbáltam utánajárni a fenntartási költségeknek, nem túl nagy sikerrel. Gondoltam, itt hátha kaphatnák első kézből tapasztalatot dízel/benzines téren is.
Azzal tisztában vagyok, hogy nem lehet opel/vw, stb költségeken fenntartani. Ha jó az autó és szeretem használni, akkor szívesebben is költenék rá, hogy továbbra is jó maradjon, viszont arra nem vágyom, hogy az utolsó vasamat is az autóra költsem.Kihelyezett tőke visszaáramoltatási szociális ügyintéző: pénzbehajtó :)
-
TnS
újonc
válasz commanDOS #55922 üzenetére
2002-es E46 320i Touringom van. 2018. augusztus elején vettem. Vétel előtt át lett vizsgálva, és aszerint az átlagosnál jobb állapotban volt. Az azóta eltelt közel két évben kb. 860e Ft lett ráköltve. Ebben nincs benne a benzin, a kötelező biztosítás, a gépjármű adó, se az autópálya díj.
-
negro
őstag
válasz commanDOS #55922 üzenetére
En most is azt mondom, hogy ~2 millatol +/- par szaz ezer kezdodik egy olyan BMW, legyen az E46, E36 vagy akar E39 amire nem kell kapasbol "egyből ráborítani a világ összes pénzét"
Gondold el. Az ami nem rohad, vagy mar volt javitva, fenyezve hogy nem is legyen, minosegi alkatreszekkel van javitva, cserelve ami kell, az nem adja oda 1 millaert...
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Chris0321
addikt
válasz commanDOS #55922 üzenetére
Helló.
Én tavaly 1.1 millióért vettem egy 2002-es 320i Touring-ot, vásárlás után a kötelező cserékkel, kaszni és fényezés javítással ráment 3-400.000 ft, idén vettem rá 4 új kétszéles szettet 150.000 ft-ért (Continental), plusz egyébb dolgokra ráment 140.000 ft (lényegében alkatrészár mert sógorom szerelte). Fékek lettek cserélve elől és hátul + felújítva a féknyereg vagy mi és volt olajcsere, a szélvédőnél tömítés csere, stb. Jövőre műszaki előttre be van tervezve már most egy max. 150.000-es javítás, plusz majd még meglátjuk mi lesz. A javítások egy részét az előző tulaj sunnyogta él, sokban függ ettől, hogy mennyi lesz a kiadásod. Dízelt akkor érdemes venni ha sokat vezetsz évente, nekem bőven elég a benzines mert a 10.000 km/évet sem érem el. A benzinesnél az olajfogyasztással lehet gond, de az javítható, a dízelt nem ismerem de a 150 le-st ajánlják általában. A kasznit nézzétek meg jól, hogy ne rohadjon. Nekem alig látszódott valami a bal első sárvédőn de mivel belülről kifelé dolgozik a rozsda így cserés volt.
Igyekezz extrásat venni, mert egyrészt kényelmesebb másrészt könnyebb lesz eladni. Én egy manuális váltós, automata klímás, 4x elektromos ablakos, ülésfűtéses, multi kormányos példányra 4 hónapig vadásztam de nem bántam meg a vásárlást. -
Ganz-[HUN]
addikt
Sziasztok!
Szomszédban áll egy 2.5TD Opel Omega. Úgy hallottam, hogy BMW motor van benne. Használható -e valamire a hengerfej, ha nincs megrepedve, és megsíkoltatom? Egy E34-es BMW-be bele megy -e az a henger fej?Gondolkozom azon, hogy megveszem az autót és megsíkoltatom a hengerfejét.
[ Szerkesztve ]
Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
dellfanboy
senior tag
válasz Ganz-[HUN] #55926 üzenetére
sztem abban az opelben is m51 blokk van mint jonehany bmw-ben
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
ittakary
nagyúr
válasz Skimaster #55916 üzenetére
Gratulálok hozzá
Nálunk ma volt nagymosás, csillog is mint salamon töke
Youtube videoNem egy tipikus magyarországi 20 éves autó...
[ Szerkesztve ]
-
egymegegy1
tag
Hali fanok e39 touring csomagtérajtó félig nyitott állapotban bevan ragdva , a nytó motor működik. de se ki nyitni sem becsukni nem lehet rendessen. szervizen kívül.
-
Skimaster
senior tag
Köszi mindenkinek!
negro:M54B30 250ekm és költöttek rá,remélem jó is lesz! Ez a kerék a gyengém,sajnos kevés jó felni van (gyári),ami tetszik.
ittakary: szép a tiéd is!Ezüstben csodás a coupe! Könnyű tisztán tartani,nem nagy a bódé!
szimi57: piszok szemponjából érzékeny szín, sajnos minden látszik azonnal rajta.
[ Szerkesztve ]
-
commanDOS
senior tag
Köszönöm az infókat.
Kihelyezett tőke visszaáramoltatási szociális ügyintéző: pénzbehajtó :)
-
freaghill
őstag
Ki van lyukadva az egyik csövem. Ki volt a gyári beszállító, kitől érdemes venni?
11617799397.A gyári sajnos 90e felett van.
-
H.Ezredes
őstag
Egy gyors mentést kellett ma csinálni egy Osztrák E60-on. Szerencséje volt,hogy még Pesten szakadt le nem pedig hazafelé a pályán....
És egy másik E60-nál pedig a futómű javítása / felújítása folyik
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Ck.
addikt
válasz H.Ezredes #55940 üzenetére
Mennyire jellemző F10-eknél 100 ezer km alatti kormánymű hiba, kotyogás? Kicsit kutakodtam neten és elég sok garanciális és azon túli F10-12-30 szériák 60-80 ezer km-en belüli kotyogásáról és cseréjéről van írás. Pár napja pedig nálam is elkezdte. Annak idején már az E90-nél is volt ilyen probléma az elektromos kormányművel, ezt azóta sem sikerült tökéletesíteni, javítani?
Hihetetlen, h 4 évesen, 80 ezer km-rel, vigyázó használat mellett egy kis kátyú után elkezd kotyogni a futómű, amit előtte 2 napja vizsgáltak át és akkor még minden rendben volt. Kátyú után jött azonnal a kotyogás és mint kiderült, bal első, alsó hátsó lengőkar cserés, bal első, felső lengőkar cserés, jobb első, felső lengőkar úgyszintén. Tetejébe pedig a kormányműnek is holtjátéka van.[ Szerkesztve ]
-
windlord
őstag
E91 -be szeretnék 2dines fejegyseget berakni. Ugye nincs a kocsiban navi, így ezzel játszanék. Illetve, olvastam párról, hogy a tolatóradar képet radobja.
Lattatok ilyet a valóságban?
Tényleg működik? -
vfrtibi
csendes tag
válasz windlord #55946 üzenetére
Szia
Én egy [EONON] fejegységet szereltem bele , immár a másodikat,mert az elsőben kb 2év után megadta magát a bluetooth.Kb.4-5 nap alatt megjött Eu.raktárból így Áfa-t sem kellett fizetnem. Ezt 2019. április óta használom , szerintem nem csúnya én szeretem , -- a műszerfalat nem barmolnám szét a másik rendszerrel. Fedélzeti kamera is volt csatlakoztatva ezt később lecseréltem egy XIAOMI 70mai Dash Cam Pro-ra .Tolatókamerából a rendszámtábla megvilágítás helyére valót vettem + egy filléres bluetooth-os obd kütyü is van csatlakoztatva Torque-al használom .Azt még el kell mondanom hogy kicsit lassan indul mivel android, de ha érdekel szivesen megmutatom élőben .[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
Én nem találkoztam még ilyen Km-nél ilyen hibával. Egyik ügyfelemnek F11-en 2013-as ilyen 140E Km-nél állítottam a kormánymű feszességén és hibátlanul megy azóta is most már 180E Km környékén jár. De ez sima kormánymű.... 80E Km-nél nem jellemző,hogy a felső lengőkarok kihulljanak. Elöl a kitámasztó karnak a szilentje tönkre tud menni akár 30E Km alatt is ha olyan terheléseket kap. Igazából látatlanba nehéz megmondani,hogy mi a rossz.
Nem alu házasak.
Én is olyat raknék amit chess001 linkelt. A többi nagyon oda nem illő. Szar kezelni mert folyamatosan le kell nézni. Egyszerűen nem oda való..... A legélhetőbb a fenti tabletes megoldás mint ahogy az új autókba is így van. És az még ki is néz valahogy.
E65 745i N62B44
2012/12-be csináltuk a motorjavítást / felújítást. Motor szét darabokra hengerfej felújít dugattyúk ki tömítések lánc stb.... Iszonyat nagy olajfogyasztása volt füstölt minden baja volt.
A javítás óta eltelt ~8év és ~140E Km. 10 ezrenként kapja szigorúan az olajcseréket Motul 5W40 és hiábtlan a mai napig a motor. Erős / jól fogyaszt nem füstöl nem eszi az olajat. Olajcserétől olajcseréig nem kell nem kell rátölteni plusz olajat...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Android programozás, Android alkalmazások készítése
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Háztartási gépek
- Milyen monitort vegyek?
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Politika
- Vezetékes FEJhallgatók
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- További aktív témák...
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000